Łamiace sie kluczyki – 626 GE 94r HB
1, 2
Witam Wszystkich !
Na paczatku uprzedzam, ze w "szukajce" nie znalazlem takiego tematu, ale do rzeczy Od paczatku nabycia tego auta mialem problem z otworzeniem zamku za pomoca kluczyka, z czasem co raz wieksze I czesto lamalem kluczyki, i wcale nie musialem uzywac do tego duzej sily..
Postanowilem, wiec zalozyc centralny zamek i wszystko pieknie do czasu, az raz ( ok 2 miesiace temu ) przestal dzialac centralny zamek, ale to z powodu starego akumulatora ktory zaczal sie rozladowywac, i musialem brac aku i w domu prostownikiem naladowac przez co elektromechanik musial nowy kod ustawic. Wtedy jeszcze troszke pokrecilem kluczem, pomeczylem, ale otworzylem drzwi.
Pare dni temu, przestal dzialac centralny, w ogole nie reaguje na pilota, ale to nie wina baterii, bo maja dopiero ok 2 miesiace. I musi do mnie elektromechanik podjechac, dostac sie do auta i pojechac do niego na warsztat. A gdy staralem sie sam otworzyc drzwi, to polamalem 4 klucze w tym 2 zostaly w zamku od kierowcy i pasazera, na szczescie je wyjalem . W dorabialni kluczy powiedzial mi gosciu, ze baza klucza jest nieprawidlowa, ze ktos musial to sciac, bo powinna byc prosta a nie pod ukosem, ale dodal tez, ze sam kroj klucza jest juz taki, ze nic dziwnego, ze sie lamie. I doradzil mi przyniesc zamek od pasazera, i zrobi prawidlowy klucz.
A teraz mam do Was pytania :
1 ) czy w tym modelu auta, lub w innych ktos mial problemy z otworzeniem zamka?
2 ) czy to prawda, ze to "choroba" tych modeli?
3 ) czy warto zrobic tak jak doradzil mi gosciu od dorabiania kluczy czy macie lepszy pomysl? Koszt 80 zl
Na paczatku uprzedzam, ze w "szukajce" nie znalazlem takiego tematu, ale do rzeczy Od paczatku nabycia tego auta mialem problem z otworzeniem zamku za pomoca kluczyka, z czasem co raz wieksze I czesto lamalem kluczyki, i wcale nie musialem uzywac do tego duzej sily..
Postanowilem, wiec zalozyc centralny zamek i wszystko pieknie do czasu, az raz ( ok 2 miesiace temu ) przestal dzialac centralny zamek, ale to z powodu starego akumulatora ktory zaczal sie rozladowywac, i musialem brac aku i w domu prostownikiem naladowac przez co elektromechanik musial nowy kod ustawic. Wtedy jeszcze troszke pokrecilem kluczem, pomeczylem, ale otworzylem drzwi.
Pare dni temu, przestal dzialac centralny, w ogole nie reaguje na pilota, ale to nie wina baterii, bo maja dopiero ok 2 miesiace. I musi do mnie elektromechanik podjechac, dostac sie do auta i pojechac do niego na warsztat. A gdy staralem sie sam otworzyc drzwi, to polamalem 4 klucze w tym 2 zostaly w zamku od kierowcy i pasazera, na szczescie je wyjalem . W dorabialni kluczy powiedzial mi gosciu, ze baza klucza jest nieprawidlowa, ze ktos musial to sciac, bo powinna byc prosta a nie pod ukosem, ale dodal tez, ze sam kroj klucza jest juz taki, ze nic dziwnego, ze sie lamie. I doradzil mi przyniesc zamek od pasazera, i zrobi prawidlowy klucz.
A teraz mam do Was pytania :
1 ) czy w tym modelu auta, lub w innych ktos mial problemy z otworzeniem zamka?
2 ) czy to prawda, ze to "choroba" tych modeli?
3 ) czy warto zrobic tak jak doradzil mi gosciu od dorabiania kluczy czy macie lepszy pomysl? Koszt 80 zl
Ostatnio edytowano 11 lut 2011, 17:12 przez mrhamilton, łącznie edytowano 1 raz
-
mrhamilton
Niejeden klucz połamałem W końcu dorobiłem klucz, tylko nie z surówki kluczy samochodowych, ale z kluczy domowych Trafił się jeden taki. Nie ma szans go złamać Oczywiście dobrze jest też przesmarować zamki
Zamieszczę później numer surówki klucza, nie mam go przy sobie. Koszt taki sam jak "zwykłego" klucza.
Oznaczenie: MAZ 21R
Zamieszczę później numer surówki klucza, nie mam go przy sobie. Koszt taki sam jak "zwykłego" klucza.
Oznaczenie: MAZ 21R
Ostatnio edytowano 11 lut 2011, 00:03 przez Basasael, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 3 lut 2009, 22:18
- Posty: 274
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Mitsubishi Eclipse
Kupiłem swoją madzie i ten sam problem miałem. Myślałem nawet, że kradzione auto i zmieniona stacyjka, ale po sprawdzeniu okazało się, że nie. Zamka kluczem w ogóle nie da się otworzyć.
Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
- Od: 23 lis 2009, 21:54
- Posty: 122
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
mam ten sam problem.
do auta dostałem dwa klucze( już nadłamane – w tym samym miejscu ci u Was), na podstawie jednego z nich dorobiłem klucz, jest miekki w ogóle sam w sobie :/ ale to nic, przesmarowałem zamki smarem maszynowym i chodzą jak trzeba leciutko i bez żadnych problemów. Nawet w mróz -18 stopni nie zamarzły.
