Wymiana płynu chłodniczego – GE

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez Gregor_ » 9 paź 2009, 11:06

Ja rowniez jezdze na Petrygo (polecili mi rowniez na forum) i dziala bez zarzutu. Drogi nie jest a spelnia swoja rolę.
Obrazek Mazda 626 IV GE Hatchback 1.8 16V DOHC 1995 r.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2008, 11:07
Posty: 34
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Auto: 626 IV GE HB 1.8 16V, '95

Postprzez kocurek » 14 gru 2009, 17:35

a ja mam takie pytanie wlasnie spuscilem stary plyn i kurna ze zbiorniczka wyrównawczego nie zeszło przepłukałem cały układ woda ale w zbiorniczku ciagle woda jak sie go tamtąd pozbyc?? czy nie powinien jakoś sam z tamtad wyleciec??
mazda mazda
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2005, 15:12
Posty: 173
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 92r
sprzedana

Postprzez Gregor_ » 14 gru 2009, 18:10

Wg mnie taka ilosc, ktora znajduje sie w zbiorniczku wyrownawczym nie zaszkodzi. Dolalbym nowego plynu chlodniczego, ktory wymiesza sie z reszta wody. Ewentualnie jakas szpryce zalatw zeby to wyssac stamtad.
Obrazek Mazda 626 IV GE Hatchback 1.8 16V DOHC 1995 r.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2008, 11:07
Posty: 34
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Auto: 626 IV GE HB 1.8 16V, '95

Postprzez kocurek » 14 gru 2009, 18:33

już załatwione wyciągnąłem wężem ogrodniczym :)

postąpiłem według instrukcji po zalaniu płynem auto miało chodzić na wolnych obrotach przez ok 10min no ale po ok 2min obroty zaczęły falować nawet jak już sie silnik nagrzał to też falowały. Po trzymaniu obrotów na ok 2,5tyś przez pare minut przestały. teraz czekam az ostygnie aby ewentualnie dolać płynu. Aha stary płyn spuszczałem na gorącym silniku a weszło mi nowego razem ze zbiorniczkiem wyrównawczym ok 5 – 5.5 litra??
mazda mazda
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 mar 2005, 15:12
Posty: 173
Skąd: Łódź
Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 92r
sprzedana

Postprzez Gregor_ » 14 gru 2009, 18:45

kocurek napisał(a):Aha stary płyn spuszczałem na gorącym silniku a weszło mi nowego razem ze zbiorniczkiem wyrównawczym ok 5 – 5.5 litra??


To bylo pytanie czy twierdzenie? :P

wg instrukcji obslugi, pojemnosc ukladu chlodzenia to 7 litrow
Obrazek Mazda 626 IV GE Hatchback 1.8 16V DOHC 1995 r.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 paź 2008, 11:07
Posty: 34
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Auto: 626 IV GE HB 1.8 16V, '95

Postprzez chrupek » 14 gru 2009, 21:53

U mnie w FP też weszło tylko 5.5 l pewnie reszta to jakieś błoto w całym układzie.
Początkujący
 
Od: 6 kwi 2008, 21:33
Posty: 16
Skąd: gdansk
Auto: mazda 626 ge 1.8 95r

Postprzez harnas23 » 4 gru 2010, 22:34

Witam

Mam pytanie i prosze o jakies sugestie. MIanowicie w zwiazku ze zblizajaca sie zima postanowilem wymienic plyn w ukladzie chlodzenia. Odkrecilem kurek na dole chlodnicy, plyn z chlodnicy wylecial ale nie wylecial ze zbiorniczka.
Mam pytanie czy do prawidlowy objaw czy nie, a jezeli tak to jak mam sposcic z niego plym. Zbiorniczek ten jest mocno obuwowany i nie wiem czy musze sie jakos do niego dostac czy jest jakis inny sposob.
Harnas
606468818
Początkujący
 
Od: 25 lip 2010, 22:34
Posty: 14
Auto: Mazda 626 1,8 + GAZ 95r.

