wahacz mazdy 626 GE

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez morfi » 29 mar 2011, 23:46

noxes napisał(a):Poczekaj trochę to zrobię fotorelację. Jeśli śrub w podwoziu nie urwiesz to będzie git i problemów nie ma żadnych.

czekam z utęsknieniem na fotorelacje
a co poradzicie ,
lepiej wymienić wahacz na Nipparts
czy wmontować w stary części n0k i 555 ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 lip 2008, 18:37
Posty: 254 (1/0)
Skąd: Włocławek
Auto: Mazda 6 GJ '15
była:
Mazda 626 FP '96
Mazda 6 GY LF '03
Subaru Legacy '07 2,0

Postprzez cichy_86 » 31 mar 2011, 23:29

morfi napisał(a):
noxes napisał(a):Poczekaj trochę to zrobię fotorelację. Jeśli śrub w podwoziu nie urwiesz to będzie git i problemów nie ma żadnych.

czekam z utęsknieniem na fotorelacje
a co poradzicie ,
lepiej wymienić wahacz na Nipparts
czy wmontować w stary części n0k i 555 ?


W montuj w stary 555.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez kamilspider » 7 cze 2011, 18:57

przymierzam się do wymiany wahaczy przednich w mx6 i mam pytanko. Czy można wahaczem jakoś zmienić zbieżność czy coś?? Bo widzę, że w 1 dziurce na śrubę jest fasolka jakby do regulacji czegoś. Ile czasu średnio potrzeba na wymianę 2 wahaczy i na co uważać??
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez cichy_86 » 7 cze 2011, 21:30

kamilspider napisał(a):przymierzam się do wymiany wahaczy przednich w mx6 i mam pytanko. Czy można wahaczem jakoś zmienić zbieżność czy coś?? Bo widzę, że w 1 dziurce na śrubę jest fasolka jakby do regulacji czegoś. Ile czasu średnio potrzeba na wymianę 2 wahaczy i na co uważać??


Powiem tak z przodu zbieżność kół ustawiasz za pomocą regulacji końcówek drążków kierowniczych. A gdzie masz dokładnie tą dziurkę w kształcie fasolki?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez kamilspider » 7 cze 2011, 21:39

na mocowaniu wahacza do podwozia, ale jest tylko 1, a druga dziura ogólnie jest jakaś trochę większa niż śruba
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez cichy_86 » 7 cze 2011, 22:03

to jest cos nie tak, bo ta muszą być okrągłe otwory.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 sie 2008, 15:01
Posty: 1569 (2/3)
Skąd: GND-NE
Auto: Lexus LS600H
Audi A6 C6 3.0
BMW z3 2.8

Postprzez kamilspider » 7 cze 2011, 22:06

sam zobacz na allegro lub w googlach jak to wygląda
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez majk79 » 7 cze 2011, 22:08

kamilspider napisał(a): Ile czasu średnio potrzeba na wymianę 2 wahaczy i na co uważać??


Ile czasu to zależy od tego co zastaniesz pod spodem... Najważniejsza rzecz to dobre klucze. Śruby są skorodowane więc po pierwsze trzeba uważać żeby łba nie zmasakrować a po drugie żeby nie ukręcić... Mnie się raz zdarzyło ukręcić i jakby nie magiczny, dobrze wyposażony garaż ojca, to nie było by mi do śmiechu...
gg 2204545
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lip 2008, 21:31
Posty: 101
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mazda 626 GE 95r. FP + LPG
Mazda 6 GY 2005r. 1,8+LPG

Postprzez kamilspider » 7 cze 2011, 22:29

też się o to martwię :/ może wd trochę pomoże :) zamówię jeszcze jakieś amorki na przód i tył i w następny weekend pewnie wezmę się do roboty i pójdzie cały komplet: wahacze, sprężyny, amory, łączniki z przodu, a z tyłu amory ze sprężynami i może serwis linek od ręcznego bo cena nowych mnie odrzuciła!
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez yaro626 » 18 cze 2011, 12:09

Ma ktoś taki – http://moto.allegro.pl/wahacz-mazda-626 ... 89115.html ,jak one się sprawują.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 cze 2008, 11:17
Posty: 331
Skąd: Lublin/Turka
Auto: 626 GH 2.2 163km

Postprzez Wat » 1 lip 2011, 13:28

By zdemontowac wahacz trzeba...
Po zdemontowaniu koła demontujemy sforzen zwrotnicy, łącznik stabilizatora, śrube mocującą przez simerblok(na rogu wahacza) do kołyski i dwie na końcu trzymające wahacz w drógim simerbloku. Kupowałem podróbki ceny...ten środkowy 20 pnz drógi (ten z dwoma otworami) składa się w dwóch części sam simerblok 40pnz kompletny z korpusem 65. Jak dla mnie cała operacja jest banalna chyba że tak jak ja zerwiecie jedną z śrub końcowego simerbloka. Dobę to stało zalane wd co z tego jak do nakrętki nie ma dojścia :/. Mało tego śruby są oryginalnie na hermetyku zakładane. Nie zerwiecie śruby gwoli ścisłości tylko nakrętki (tulejki) wspawane w karoserie pod podłogą. Wtedy pozostaje bakielitka, przeciąć śrube i wejście przez podłogę by założyć nową nakrętke. Ps. Śruby mają wytrzymałość 10.
Forumowicz
 
Od: 27 wrz 2010, 20:41
Posty: 64
Skąd: Skoczów
Auto: Mazda 626 1995r 1.8 DOHC Gaz II gen.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6