Mazda MX-6 (GE) – Opinie

Mazda 626 / MX-6 / Cronos 1992–1997

Postprzez jacekasot » 16 lip 2011, 21:36

Czyli te wszystkie legendy krążące w światku mechaników, że taki zabieg może zniszczyć silnik to nieprawda? Chyba w najbliższym czasie zdecyduje się przejść na 10W60 :D
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez dirtracer » 25 lip 2011, 09:35

Leoamar napisał(a):Nie chce zakładać nowego tematu wiec tu 3 pytanka
2. Za co odpowiedzialny jest bezpecznik Room ( tzn. za trzymanie elektro bez kluczyka to wiem ale chodzi mi to czy coś prócz podświetlania , zegarka i radia coś jeszcze w to wchodzi ? )

Pozdrawiam

u mnie bez niego nie działa centralny zamek ale nie wiem czy nie mam czegoś pomylonego z elektryką
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2011, 19:48
Posty: 326
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GJ 2014
2.0 165KM

Postprzez DamianMX6 » 5 sie 2011, 14:24

szumki44 napisał(a):pozatym ksiazka mowi 10w60 :)


która książka ? :>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez noxes » 5 sie 2011, 14:57

To nie książka a naklejka na masce :)
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez DamianMX6 » 5 sie 2011, 19:43

noxes napisał(a):To nie książka a naklejka na masce :)


Może niech szumki44 odpowie bo ciekawy jestem skąd ma takie informacje
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2008, 14:43
Posty: 994 (0/1)
Auto: MX6 MAZDASPEED

Postprzez Bartosz_ » 16 sie 2011, 13:27

dirtracer u mnie jest tak samo z tym bezpiecznikiem.....
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez inzmbl » 7 wrz 2011, 01:54

Witam – jestem nowy, Mazda 626 GE z 1994 1.8 benzyna (105KM) :) pierwszy własny samochód

Jeździ się pięknie, auto duże, dostojne, pięknie brzmi przy 4-5tys obrotów – przebieg 219tys więc raczej jednak jeżdżę normalnie na poziomie 2-3tys :)

Pytanie, jeśli można, o klikanie popychacza / zaworu (czasem od razu, czasem po kilku minutach) – z tego co wiem, to po prostu Mazdy tak mają i nie mam sobie tym truć głowy bo po pół roku znowu zacznie – ale chciałem prosić o opinię społeczności.

A propos oleju to zalany nowy Castrol Full Syntetyk 10w40 i klikania w ogóle nie było jakiś czas :) ale po 2 tygodniach jest znowu regularnie.

Przy okazji – czy mi się wydaje, czy podświetlenie deski obejmuje 7 i 8 tyś w obrotościomierzu czy nie? bo u mnie się nie świeci, ale nie widzę żarówki odpowiedzialnej za tą partię zegarów.

Pozdrawiam wszystkich użytkowników :) i załączam fotosa.

Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2011, 01:45
Posty: 109
Skąd: Toruń
Auto: Mazda 626 GE 97 2.0i FS
626 GE 94 1.8 FP 230kkm

Postprzez arex47 » 22 paź 2011, 21:51

Poradźcie tak szczerze.
W MX-6 jaki silnik tak szczerze polecacie. Głównie o spalanie chodzi i miarowo niskie opłaty itd.
A jakie opinie macie co do 2.0 16v???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lip 2011, 15:44
Posty: 52 (1/0)
Skąd: Łask
Auto: MX5 (B6) '02
323F (B6)' 02

Był MX-3 (K8) '93
Był Xedos 6 (KF) '98

Postprzez dirtracer » 22 paź 2011, 22:04

arex47 napisał(a):Głównie o spalanie chodzi i miarowo niskie opłaty itd.


no to cinkuś 900 w gazie <dupa> hahaha
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2011, 19:48
Posty: 326
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GJ 2014
2.0 165KM

Postprzez arex47 » 22 paź 2011, 22:11

Dzięki...
Nie no tak serio. Kocham MX-6, a coś pod tuning bym chciał fajnego.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lip 2011, 15:44
Posty: 52 (1/0)
Skąd: Łask
Auto: MX5 (B6) '02
323F (B6)' 02

