Zimny silnik ciężko pali

Postprzez waldek.kom » 31 gru 2010, 13:18

Witam tak sobie pomyślałem, że zrobię taki eksperyment a mianowicie zakręce zawór na butli gazowej i spróbuje odpalić auto ciekawe jak będzie reakcja ( spróbujemy, zobaczymy)
Pozdrawiam wszystkich i życzę Szczęśliwego Nowego Roku
PS żeby nasze mazdy zaczęły normalnie odpalać 
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 19:34
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r

Postprzez noxes » 31 gru 2010, 14:01

A której generacji masz gaz? Elektrozawór przy parowniku masz sprawny?
Bo jest taki mik że jak jest on nie sprawny to po zgaszeniu silnika gaz wypływa do kolektora ssącego wypierając powietrze powodując w ten sposób trudności w rozruchu, ale nie wiem jak to sie ma do np całonocnego postoju(ten gaz by ulotnił się) ale to tylko przy instalacjach mieszalnikowych
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez bokser1111 » 31 gru 2010, 14:21

tak jak mialem ale problem sie pojawial gdy zgasilem samochod na np 5 minut to potem nie odpalał.winny byl elektrozawor.po wymianie problem ustał.po nocy na uszkodzonym odpalał normalnie wiec to nie to ! :)
>>>>>>>LOVE PARADE<<<<<<<>>>>>>>>LOVE 626 GE<<<<<<<<
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2010, 10:40
Posty: 170
Auto: Mazda 626 GE 1,8 96r.

Postprzez viron » 31 gru 2010, 16:35

Co to może być tego nie wie nikt, ale jak będę wiedział jakie jest ciśnienie pompy podczas rozruchu to powiem czy to wina pompy czy nie.
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2010, 21:38
Posty: 34
Skąd: lubelskie
Auto: mazda xedos 9 2,0 V6 TA. KF. 1994

Postprzez noxes » 31 gru 2010, 17:12

To to chyba każdy wie.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez waldek.kom » 3 sty 2011, 18:12

witam i jak tam z odpalaniem mazdy jest lepiej udało sie komuś kojść o co chodzi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 19:34
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r

Postprzez bokser1111 » 4 sty 2011, 17:03

waldek.kom napisał(a):witam i jak tam z odpalaniem mazdy jest lepiej udało sie komuś kojść o co chodzi


uda sie jak ktos wymieni pompke ;) sa chetni ? :)
>>>>>>>LOVE PARADE<<<<<<<>>>>>>>>LOVE 626 GE<<<<<<<<
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2010, 10:40
Posty: 170
Auto: Mazda 626 GE 1,8 96r.

Postprzez waldek.kom » 10 sty 2011, 22:53

Witam borykam się sie z tym problemem ze ta moja mazdziocha nie pali z pierwszego po nocnym postoju, dziś trochę porobiłem przy niej a wiec poprawiłem dolot powietrza, czyli wymieniłem obudowę filtra powietrza i rurę, która doprowadza powietrze do przepustnicy. I bardzo się zdziwiłem, bo mazda zapaliła z pierwszego Niewinem czy to coś pomogło czy po prostu przypadek :) jutro po robocie spróbuje ją uruchomić i wtedy będzie wiadomo, o co chodzi :) Mam jeszcze pytanko, bo ta rura powietrzna ma taką puszkę rezonansową ja ją zdjąłem i w to miejsce założyłem grzybek anty strzałowy ten, który był w starej ruże, czy lepiej zdjąć ten grzybek i wrócić do tej puszki? Klapa zabezpieczająca jest na przepływomierzu także gdyby walnęło to rozwali chyba te puszkę
Ostatnio edytowano 10 sty 2011, 23:07 przez waldek.kom, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 19:34
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r

Postprzez noxes » 10 sty 2011, 22:56

Lepiej załóż grzybek. chociaż jak będzie miało rozwalic przepływke to i tak rozwali.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kamilspider » 28 sty 2011, 12:31

dlaczego moje auto jak stoi całą noc to pali na dotyk (pół s kręcenia dosłownie), jak postoi z 5-10 min to też ładnie, ale jak już dłużej np 0,5-1 h to trzeba kręcić ze 3 s?? najdziwniejsze jest to, że przecież auto po pół h ma jeszcze jakąś temperaturę i powinno mu się lepiej odpalać niż po wymrożeniu przez całą noc. Nie kpw o co z tym chodzi :/
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez kamilspider » 9 lut 2011, 18:46

