mazda zgasla i nie chce odpalic
czujnik halla?? ale wtedy by chyba iskry nie było.... czegos mu brakuje tylko czego.... przepływomierz nie bo by odpalił, nie znam innego czujnika który miałby cos z tym wspólnego... moze cos z komputerem... podłaczesie mazde pod komputer zeby sprawdzic błedy??
jak iskra jest, paliwo dochodzi to moze zablokowany wydech albo nie dochodzi powietrze.... miałes jaki wybuch czy cos??
jak iskra jest, paliwo dochodzi to moze zablokowany wydech albo nie dochodzi powietrze.... miałes jaki wybuch czy cos??
Johny;)
- Od: 14 mar 2010, 13:07
- Posty: 521
- Skąd: Bedoń/k Łodzi ;D
- Auto: Mazda 626GE 1994r. poj. 2.0
Do komputera nie podłączałem bo żaden mechanik w okolicy nie specjalizuje się w japończykach.wydech dobry.zanim zdialem głowice to na jedyny nie chodził i zalewal świece,po przeczyszczeniu jak ją wkrecałem to tylko na niej strzelał w kolektor ssący i ją z powrotem zalewalo.a możesz podać mi instrukcje ustawienia rozrządu bo już nie wiem co może być.
- Od: 27 cze 2010, 21:12
- Posty: 19
camon napisał(a):Tak,ustawiłem go od nowa według twojej instrukcji i nic.:–(zaraz spróbuje jeszcze raz go lekko przestawić
co to znaczy nic?
nie było iskry przed punktem zwrotnym?
czy po sprawdzeniu nie zapalił?
potrzebuje konkretnych odpowiedzi na konkretne pytania inaczej nie mam możliwości ci pomóc
wróżką nie jestem
- Od: 21 lut 2010, 04:12
- Posty: 125
jak masz zwykła, to czajnik w dłoń i lej na parownik aż będzie gorący później próbuj palić na gazie
da się w twoim aucie sprawdzic kody blądów za pomocą zwory i diody na złączu diagnostycznym?
tu jest instrukcja http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=42
mogła paść pompa, mógł zapchać się filtr, regulator ciśnienia na listwie paliwowej, złe paliwo, przepływka, uszkodzony komp, np wylane kondensatory, brak gdzieś masy przy kompie albo silniku. Wiele jest możliwości, ale fajny było by zapalić na gazie i znać kody błędów.
zwykła instalacja i wtryski podają?
to jaka ona jest zwykła mikser śruba regulacji na wężu parownik podciśnieniowy
czy sekwencja wtryskiwacze gazowe filtr fazy lotnej i parownik nadciśnieniowy?
da się w twoim aucie sprawdzic kody blądów za pomocą zwory i diody na złączu diagnostycznym?
tu jest instrukcja http://ford-probe.net/index.php?option= ... &Itemid=42
mogła paść pompa, mógł zapchać się filtr, regulator ciśnienia na listwie paliwowej, złe paliwo, przepływka, uszkodzony komp, np wylane kondensatory, brak gdzieś masy przy kompie albo silniku. Wiele jest możliwości, ale fajny było by zapalić na gazie i znać kody błędów.
zwykła instalacja i wtryski podają?
to jaka ona jest zwykła mikser śruba regulacji na wężu parownik podciśnieniowy
czy sekwencja wtryskiwacze gazowe filtr fazy lotnej i parownik nadciśnieniowy?
- Od: 21 lut 2010, 04:12
- Posty: 125
camon napisał(a):ale moze zawory sie jeszcze nie ulozyly i dlatego
Hmm po tych słowach nie radził bym nic juz kombinować przy samochodzie, a oddać go do warsztatu.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6