626 GE jakie sprężyny na przód

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez DamianMX6 » 17 maja 2011, 19:33

Mam parę przednich z MX6 mogę ci je oddać za 50zł +przesyłka, jak się zdecydujesz pisz na PW.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez drix1987 » 18 maja 2011, 10:48

a teraz zadam może głupie pytanie :D czym się różnią się sprężyny od cronosa i od zwykłej 626? domyślam się że twardość choć może nie koniecznie, a może średnicą albo jeszcze czymś innym?
Ford Escort mk6 kombi –> Opel Astra F HB –> Mazda 626 GE sedan :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2011, 15:46
Posty: 87
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 Cronos GLE Special 2.0 84KW 1994 sedan

Postprzez pabloalvaro » 18 maja 2011, 16:48

A odpisali z jakiego względu nie będą pasować ? Średnica jest inna czy wyższe/niższe są te sprężyny ?
Kiedy każdy pomysł wydaje ci się idealny, dopij wódke i idź spać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2010, 09:06
Posty: 73
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: 626 Cronos 2,5 V6 Automat

Postprzez drix1987 » 18 maja 2011, 22:19

no właśnie nie....cytuje "nie będą pasować" szkoda że po słowie "nie" nie postawił przecinka, ciekaw jestem czy od 2,5l cronosa by pasowały do mnie
Ford Escort mk6 kombi –> Opel Astra F HB –> Mazda 626 GE sedan :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2011, 15:46
Posty: 87
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 Cronos GLE Special 2.0 84KW 1994 sedan

Postprzez pabloalvaro » 18 maja 2011, 22:57

A ty masz już te nowe sprężyny ?
Ja jestem zdania takiego kupić sciągacze do sprężyn około 40-50zł na allegro lu pobliskim targu ( w Dąbrowie na tagu u siebie widziałem ) do tego potrzebujesz 3 godziny czasu wolnego i minimalne pojęcie o mechanice . Wyjąć amortyzator i wymontować sprężynę, położyć obok nowej i porównać w razie potrzeby pomierzyć . doradzam tą opcję gdyż mechanik na pewno skasuje około 80zł od strony minimum nawet jak nie będą nowe pasować .
Na forum jest fotorelacja jak to zrobić .
Ja sam robiłem i dałem radę .
Kiedy każdy pomysł wydaje ci się idealny, dopij wódke i idź spać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2010, 09:06
Posty: 73
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: 626 Cronos 2,5 V6 Automat

Postprzez bazyl wspaniały » 18 maja 2011, 22:58

Pewny jestem, że wszystkie sprężyny w generacji GE wzajemnie do siebie pasują (626 FP, FS, KL /cronos w każdej postaci/ MX6/ X6). Różnice będą w charakterystyce sprężyn. Ot i to wsio. W nich wszystkich występuje to samo zawieszenie.
Moje całe kolumny przód i tył poszły do sedana i jest wsio plug&play poza długością jednej szpilki w tylnych kolumnach co w niczym i tak nie przeszkadza.
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez pabloalvaro » 18 maja 2011, 23:10

Też tak właśnie uważam , gdyby miały się jakoś różnić (np średnica lub wysokość) to i amortyzator musiałby być np inny itp.
Więc niech kolega jedzie do mechaników i nich montują lub tak jak radziłem robi sam .
Kiedy każdy pomysł wydaje ci się idealny, dopij wódke i idź spać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2010, 09:06
Posty: 73
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: 626 Cronos 2,5 V6 Automat

Postprzez drix1987 » 19 maja 2011, 00:21

no mechanik dostał już komplecik sprężyn tych co podałem wyżej, będzie wymieniał jeszcze końcówki drążków i sworznie więc za jedna robotą mu pójdzie tak czy siak:] jeszcze nie ruszył madzi bo się przedłużyła mu robota przy jakiś tam innych autkach, podobno jutro powinien ruszyć mój temat. Więc z tego co mówisz Bazyl to nie powinienem się niczym martwić <rotfl> sam bym zrobił ale na zawieszeniu nie znam ani troszkę co widać z powyższych postów.. w ogóle budowa madzi to dla mnie nowość, gdybym miał garaż to pewnie sam bym się zabrał bo lubię pogrzebać, ale niestety mieszkam na osiedlu od nie dawna i nie mam tu żadnego znajomego który udostępniłby parę metrów zadaszonego terenu:(
Ford Escort mk6 kombi –> Opel Astra F HB –> Mazda 626 GE sedan :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2011, 15:46
Posty: 87
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 Cronos GLE Special 2.0 84KW 1994 sedan