Wiem, że nie powinienem tak pisać, ale inaczej to by nikt się do tego nie dokopał
Jeśli są uszkodzone 2 sondy lambdy to auto może ciężko odpalać??
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez bokser1111 » 10 lut 2011, 19:51

kamilspider napisał(a):Wiem, że nie powinienem tak pisać, ale inaczej to by nikt się do tego nie dokopał
Jeśli są uszkodzone 2 sondy lambdy to auto może ciężko odpalać??


nie pisz posta pod postem.masz od tego EDYCJE POSTA.
>>>>>>>LOVE PARADE<<<<<<<>>>>>>>>LOVE 626 GE<<<<<<<<
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2010, 10:40
Posty: 170
Auto: Mazda 626 GE 1,8 96r.

Postprzez noxes » 10 lut 2011, 20:46

bokser1111 napisał(a):nie pisz posta pod postem.masz od tego EDYCJE POSTA.

kolega wyjaśnił dlaczego tak zrobił, a Ty za to robisz OT.
kamilspider sprawdzałes czujnik temperatury do ECU? Nie wydaje mi sie aby sondy miały coś wspólnego z odpalaniem, gdyż działają one od określonej temperatury.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kamilspider » 11 lut 2011, 01:18

komp nie pokazuje żadnych błędów, tylko czasami obie sondy na raz... jak sprawdzić inaczej ten czujnik?? pewnie zmienia oporność przy nagrzewaniu?? a może za bardzo się przejmuję tym i kręcenie 3s rozrusznikiem to normalka?? tylko, że rano ledwo kluczyk przekręcę i pali od razu
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez noxes » 11 lut 2011, 16:01

W sumie to ja nigdy nie mierzyłem ile kręcę. też raz dłużej raz krócej kręci i to raczej normalne. Może jakieś nagranie tego jak odpala?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kamilspider » 11 lut 2011, 17:56

narazie nie mam takiej możliwości bo neta mam z komórki :)
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez noxes » 11 lut 2011, 18:54

No to w takim razie ja zrobiłem, i zauważyłem, że w sumie to i moja dłużej kręci ale się tym nie przejmuję.
Link;

http://www.youtube.com/watch?v=UgZi4G2o_8k
A jednak w tej chwili nic z tego. YouTube cos mi pogorszyło film i zostały z niego 2 sekundy.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez kamilspider » 11 lut 2011, 21:47

chyba ja też to sobie odpuszczę, ale zastanawia mnie to, że czasem wyskakują błędy sondy lambdy... najlepsze jest to, że jak zapalę auto to błędy gasną i potem po ponownym podpięciu diody też ich nie ma tylko są po jakimś czasie... błędy te to 15, 23 i 24, a czasem 15 i 24
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez waldek.kom » 20 lut 2011, 23:33

Witam problem zapodałem na forum lpg i gościu napisał mi tak :
. Prawdopodobnie kumuluja sie dwa paliwa.Gaszac na lpg zawory zamykają Sie z opuznieniem.Rano odpalając masz w komorze jeszcze lpg i dochodzi Pb samochód stoi dłużej wtedy gaz prawdopodobnie zdarzy odparować i pali bez problemu.
I to się sprawdza i problem jest przynajmniej u mnie zdiagnozowany . Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 lut 2010, 19:34
Posty: 111
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 626 GE '94 105KM Liftback, Mazda Premacy '1,8 2005 101KM,Mazda 5CR lift 2.0 2008,Mazda5 CW 2.0 150KM 2012r

Postprzez bokser1111 » 1 cze 2011, 15:00

nie ma prawa gaz dochodzic do dolotu po zgaszeniu silnika!! ELEKTROZAWOR WYMIEN I BEDZIE OK ! Też tak miałem i problem ustał :)


P.S – CO DO POMPKI PALIWA TO JA WYMIENIŁEM I POCZEKAM DO WIECZORA ZEBY SPRAWDZIC CZY TRZYMA CISNIENIE.JEZELI TAK I ODPALI NA DOTYK TZN ZE TO BYLO POWODEM KRECENIA PO NOCY.
>>>>>>>LOVE PARADE<<<<<<<>>>>>>>>LOVE 626 GE<<<<<<<<
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2010, 10:40
Posty: 170
Auto: Mazda 626 GE 1,8 96r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6