Silnik probe 2.2 turbo czy pasuje do mx6 92-97?
1, 2
znam goscia w szwecji co przezucil dol z vipera srt10 do saaba 93 wiec wniosek taki zee jak sie popiesci to sie wszystko zmiesci. jak ci siee uda daj znac
Zyj tak by po twojej smierci wszyscy sie nudzili...
- Od: 6 gru 2009, 13:59
- Posty: 178
- Skąd: chelm
- Auto: Mazda 626 CRONOS 2.0 16v 93r
A czy to silnik z Probe 2 (bo "2" to praktycznie mazda mx6)? Jeśli tak to powinien się zmieścić bez problemu.
A jeżeli to z Probe'a jedynki, to chyba potrzebna będzie ingerencja specjalisty (Ale ja się nie znam na tunningu).
Ale jeśli specjaliści z Brabusa do Mercedesa klasy C wsadzili 6 litrową V8, to wszystko jest możliwe.
A jeżeli to z Probe'a jedynki, to chyba potrzebna będzie ingerencja specjalisty (Ale ja się nie znam na tunningu).
Ale jeśli specjaliści z Brabusa do Mercedesa klasy C wsadzili 6 litrową V8, to wszystko jest możliwe.
- Od: 2 sty 2010, 11:15
- Posty: 37
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v
Niestety nie mam zadnego proba 1 do wgladu, fajnie by bylo gdyby to byla tylko kwestia lap ale watpie w to. Mysle nad zmiana albo na ten silnik albo montaz kompresora do swojego 2.0. Tyle ,ze strojenie kompresora jest drogie stad pytanie
Tuning to nie zbrodnia, to sposób na życie...
- Od: 29 lis 2009, 13:56
- Posty: 6
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda mx6 2.0 16V
Nie wiem jak będzie wygladać sprawa ze skrzynią, ale napewno wydech do przeróbki, kostki komputery ogólnie elektronika, w jakimś tam stopniu układ zasilania paliwem
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Akurat o drobne przerobki sie nie martwie, mam warsztat, jestem mechanikiem wiec powinienem sobie potradzic. Pytam bo byc moze ktos juz zrobil takiego swapa Musze gdzies znalesc taki silnik i dokladnie go przestudiowac A jesli nie to kompresorek
Tuning to nie zbrodnia, to sposób na życie...
- Od: 29 lis 2009, 13:56
- Posty: 6
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda mx6 2.0 16V
Hej. Silnik ten pasuje bez problemu ale trzeba przełożyć silnik ze skrzynią biegów ,polowa instalacji elektrycznej.Robiłem takie cos i wiem więcej na ten temat to napisz na forum. Jeżeli chcesz mozesz wejśc na youtube i wpisać : mazda 626 2.2 turbo makro zielona góra. Pozdrawiam.
- Od: 8 sty 2011, 17:47
- Posty: 11
Ja tam nie widzę żadnej GE z silnikiem 2.2 turbo czyli F2T. A przeguby będą pasować? Półosie? Zawieszenie silnika? Trzeba zmienić całą instalacje silnika włącznie z komputerem.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Włacznie z komputerem półośki mogą nie pasować, musisz dokupić chłodnicę powietrza bo nie bedzie pasowac oryginalna. Gdzies trzeba zmieścic chłodnicę z pompom skrzyni biegów. Najlepiej jakby były oryginalne wodziki do biegów.A na ile śrub masz przekręcone felgi
- Od: 8 sty 2011, 17:47
- Posty: 11
[b ] W tym filmie z silnikiem 2.2 nie jest 626 lub mx6 GE z lat 1992-1997[/b] Silnik 2.2 siedzi w starszej GD/GC/GV. Proszę nie wprowadzać w błąd. Mazda z lat 1992-1997 wygląda tak; http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... 071102.jpg .
Felgi w GE sa przykręcane na 5 śrub.
Felgi w GE sa przykręcane na 5 śrub.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
W probasach I generacji były motory F2T te same co w mx6 I gen i mazdach GD.
Z tego co się orientuje, to przeguby zew pasują różnica jest w przypadku pierścieniu ABS, co do półosiek to nie mam pewności, ale bym się nie zdziwił gdyby pasowały, z tym jak ktoś napisał praktycznie całą elektrykę trzeba przeszczepić i kombinować z mocowaniem motoru, kiedyś na necie była stronka jak koleś zrobił swapa na FE3 do probasa II gen. wersji z motorem FS 2.0, ale roboty masę przy tym było.
noxes napisał(a):A przeguby będą pasować? Półosie? Zawieszenie silnika? Trzeba zmienić całą instalacje silnika włącznie z komputerem.
Z tego co się orientuje, to przeguby zew pasują różnica jest w przypadku pierścieniu ABS, co do półosiek to nie mam pewności, ale bym się nie zdziwił gdyby pasowały, z tym jak ktoś napisał praktycznie całą elektrykę trzeba przeszczepić i kombinować z mocowaniem motoru, kiedyś na necie była stronka jak koleś zrobił swapa na FE3 do probasa II gen. wersji z motorem FS 2.0, ale roboty masę przy tym było.
- Od: 18 lut 2006, 16:32
- Posty: 40
- Skąd: Opole
- Auto: Ford PROBE 2.5 V6
Sam juz nie wiem co zrobic z tym autem by bylo szybsze, jak montowac 2.5 to tylko KLZE ale wiem ze sa problemy z kompem. W Krakowie jest firma, ktora ma kilka sztuk KLZE.
Tuning to nie zbrodnia, to sposób na życie...
- Od: 29 lis 2009, 13:56
- Posty: 6
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda mx6 2.0 16V
Moim zdaniem lepiej zamontować 2.5 KL-ZE i uturbić go. na forum jest kilka projektów z tym silnikiem.
KLZE z kompresorem viewtopic.php?f=102&t=100412&start=20
z podtlenkiem azotu viewtopic.php?f=49&t=27349&start=0
itp itd
KLZE z kompresorem viewtopic.php?f=102&t=100412&start=20
z podtlenkiem azotu viewtopic.php?f=49&t=27349&start=0
itp itd
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6