Był MX-3 (K8) '93
Był Xedos 6 (KF) '98

Postprzez noxes » 22 paź 2011, 22:27

Jeśli pod wzgledem opłat to 2.0. Dwulitrowy silnik jest dosyć ekonomiczny spala około 10l gazu a zarazem jest dosyć "zadziorny" Słabe punkty to; do 1994r wadliwy zaworek, lubią puszczać dymek, ale jeśli kupisz zdrowy egzemplarz to nie bedziesz miał z tym problemów. Co do 2.5 na pewno większe opłaty większe spalanie lepsze osiągi i trzeba uważać na silniki KL.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez pawelc » 23 paź 2011, 06:25

Sam sobie zaprzeczasz
arex47 napisał(a):W MX-6 jaki silnik tak szczerze polecacie. Głównie o spalanie chodzi i miarowo niskie opłaty itd.
arex47 napisał(a):....a coś pod tuning bym chciał fajnego.

Tylko i wyłącznie KL ,może spełnić Twoje wymagania ale nie będzie on mało palił,nie będą niskie opłaty a i koszty utrzymania są zgoła inne niż samochodów europejskich ,coś za coś ...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez arex47 » 24 paź 2011, 09:59

Właściwie nastawiam się na ten 2.0.
KL fajna sprawa, ale tak jak mówicie SPALANIE :D
Dzięki za poradę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lip 2011, 15:44
Posty: 52 (1/0)
Skąd: Łask
Auto: MX5 (B6) '02
323F (B6)' 02

Był MX-3 (K8) '93
Był Xedos 6 (KF) '98

Postprzez Siw-y » 24 paź 2011, 10:02

Mam i KL i FS i muszę stwierdzić, że palą podobnie <glupek2>
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez arex47 » 24 paź 2011, 10:06

Na taką opinię bardzo liczyłem. <jupi>
Ale z korzyścią na jaki motor obstawiasz?
Jaką byś wybrał na moim miejscu? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lip 2011, 15:44
Posty: 52 (1/0)
Skąd: Łask
Auto: MX5 (B6) '02
323F (B6)' 02

Był MX-3 (K8) '93
Był Xedos 6 (KF) '98

Postprzez Siw-y » 24 paź 2011, 10:07

Przyzwyczaiłem się do KL'a i w FS'ie bardzo brakuje mi dynamiki i "kopa" na niskich obrotach.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/41)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez arex47 » 24 paź 2011, 10:12

A no domyślam się. :D
W końcu V6, ale z ogółu 2.0 jest według mnie prostszy w użytkowaniu.
Narazie muszę sprzedać swoją, a wtedy już zobaczę.
Dzięki i pozdrawiam :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 lip 2011, 15:44
Posty: 52 (1/0)
Skąd: Łask
Auto: MX5 (B6) '02
323F (B6)' 02

Był MX-3 (K8) '93
Był Xedos 6 (KF) '98

Postprzez jacekasot » 11 lis 2011, 21:06

Gdyby nie te ceny paliwa sięgające blisko 6 zł/litr to już dawno bym się zdecydował na KL'a <płacze> ale FS nie jest zły i wśród dwulitrówek bardzo się wyróżnia, m.in. świetną elastycznością, poniekąd dzięki niskiej masie własnej autka.
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Postprzez Bartosz_ » 19 lis 2011, 11:07

mi tam czy to KL czy FS podobnie palą...... chociaż mojemu bratu mój FS pali 9-10 litrów po mieście..... mnie się tam to nie udało....;/
Klubowicz
 
Od: 2 mar 2008, 17:49
Posty: 1439 (39/61)
Skąd: Grudziądz
Auto: Mitsubishi Pajero Pinin
Opel Vectra Signum

Postprzez jacekasot » 20 lis 2011, 16:04

Mi pali 7-8 litrów na 100km w cyklu mieszanym. A niemożliwością jest żeby KL'em osiągnąć taki wynik :D
Proste są dla szybkich samochodów, zakręty dla szybkich kierowców

viewtopic.php?f=314&t=132206
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 kwi 2011, 00:07
Posty: 291
Skąd: Wilkowo
Auto: Mazda MX-6 FS 2.0 16V 115 KM DOHC

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6