Paliwo się cofa, dławi się na benzynie

Postprzez MazdaSpeeeeD » 6 gru 2010, 21:57

Witam i pozdrawiam wszystkich klubowiczów!

Pragnę poprosić Was o pomoc, ponieważ z powodu ograniczonych funduszy nie mogę odwiedzić w najbliższym czasie warsztatu, a problem jest poważny.

Otóż mam wóz model 626 GE 2.0i 115KM, i rano przed wejściem do auta modlę się żeby odjechać, mam dwa problemy; mianowicie auto po dłuższym postoju, szczególnie po nocy nie odpali na raz... Efekt jest taki że po 1-szym zakręceniu iskra załapie ale od razu gaśnie, za drugim zakręceniem odpala. Znalazłem na to sposób taki że przekręcam kluczyk w pozycję kontrolek TRZY razy aby pompa dopompowała paliwo i odpala bez problemu, gorzej gdy przód auta stoi wyżej od tyłu, wtedy to dopiero męczarnia, NAWET 20-TO KROTNE PRZEKRĘCANIA KLUCZYKA NIE POMOŻE ODPALIĆ, musze wtedy ręcznie wóz przepchać aby je wypoziomować i dopiero wtedy udaje sie odpalić...
No więc gdy udaje mi się odpalić auto, pojawia się prawdziwy problem... Otóż posiadam 6-cio letnią instalację sekwencyjną BRC z systemem FLY SEQUENT, a system ten charakteryzuje się m.in. tym że przełącza automatycznie na gaz po osiągnięciu temperatury silnika 25-30 st. C, a problem polega na tym że muszę przesiedzieć w zimie prawie 5 minut i grzać silnik aby przełączyło mi na gaz ponieważ jeśli odjadę na benzynie to wóz zacznie dusić i zgaśnie, ponowne odpalenie to wielki trud, co więcej, gdy odjadę i dodaję niewiele gazu w przedziale 1500-2000 obr/min to mogę jechać natomiast to złudne ponieważ działa ssanie i każda dawka powietrza więcej powoduje duszenie silnika jak zauważyłem. najśmieszniejsze jest to, że gdy stoję mogę cisnąć gazu na benzynie "ile wlezie" i nie dusi... Zauważyłem że na gorącym silniku na benzynie działa prawidłowo.

Proszę o pomoc będę bardzo wdzięczny. :)
Na sprzedaż Mazda 626 2.0 GLE 1995r 117 KM Automatyczna skrzynia biegów, Gaz sekwencyjny BRC oryginalne japońskie wtryskiwacze KEIHIN.
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
Początkujący
 
Od: 6 gru 2010, 21:09
Posty: 27
Skąd: Gdańsk
Auto: Lexus GS300 Double VVT-i
V6 3.0 249 KM

Postprzez noxes » 8 gru 2010, 18:33

Stawiam na pompkę paliwa.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez MazdaSpeeeeD » 8 gru 2010, 22:15

Niestety pudło. nie należę do tych co jeżdżą w gazie na suchym zbiorniku benzyny . :)
Na sprzedaż Mazda 626 2.0 GLE 1995r 117 KM Automatyczna skrzynia biegów, Gaz sekwencyjny BRC oryginalne japońskie wtryskiwacze KEIHIN.
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
Początkujący
 
Od: 6 gru 2010, 21:09
Posty: 27
Skąd: Gdańsk
Auto: Lexus GS300 Double VVT-i
V6 3.0 249 KM

Postprzez noxes » 8 gru 2010, 22:38

Jedno nie wyklucza drugiego. Dla przykładu ja w escorcie wymieniałem pompę paliwa i było zawsze ponad pół zbiornika paliwa.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez roccomistrz » 9 gru 2010, 13:03

noxes napisał(a):Stawiam na pompkę paliwa.


ja również. pompa nie trzyma ciśnienia.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2010, 22:08
Posty: 189 (0/1)
Skąd: Częstochowa
Auto: Mazda 626 GE FS '92

Nissan Primera P10 GA16DE '94

Postprzez MazdaSpeeeeD » 9 gru 2010, 20:04

Chciałbym podzielić się nowinką, otóż dziś miałem trochę czasu i pogrzebałem trochę w silniku, dobrałem się mianowicie do układu powietrza, i po otworzeniu obudowy okazało się że uszczelka filtra była uszkodzona... mało tego, jeden zaczep od tej obudowy odczepił się i wypadł co powodowało lekkie rozwarcie się tejże obudowy w wyniku czego samochód dostawał nadmiar powietrza co powodowało dławienie się. Zaczep przemieściłem z przodu obudowy na boczną ścianę tak aby dociskał właściwie. Co tu dużo mówić cud miód malina, zostało jedynie cofanie się paliwa, zatem pompka zdecydowanie odpada .

Co myślicie o zaworze zwrotnym? Patrzałem w auto częściach i zacząłem się zastanawiać czy takowy w ogóle jest w maździe .
Na sprzedaż Mazda 626 2.0 GLE 1995r 117 KM Automatyczna skrzynia biegów, Gaz sekwencyjny BRC oryginalne japońskie wtryskiwacze KEIHIN.
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
Początkujący
 
Od: 6 gru 2010, 21:09
Posty: 27
Skąd: Gdańsk
Auto: Lexus GS300 Double VVT-i
V6 3.0 249 KM

Postprzez noxes » 9 gru 2010, 20:26

MazdaSpeeeeD napisał(a): zatem pompka zdecydowanie odpada


i roccomistrz i ja pisalismy, że to pompka paliwa a Ty w to nie wierzysz trudno. Zaworek możesz zamontować. Było opisywane w poście użytkownika waldek.kom
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez MazdaSpeeeeD » 9 gru 2010, 21:09

