Wymiana paska od alternatora, dziwny wyciek płynu

Postprzez tok5 » 16 sty 2013, 09:13

Jakieś 60 tys kilometrów temu odegrałem moją GE od mechanika. Zamulona była ale po powrocie do warsztatu coś przy silniku przestawiono i auto odzyskało swój słaby wigor (90KM). Po tej wymianie rozrządu zauważyłem biały dym z wydechu, szczególnie gdy auto jest zimne. Może to zbieg okoliczności. Niedawno zauważyłem zieloną plamę gdzieś po stronie rozrządu – tak jak autor wątku.

Co o tym sądzicie? Kiepskiej jakości rozrząd mi założono i padła pompa wody czy może silnik się kończy? <płacze>
pozdrawiam
tok5
Forumowicz
 
Od: 5 lut 2011, 18:30
Posty: 138 (0/2)
Skąd: okolice Poznania
Auto: GL 2.0 2019 benzynka,
DJ 1.5 2019 benzynka

Postprzez kamilspider » 16 sty 2013, 09:48

A pompę wody wymieniali? Może jakaś felerna była i teraz przecieka.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez noxes » 16 sty 2013, 21:25

Biały dym to zbieg okoliczności tylko. Co do zielonego płynu w okolicy rozrządu tu bym stawiał na pompę wody.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez misiekh1310 » 18 sty 2013, 19:19

witam rzuciłem temat ale komp mi padł i dlatego mnie nie było. czujnik położenia wały jest cały. pompka podaje paliwo sprawdzałem. wiem ze należy sprawdzić błędy w kompie ale muszę jechać z nim na serwis. Tak jest w Belgii nie znam mechanika z komputerem do mazdy :( . Czy ząbek na pasku wyrwał się raczej nie bo normalnie kręci. Autko załapuje i za chwile go muli jak by nie miał siły. Najbardziej stawiam na przestawienie rozrządu tylko nie wiem jak się do tego zabrać. Wydaje mi się że to zapłon się przestawił przynajmniej takie objawy. To bym sprawdził ale nie wiem jak. Więc jak tylko coś będę wiedział na pewno się odezwę i was poinformuje co się stało.
Początkujący
 
Od: 7 sty 2013, 19:25
Posty: 7
Auto: mazda 626 gf 2.0 16v 115KM

Postprzez kamilspider » 18 sty 2013, 19:38

Jakbyś więcej szukał to byś wiedział, że błędy można sprawdzić samemu. Nie pytaj jak bo jest na forum, a wyszukiwarka działa dobrze.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez noxes » 18 sty 2013, 19:42

Poszukaj na forum, wszystko jest. A to jest GF czy GE?
kamilspider napisał(a):Jakbyś więcej szukał to byś wiedział, że błędy można sprawdzić samemu. Nie pytaj jak bo jest na forum, a wyszukiwarka działa dobrze.

Twoja uwaga jest nie na miejscu. nie wiadomo czy ma GE czy GF.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez misiekh1310 » 18 sty 2013, 19:56

moja to GF
Początkujący
 
Od: 7 sty 2013, 19:25
Posty: 7
Auto: mazda 626 gf 2.0 16v 115KM

Postprzez kamilspider » 18 sty 2013, 20:13

Myślałem, że we wszystkich mazdach z tamtych lat można sprawdzać sobie błędy samemu ;)
misiekh pewnie będziesz musiał i tak sprawdzić błędy bo to by dużo powiedziało, a tak to można sobie szukać po omacku i się wkurzać...
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez noxes » 18 sty 2013, 20:35

GE to tamte GF to już te nowsze i jest róznica OBD I i OBD II
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Szyna » 18 sty 2013, 22:23

To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 20 lut 2008, 21:59
Posty: 3348 (89/158)
Skąd: Krotoszyn
Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG

Postprzez misiekh1310 » 10 lut 2013, 13:55

witam. autko już chodzi. :D

Dopisano 10 lut 2013, 12:58:

okazało się że że przestawił się rozrząd a co najdziwniejsze poszedł sterownik od immobilaizera gdzie mechanikowi tyle zeszło żeby do tego dojść.
Początkujący
 
Od: 7 sty 2013, 19:25
Posty: 7
Auto: mazda 626 gf 2.0 16v 115KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6