Pozdrawiam
do auta dostałem dwa klucze( już nadłamane – w tym samym miejscu ci u Was), na podstawie jednego z nich dorobiłem klucz, jest miekki w ogóle sam w sobie :/ ale to nic, przesmarowałem zamki smarem maszynowym i chodzą jak trzeba leciutko i bez żadnych problemów. Nawet w mróz -18 stopni nie zamarzły.
Pozdrawiam
mazda 626
2.0 Etylina
92 rok wersja GE
2.0 Etylina
92 rok wersja GE
- Od: 11 paź 2010, 23:11
- Posty: 48
- Skąd: Słupsk
- Auto: mazda 626
1993 rok
2.0 benzin ( bez gazu, bo na gazie się zupę gotuje) :D
Dziekuje Wam wszystkich serdecznie za odpowiedz ! Ten co wymyslal te zamki to mial cappucino zamiast mozgu Zrobie tak jak mi doradzacie
-
mrhamilton
Standard w GE, że klucze się łamią tam gdzie zaznaczyłeś, a dlatego, że wkładki się dosyć szybko brudzą to raz a dwa, że właśnie do wkładek klucz wchodzi tylko do tego przewężenia i przez to w tym miejscu jest najbardziej narażony na ukręcenia. Do stacyjki wchodzi cały dlatego w stacyjce jest praktycznie nie do złamania.
Pilarek napisał(a):Witam dokładnie ten sam problem i ja mam w Ge a jakis specjalny smar uzyliscie czy obojetnie jaki ?
jaca_626 napisał(a):przesmarowałem zamki smarem maszynowym i chodzą jak trzeba
-
mrhamilton
Chyba kazdy wlasciciel GE miał/ma epizody z zamkiem, u mnie naprzyklad zamki w drzwiach tak ciezko chodziły ze wchodziłem przez bagaznik;p czego nie polecam ale jak koledzy wspomnieli juz wczesniej troche oliwki pomaga.
Ride or Die......
- Od: 19 maja 2010, 23:54
- Posty: 290
- Skąd: LU
- Auto: 626 GE 2.0 FS '92
chodzi raczej o domorosłego włamywacza który na podstawie zdjęcia podrobi klucz i gwizdnie auto zgadza się ?
Tomcio1972 ;–)
- Od: 15 maja 2009, 22:05
- Posty: 245
- Skąd: Strzyżów n/Wisłokiem
- Auto: mazda 626 comprex RF-CX 1995 była obecnie 121 db 1991 1,3benzin
czy mozna na podstawie kluczyka w serwisie odzyskac numer z przewieszki ?
>>>>>>>LOVE PARADE<<<<<<<>>>>>>>>LOVE 626 GE<<<<<<<<
- Od: 12 lut 2010, 10:40
- Posty: 170
- Auto: Mazda 626 GE 1,8 96r.
A powiedzcie mi koledzy co mam zrobić, żeby otwierać/zamykać pilotem.
Jak kupiłem mazdę to do kluczyków był dołączony pilot, ale nie działał (nawet po wymianie baterii). Potem się całkiem rozwalił i go wyrzuciłem.
Czy idzie dokupić jakiś uniwersalny pilot i zestroić go z moją mazdą, czy muszę do jakiegoś elektronika jechać?,
Jak kupiłem mazdę to do kluczyków był dołączony pilot, ale nie działał (nawet po wymianie baterii). Potem się całkiem rozwalił i go wyrzuciłem.
Czy idzie dokupić jakiś uniwersalny pilot i zestroić go z moją mazdą, czy muszę do jakiegoś elektronika jechać?,
a poco jakiś podpis??
- Od: 29 sty 2006, 16:29
- Posty: 13
- Skąd: Nisko
- Auto: Mazda 626 2,0 B+G 1994
bokser1111 napisał(a):czy mozna na podstawie kluczyka w serwisie odzyskac numer z przewieszki ?
czy ktos moze odpowiedzieć na moje pytanie ?
>>>>>>>LOVE PARADE<<<<<<<>>>>>>>>LOVE 626 GE<<<<<<<<
- Od: 12 lut 2010, 10:40
- Posty: 170
- Auto: Mazda 626 GE 1,8 96r.
Zdaje się, że możesz uzyskać klucz na podstawie nr przewieszki, ale odwrotnie raczej wątpię.
A co do zestrajania kluczyka sam jestem ciekaw. Też miałem dwa piloty, jeden nie w pewnym momencie przestał działać i próbowałem go zestroić kręcąc tą śrubką wewnątrz. Skończyło się po kilku godzinach i za dwóch piwach na użyciu młotka. I tak został jeden pilot;)
A co do zestrajania kluczyka sam jestem ciekaw. Też miałem dwa piloty, jeden nie w pewnym momencie przestał działać i próbowałem go zestroić kręcąc tą śrubką wewnątrz. Skończyło się po kilku godzinach i za dwóch piwach na użyciu młotka. I tak został jeden pilot;)
Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
- Od: 23 lis 2009, 21:54
- Posty: 122
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 1.8 '94 LPGIII Koltec
bokser1111 napisał(a):bokser1111 napisał(a):czy mozna na podstawie kluczyka w serwisie odzyskac numer z przewieszki ?
czy ktos moze odpowiedzieć na moje pytanie ?
Jedź do gdzieś gdzie dorabiają klucze i się zapytaj.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6