Mazda MX-6 (GE) – Opinie

Mazda 626 / MX-6 / Cronos 1992–1997

Postprzez sylwo » 12 lip 2012, 12:58

2 gumy przed katalizatorem, 1- zbiornik paliwa, 2 – tłumik końcowy.
Te mam i mogę sprzedać ale czy w ori było coś jeszcze, nie wiem ;)
Agent odszkodowawczy. Auta zastępcze. Porady i pomoc po wypadkach.
tel.: 781 360 705 – Sylwek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2009, 10:45
Posty: 4216 (68/30)
Skąd: Janów Lubelski / Kraśnik / Lublin
Auto: Xedos 6 KL ~ '94 (był)
Lexus GS300 – 02r. mk2 US

Postprzez szumki44 » 7 gru 2012, 10:25

u mnie inaczej :} 2 gumy na kolektor 2 na srodkowy i 3 na koncowy :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 14:21
Posty: 1271 (0/2)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez ProboszczV6 » 15 gru 2012, 09:37

Do jakich obrotów się wam kręci KL?
Wczoraj po poskładaniu silnika osiągnąłem przy odcięciu 8tys, a jak pamiętam moje poprzednie KL to nie wykręcił się wyżej niż 7200 tyle że miał inne sterowanie...
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
Buduję dom :] często mnie nie ma...
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 21:06
Posty: 1113 (0/13)
Skąd: Łękawica/Żywiec/Bielsko
Auto: Mazda Xedos 9 Miller Cycle Engine...
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Postprzez Hazu » 15 gru 2012, 09:51

Na jakim sterowniku się tak kręcił , a może coś jeszcze namodzone?
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 20:11
Posty: 3776 (0/5)
Skąd: Lublin

Postprzez ProboszczV6 » 15 gru 2012, 10:04

do 7200 na KL07 w modelu '93, w tym nie wiem jaki mam nie sprawdzałem, ale jest to model '96 z jednym czujnikiem temperatury i jednym czujnikiem obrotów...sprawdze później jak nie zapomnę... silnik seryjny, sterownik też
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
Buduję dom :] często mnie nie ma...
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 21:06
Posty: 1113 (0/13)
Skąd: Łękawica/Żywiec/Bielsko
Auto: Mazda Xedos 9 Miller Cycle Engine...
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Postprzez kamilspider » 15 gru 2012, 12:19

Mój się kręci do 7700-7800 <diabełek>
Szczerze to odcinkę przeniósł bym na max 7400.
Proboszcz a co namodziłeś, że u Ciebie jest tak wysoko?
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 08:47
Posty: 1315 (0/4)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Jest:
Cordoba 6L 1.4 16V BBY
C4 1.6 16V TU5JP4
Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE
Cinquecento 700 young

Postprzez ProboszczV6 » 17 gru 2012, 15:57

Nic nie było robione z silnikiem i programem, jest seria, wymieniałem uszczelniacze rozrządu i sprężyny wałków.
Zawsze mi się w tym aucie tak kręcił, chociaż nigdy aż tak wysoko, 7500-7800 było normą...a teraz wyraźnie widzę że odcinka zaczyna się przy 8tys. Poskładałem dobrze :P chyba ze obrotomierz kantuje ale tak z dnia na dzień by zaczął... nieeee
Niestety nie sprawdziłem jaki jest sterownik, jest tak zabudowany u mnie że szczerze mówiąc nie chce mi się tego rozkręcać, jak będę gaz wrzucał to popatrze.
Don't hate me, i'm just an alien....
Szyderca i wywrotowiec :]
Buduję dom :] często mnie nie ma...
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2011, 21:06
Posty: 1113 (0/13)
Skąd: Łękawica/Żywiec/Bielsko
Auto: Mazda Xedos 9 Miller Cycle Engine...
Ford Probe GT ( 2.5 V6 KL )

Postprzez szumki44 » 1 mar 2013, 10:18

jak ma moc i nie strzela w wydechu (spalanie detonacyjne) na kazdych obrotach to sie ciesz :) wazne ze odcina a te 200rpm to nie sadze ze jakis koszmar przeciez nikt ci nie kaze jedzic na odcince ciagle :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 14:21
Posty: 1271 (0/2)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6