Postprzez johny2007 » 4 gru 2010, 22:43

Ja co dopiero wymieniłem płyn chłodzący i niestety tak zostaje ten płyn w zbiorniku, mi nawet przybywało przy kazdy odlaniu.. wybrałem to taka takim urzadzeniem które zasiewało... tylko teraz mam problem z odpowietrzeniem...... ciezka sprawa... w oggrzewaniu nie leci ciepłe powietrze i nie nagrzewa parownika... w tym samochodzie najgorsze jest te odpowietrzanie...
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez Edel » 4 gru 2010, 23:30

Masz rozwiązanie problemu zgodnie z instrukcją mazdy z zapowietrzeniem :)

http://zapodaj.net/5fa83854c793.jpg.html
Ostatnio edytowano 6 gru 2010, 21:54 przez Edel, łącznie edytowano 2 razy
Zacznij zarabiać prawdziwe pieniądze poprzez marketing sieciowy http://www.wellbiznes.info/edel

http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2009, 11:27
Posty: 92
Skąd: Wrocław
Auto: MAZDA 626 1.8 16V 97r GE FP

Postprzez harnas23 » 6 gru 2010, 19:37

Kolego Edel bo nie widze zadnego obrazka :)
Harnas
606468818
Początkujący
 
Od: 25 lip 2010, 22:34
Posty: 14
Auto: Mazda 626 1,8 + GAZ 95r.

Postprzez luk-kk » 6 gru 2010, 20:39

Instruckje jak odpowietrzać są na forum np tu viewtopic.php?f=116&t=46296&p=748276&hilit=+odpowietrzanie#p748276 .
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lip 2010, 13:13
Posty: 165
Skąd: Kędzierzyn Koźle
Auto: 626 GE 1.8 105 KM 94r. + LPG II gen.

Postprzez Edel » 6 gru 2010, 21:54

Zmieniłem linka podaje raz jeszcze :)
Coś go wywaliło przy hotlinkowaniu
http://zapodaj.net/5fa83854c793.jpg.html
Zacznij zarabiać prawdziwe pieniądze poprzez marketing sieciowy http://www.wellbiznes.info/edel

http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
Forumowicz
 
Od: 24 mar 2009, 11:27
Posty: 92
Skąd: Wrocław
Auto: MAZDA 626 1.8 16V 97r GE FP

Postprzez yalik » 7 gru 2010, 20:26

umnie odpowietrzanie poszło bez bólu.....zalałem płynem do pełna ....otwarłem nagrzewnice...odpaliłem auto...i tak autko pykało na wolnych a ja mu dolewałem płyn....jak się zagrzało wrzuciłem wieksze obroty (2500-3000)na chwile i znów dolałem i znów wyzsze obroty i dolewanie tak kilka razy sprawdziłem parownik i nagrzewnice...wszystko grzeje i koniec . Co pare dni sprawdziłem stan ...uzupełniłem i chula jak ta lala....pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 2 paź 2010, 21:03
Posty: 11
Skąd: Grodków
Auto: mazda 626 1,8 16v 96r

Postprzez Slawioster » 7 gru 2010, 22:07

U mnie jak odpale na zimnym silniku na odkręconym korku od chłodnicy płyn podnosi sie i wylewa delikatnie więc chyba mam coś nie tak ? jak myślicie ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2010, 10:33
Posty: 96
Skąd: Kwidzyn woj.pomorskie
Auto: Mazda 626,2.0 FS ,Gaz, rok 92 ASB

Postprzez johny2007 » 8 gru 2010, 09:43

ja tez tak miałem i to chyba normalne.. powietrze wypycha tak ten płyn ale stopniowo to przejdzie
Johny;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 mar 2010, 13:07
Posty: 521
Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0

Postprzez johnnyslawo » 8 gru 2010, 16:08

instrukcja odpowietrzania do madzi z lpg raczej nic nie da, zazwyczaj są z tego powodu nie lada problemy, wiem bo już to miałem, typowe odpowietrzanie nie dawało żadnych rezultatów, dopiero ściąganie węża z parownika i "przygazówka" do mmomentu aż płyn zacznie lecieć rozwiązała problem po kilku próbach, może to zależeć od rodzaju instalacji lpg ale warto spróbować.
jakby co, to moje gadu – 12586745
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2010, 11:47
Posty: 73
Skąd: Ropczyce
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16V FS 1993r.

Postprzez ky3orr » 8 lut 2013, 12:23

A jak poradziliście sobie z odpowietrzaniem układu?
yegomość KY3ORR
Forumowicz
 
Od: 29 paź 2006, 23:34
Posty: 63
Skąd: Wrocław
Auto: 626 GE, 2.0i, 1993r

Postprzez Szyna » 10 lut 2013, 21:44

Tematy o odpowietrzeniu są już na forum.
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6