Mazda MX-6 (GE) – Opinie

Mazda 626 / MX-6 / Cronos 1992–1997

Postprzez kamilspider » 14 sty 2011, 01:53

rzeczywiście rzadko patrzysz na ten obrotomierz :D ja nie chcę swojego katować bo kiedyś miałem cieniasa i wyplułe uszczelkę pod głowicą, a potem przy normalnej jeździe pękł korbowód i dziura w bloku <diabełek> więc teraz uważam w jakimkolwiek aucie :D
Ostatnio edytowano 14 sty 2011, 02:18 przez kamilspider, łącznie edytowano 1 raz
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Siw-y » 14 sty 2011, 02:04

Mazdy lubią do odcinki :D no, ale nie cały czas ;P
W rzędówce jest głośno ale fałeczka nawet przy odcince ładnie mruczy <serduszka>
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez pawelc » 14 sty 2011, 14:04

Powyżej 7tys jest odcinka gdzieś 7200-7400 ,co do przyspieszenia nie powinno być problemu z zejściem poniżej 8 sekund -mój najlepszy czas to 6,9s do 100km/h a powtarzalne 7,5 s według mojego komputerka pokładowego -takiego jak poniżej:
Obrazek
opis jego funkcji tutaj:
http://www.mx-6.pl/forum/watek-1-Mx-6-1992r-2-5v6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez kamilspider » 14 sty 2011, 14:34

bardzo fajnie zrobiłeś sobie autko, a komputerek podoba mi się najbardziej wraz z ringami :) dobrze widzę czy masz średnie spalanie 44l?? <rotfl> auto masz po przeróbkach, a mi chodziło o to jakie ma przyśpieszenie fabryczny KL :) z gazem przesadziłeś :|
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez pawelc » 14 sty 2011, 15:32

44l to jeszcze nic ;),a za gazem nie uważam że przesadziłem ,można jeździć tanio i w miarę mocnym autem i o to mi chodziło- taki kompromis -różnica gaz ,benzyna przy normalnej jeździe niezauważalna
(a w kieszeni tak ;) )-przyspieszenie do 100km/h o jakieś 0,5s gorsze ,moje przeróbki doprowadziły tylko do tego że auto szybciej się wkręca powyżej 5tyś obrotów od standardowego KL-a za to słabszy ma dół -czyli lepsze do sprintu ,gorsze do normalnej jazdy
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez kamilspider » 14 sty 2011, 16:27

ale i tak mi się podobają Twoje przeróbki :) chętnie sam bym zamontował taki komputerek :D co jest odpowiedzialne za odcinkę?? zmieniałeś mapy w ecu?? bo chciałbym się tym pobawić jeśli by nie było drogo
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez pawelc » 14 sty 2011, 18:40

poprawka odcinka gdzieś 7600 obr,
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez kamilspider » 14 sty 2011, 20:17

nieźle ale nie będę próbował bo trochę strach mnie obleciał do ilu to się da kręcić :D gdzie można kupić taki komputerek??
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez Siw-y » 14 sty 2011, 20:45

kamilspider napisał(a):gdzie można kupić taki komputerek??

Pisz do niego: memberlist.php?mode=viewprofile&u=4240 to jego projekt
więcej info tu: http://ford-probe.net/forum/topics1/kom ... vt3667.htm
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez kamilspider » 11 lut 2011, 01:34

moja mazda pali w mieście ok 16-18l benzyny 95 (2km do punktu B, potem ze 4 do pkt C itd), a na trasie przy 70 km/h ok 9, ale nie wiem dokładnie bo rzadko tak jeżdżę. Myślę, że to normalne w miarę, czy się mylę?? Jak czytam, że niektórym wychodzi spalanie 10-12l po mieście to się zastanawiam jak oni to robią z takim silnikiem bo moja cytryna 1.6 po mieście spali 10-11l, a w trasie 7,5 :) Kiedyś jak miałem cinquecento 704 to w mieście ok 7l, trasa 5. Powiedzcie jak jeździcie, że tak mało palą wasze auta?? Nie jeżdżę jakoś super szybko, biegi zmieniam przy ok 3-3,5 tys obrotów, czasem wrzucam na luz i nie mogę uwierzyć w to, że 2.5 V6 na mieście weźmie 12l :)
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez czejs » 29 kwi 2011, 00:49

no to kolego coś masz nie tak z tym autkiem, u mnie mieszany styl : bulwarówa+ sprinty jakieś ^^ wychodzi spalanie 12-13L po trasie łyknie 8L jadąc w granicach 120 ;)
Sprzedam 323f BG na części!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lis 2007, 00:26
Posty: 372
Skąd: Białystok
Auto: Mazda MX6