Postprzez drix1987 » 23 maja 2011, 11:37

odebrałem autko od mechanika i autko już sprawne <serduszka> ale sprężyny nie zostały wymienione ponieważ mechanik oblukał że są w dobrym stanie i tu nie wiem co myśleć ponieważ powiedział że pękniecie które mam jest dobrze zabezpieczone, nie wiem czy sam coś przy niej grzebał ale nawet nie sprawdził czy te co kupiłem pasują , więc z lekkim zmartwieniem na razie odkładam ich wymianę. najważniejsze że autko jest sprawne o wiele bardziej niż w stanie jak kupiłem i cieszy jazdą:) dziękuje za wszelkie odpowiedzi w temacie, pewnie kiedyś wrócę do tego tematu
Ford Escort mk6 kombi –> Opel Astra F HB –> Mazda 626 GE sedan :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2011, 15:46
Posty: 87
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 Cronos GLE Special 2.0 84KW 1994 sedan

Postprzez pabloalvaro » 23 maja 2011, 14:07

Trochę szkoda, że tego nie sprawdził .
Ważne ,że auto masz już sprawne ;)
Kiedy każdy pomysł wydaje ci się idealny, dopij wódke i idź spać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2010, 09:06
Posty: 73
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: 626 Cronos 2,5 V6 Automat

Postprzez JACEKLPAMA2DA » 23 maja 2011, 18:44

WITAM ZAŁOŻYŁEM DO SWOJEJ 626 2.5V6 SPRĘŻYNY JAMEX I MAM PROBLEM:( A MIANOWICIE CHCIAŁEM TROCHĘ OBNIŻYĆ PRZÓD I UDAŁO MI SIĘ :) ALE WYGLĄDA NA TO ŻE MUSZĘ ZMIENIĆ TEŻ AMORTYZATORY NA JAKIEŚ KRÓTSZE MOŻE KTOŚ MI POMOŻE GDZIE TAKICH SZUKAĆ
JACEKLPAMA2DA
 

Postprzez kamilspider » 23 maja 2011, 19:48

jakby się trochę obniżył to by nie trzeba wymieniać amorów :) ile auto siadło?? bo też zamierzam glebować :)
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez ursus2400 » 23 maja 2011, 22:14

Nie ma sensu zaczynać nowego tematu, a pytanie dotyczy sprężyn.
W tym temacie (viewtopic.php?f=126&t=115264) niejaki Hazu twierdzi, że tylne sprężyny od GW (jeśli dobrze pamiętam to GF w wersji kombi) pasują do GE. Czy ktoś próbował takiego rozwiązania i czy przednie sprężyny też będą pasować?
Podobno za pomocą sprężyn od GW można podnieść tył GE. A ja bym chciał unieść całe auto. Rok temu urwałem tłumik i dlatego chce podnieść swoją GE. Poza tym koleiny coraz większe, a na remonty dróg kasy państwo nie ma.
Forumowicz
 
Od: 2 sty 2010, 11:15
Posty: 37
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v

Postprzez drix1987 » 24 maja 2011, 09:29

no szkoda że nie sprawdził, mówił że miał za dużo aut w plecy z czasem i dlatego, na przyszłość byśmy już wiedzieli w co się można pchać na pewniaka, w sumie może warto zrobić pod-dział dla Cronosów :D:D ??

@JACEKLPAMA2DA casps lock Ci się zaciął ;P ?
Ford Escort mk6 kombi –> Opel Astra F HB –> Mazda 626 GE sedan :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 mar 2011, 15:46
Posty: 87
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 626 Cronos GLE Special 2.0 84KW 1994 sedan

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6