Dziwne tykanie z okolic rozrządu..
Strona 1 z 1
witam, od niedawna mam taki dzwiny głos takie tykanie.. tykt,tyk,tyk,tyk,tyk,tyk.......
wydobywa sie od z okolic rorzadu... najpierw myslałęm ze to łozysko na alternatorze bo zawsze pisczało przy odpalaniu na zimnym... ale wymieniłem alternator nic nie piszczy a ten głos nadal jest.....
co nadziwniejsze czym cieplejszy silnik tym bardziej słychac......
na ssaniu nie słychac.... jak pusci ssanie to tak lekko wyczuwalnie.... dopiero jak złapie odpowiednia temp. silnik to bardziej słychac....... prosze o podpowiedzi......
wydobywa sie od z okolic rorzadu... najpierw myslałęm ze to łozysko na alternatorze bo zawsze pisczało przy odpalaniu na zimnym... ale wymieniłem alternator nic nie piszczy a ten głos nadal jest.....
co nadziwniejsze czym cieplejszy silnik tym bardziej słychac......
na ssaniu nie słychac.... jak pusci ssanie to tak lekko wyczuwalnie.... dopiero jak złapie odpowiednia temp. silnik to bardziej słychac....... prosze o podpowiedzi......
Ostatnio edytowano 26 lut 2011, 18:52 przez johny2007, łącznie edytowano 3 razy
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
Który zestaw rozrządu byście wybrali bo róznica w kosztach mała:
Japoński – pasek MITSUBOSHI
Japońskie rolki – NTN / JAPANPARTS
czy
PASEK CONTITECH
JAPOŃSKIE ROLKI – Japanparts
lub
Pasek rozrządu – MITSUBOSHI Japan
Rolka napinająca – NSK Japan
Rolka prowadząca – SERVICE PARTS
wiadomo plus spręzynka od napinacza........
Japoński – pasek MITSUBOSHI
Japońskie rolki – NTN / JAPANPARTS
czy
PASEK CONTITECH
JAPOŃSKIE ROLKI – Japanparts
lub
Pasek rozrządu – MITSUBOSHI Japan
Rolka napinająca – NSK Japan
Rolka prowadząca – SERVICE PARTS
wiadomo plus spręzynka od napinacza........
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
johny2007 napisał(a):Japoński – pasek MITSUBOSHI
Japońskie rolki – NTN / JAPANPARTS
Mam ten zestaw, jeszcze jezdzi
Słyszałem gdzieś że te paski się rozciągają, ile w tym prawdy? nie wiem
-
lukasz2387
Ja bym się chyba skusił na ten zestaw http://allegro.pl/rozrzad-kpl-mazda-2-0 ... 73460.html zaznaczając że pasek musi być MITSUBOSHI + sprężynka i ewentualnie pompę GMB.
- Od: 7 lip 2010, 13:13
- Posty: 165
- Skąd: Kędzierzyn Koźle
- Auto: 626 GE 1.8 105 KM 94r. + LPG II gen.
lukasz2387 napisał(a):johny2007 napisał(a):Japoński – pasek MITSUBOSHI
Japońskie rolki – NTN / JAPANPARTS
Mam ten zestaw, jeszcze jezdzi
Słyszałem gdzieś że te paski się rozciągają, ile w tym prawdy? nie wiem
Wybrałem dokładnie ten sam zestaw, zrobiłem na nim dopiero 4000 km ale nie widzę żadnych uchybień. Daje rade jak na razie
Zacznij zarabiać prawdziwe pieniądze poprzez marketing sieciowy http://www.wellbiznes.info/edel
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
- Od: 24 mar 2009, 11:27
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 626 1.8 16V 97r GE FP
U mnie tez tak tyka. doszedlem do wniosku ze jest to kolo pasowe walu korbowego ktore lekko "chodzi na boki". teraz juz wiem dlaczego zerwalo mi pasek klinowy po 3 miesiacach
-
jacobs_OLL
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6