Postprzez willus » 18 maja 2011, 11:41

Witam Panowie (i Panie...). Przymierzam się do kupna MX6 2,5 V6. Znajomy ściągnął mi to cudo ze szwajcarii 2 dni temu i w związku z ttym:
– co ile rozrząd? (fura ma 131000 przebiegu !!! , książka do 05.2010 ) w książce przy 90 000 jest pieczątka z "kleiner service" , ale nie ma wbitego rozrządu.
– jaki olej? na drzwiach jest naklejka z hondy(tam był serwisowany przez ostatnie 6 lat) gdzie zaznaczony jest olej W (obok jest 5w30 i 5w40 niezakreślony)
Furę jutro będę trzepał u mechaniora + miernik, ale wygląda na niebity , niesamowicie zadbany (czarna skórzana tapicerka wygląda jak po kilkudziesięciu tys km), wszystko działa klima, szyby, lusterka, szyber, podgrzewanie siedzeń, tempomat. Ogólnie jestem zgrzany na tą furę – no i jeszcze kolor czarny, żadnego wjejskiego tunungu – wszystko seria. Wydaje się że to rodzynek... zobaczymy jutro.
ciężko jest lekko żyć...
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 18 maja 2011, 11:14
Posty: 16
Skąd: Radom
Auto: mx6 2,5 V6 była, jest mazda 5, mitsubishi galant v6

Postprzez noxes » 18 maja 2011, 19:16

Rozrząd co 60 tyś no chyba że oryginał to wiecej 90tyś. Olej5w40 / 10w40
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez noxes » 24 maja 2011, 22:58

Siw-y napisał(a):Ja mam przy 8200 bądź 8500 nie pamiętam bo rzadko patrze na obrotomierz, na ucho jeżdżę :P

w tym przypadku możesz mieć taka odcinkę :D http://youtu.be/FNBkHANENTY
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Piotr » 3 cze 2011, 14:32

Panowie szybkie pytanko – mam zalany mobil 10w40 – podobno niezbyt dobry dla tego silnika, choć lany jest od wielu lat.. zostawić czy zmieniać ? A jeśli już zmieniać to czy Valvoline Maxlife 10W40 jest dobrą opcją ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2010, 14:19
Posty: 533 (0/2)
Skąd: Żywiec
Auto: 626 GE FS 93'

Postprzez wujass » 2 lip 2011, 09:25

W sumie to nie wiedziałem gdzie to napisać : ale chciałbym porownać( przyspieszenie ;) mojej mx6-tki z jakimś 100% zdrowym egzemplarzem V6, najlepiej w Wawie na Cargo ;) gdyby ktoś był chetny na małe sciganko to bardzo byłbym wdzięczny ;) pozdro
Samo zło!!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 paź 2006, 15:22
Posty: 107
Skąd: wawa
Auto: mx-6 v6

Postprzez Speed » 4 lip 2011, 21:08

LeeAdama napisał(a):Panowie szybkie pytanko – mam zalany mobil 10w40 – podobno niezbyt dobry dla tego silnika, choć lany jest od wielu lat.. zostawić czy zmieniać ? A jeśli już zmieniać to czy Valvoline Maxlife 10W40 jest dobrą opcją ?


Valvoline jest dobry olejem , moj FS lata na 10W60 sport i sobie chwali <faja> B6 lata na maxlife i powiem ze ani grama oleju nie weźmie :|
Mazda Experiment 11
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 1
CUP 2013 miejsce 1
 
Od: 16 kwi 2008, 23:05
Posty: 1778 (18/27)
Skąd: Warszawa
Auto: Renault, Yamaha, VW.

Postprzez Piotr » 7 lip 2011, 23:24

Speed napisał(a):
LeeAdama napisał(a):Panowie szybkie pytanko – mam zalany mobil 10w40 – podobno niezbyt dobry dla tego silnika, choć lany jest od wielu lat.. zostawić czy zmieniać ? A jeśli już zmieniać to czy Valvoline Maxlife 10W40 jest dobrą opcją ?


Valvoline jest dobry olejem , moj FS lata na 10W60 sport i sobie chwali <faja> B6 lata na maxlife i powiem ze ani grama oleju nie weźmie :|


Dziękuję za informacje :) przy następnej wymianie wleci valvo :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2010, 14:19
Posty: 533 (0/2)
Skąd: Żywiec
Auto: 626 GE FS 93'

Postprzez jacekasot » 8 lip 2011, 18:31

Ja mam zalany Castrol 10W40 jednak zastanawiam się nad 10W60. Wobec tego mam pytanie czy przejście z półsyntetyka na syntetyk nie zaszkodzi silnikowi? Mowa oczywiście o silniku FS.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez szumki44 » 11 lip 2011, 19:28

jak wczesniej wspomnialem z shell helix ultra 15w40 na 10w60 castrola Bez porownania ! silnik lepiej i ciszej. ale to u mnie ani grama wczesniej nie bral oleju wiec zaryzykowalem pozatym ksiazka mowi 10w60 :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6