Chwileczkę, mam rozumieć że pompa mimo tego że jest sprawna, ma nieszczelność?
Na sprzedaż Mazda 626 2.0 GLE 1995r 117 KM Automatyczna skrzynia biegów, Gaz sekwencyjny BRC oryginalne japońskie wtryskiwacze KEIHIN.
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
Początkujący
 
Od: 6 gru 2010, 21:09
Posty: 27
Skąd: Gdańsk
Auto: Lexus GS300 Double VVT-i
V6 3.0 249 KM

Postprzez noxes » 9 gru 2010, 21:57

Pompa to pompa a zaworek w niej to inna bajka. silniczek sam w sobie może być sprawny natowiast zaworek będzie przepuszczał paliwo.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez MazdaSpeeeeD » 9 gru 2010, 22:02

Rozumiem . to trzeba było tak odrazu :D . Najgorsze że ta pompa to wydatek rzędu 400 zł nowa w ofercie Intercars. Chyba na razie sobie odpuszczę... Wielkie dzięki za sugestie i pomoc .
Na sprzedaż Mazda 626 2.0 GLE 1995r 117 KM Automatyczna skrzynia biegów, Gaz sekwencyjny BRC oryginalne japońskie wtryskiwacze KEIHIN.
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
Początkujący
 
Od: 6 gru 2010, 21:09
Posty: 27
Skąd: Gdańsk
Auto: Lexus GS300 Double VVT-i
V6 3.0 249 KM

Postprzez noxes » 9 gru 2010, 22:07

załóż zaworek zwrotny, może pomoże. A pompę możesz kupic używaną lub sam silniczek nowy.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez bokser1111 » 9 gru 2010, 22:19

u mnie to samo z paliwem.kupilem zawor zwrotny paliwa i nic nie dalo.jak odpale to jezdzi normalnie i odpala na dotyk za kazdym razem ale po nocy juz nie czyli to pompka ?prosze o rade ;)?
>>>>>>>LOVE PARADE<<<<<<<>>>>>>>>LOVE 626 GE<<<<<<<<
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2010, 10:40
Posty: 170
Auto: Mazda 626 GE 1,8 96r.

Postprzez MazdaSpeeeeD » 9 gru 2010, 22:37

Jeśli więcej osób ma tą przypadłość jak ja to zdaje się że to wada fabryczna pompy. Tak jak popychacze z resztą............
Na sprzedaż Mazda 626 2.0 GLE 1995r 117 KM Automatyczna skrzynia biegów, Gaz sekwencyjny BRC oryginalne japońskie wtryskiwacze KEIHIN.
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
Początkujący
 
Od: 6 gru 2010, 21:09
Posty: 27
Skąd: Gdańsk
Auto: Lexus GS300 Double VVT-i
V6 3.0 249 KM

Postprzez Hugo » 9 gru 2010, 23:39

MazdaSpeeeeD napisał(a): wada fabryczna pompy. Tak jak popychacze z resztą............
Ten silnik nie posiada żadnej wady fabrycznej popychaczy tylko przedwcześnie zużywa się zawór zwrotny pompy oleju.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez MazdaSpeeeeD » 9 gru 2010, 23:46

oo, a to ciekawostka dla mnie. Jesteś pewien? Wielu doświadczonych mechaników "wyśmiało" mnie gdy chciałem oddać wóz do naprawy w celu wyeliminowania tych stuków, ponieważ występują one praktycznie w każdej 626- ce (nie wiem jak w innych) i otrzymałem informację że to popychacze tak hałasują i można z tym jeździć do końca eksploatacji, nic się nie stanie .
Na sprzedaż Mazda 626 2.0 GLE 1995r 117 KM Automatyczna skrzynia biegów, Gaz sekwencyjny BRC oryginalne japońskie wtryskiwacze KEIHIN.
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
Początkujący
 
Od: 6 gru 2010, 21:09
Posty: 27
Skąd: Gdańsk
Auto: Lexus GS300 Double VVT-i
V6 3.0 249 KM

Postprzez bokser1111 » 10 gru 2010, 11:14

MazdaSpeeeeD napisał(a):Jeśli więcej osób ma tą przypadłość jak ja to zdaje się że to wada fabryczna pompy. Tak jak popychacze z resztą............


dlaczego sadzisz ze to wada fabryczna? moje auto ma 15lat i to chyba nic dziwnego ze pompka po 15latach sie popsula? ile innych padalo po kilku miesiacach ? wiec sa jakies sugestie wobec tego problemu ? :)
>>>>>>>LOVE PARADE<<<<<<<>>>>>>>>LOVE 626 GE<<<<<<<<
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2010, 10:40
Posty: 170
Auto: Mazda 626 GE 1,8 96r.

Postprzez noxes » 10 gru 2010, 17:52

MazdaSpeeeeD napisał(a): Wielu doświadczonych mechaników "wyśmiało" mnie gdy chciałem oddać wóz do naprawy w celu wyeliminowania tych stuków


Widocznie żaden z nich nie jest doświadczony, a bynajmniej w silnikach mazdy. Może to mechanicy polskiej motoryzacji typu polonez, maluch <lol>

Jesli dobrze pamiętam to do 1995 roku wszystkie stukały, a później już nie. Poczytaj temat o stukających HLA a będziesz wszystko wiedział.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez MazdaSpeeeeD » 10 gru 2010, 19:18

Ale masz ubaw...
Na sprzedaż Mazda 626 2.0 GLE 1995r 117 KM Automatyczna skrzynia biegów, Gaz sekwencyjny BRC oryginalne japońskie wtryskiwacze KEIHIN.
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
Początkujący
 
Od: 6 gru 2010, 21:09
Posty: 27
Skąd: Gdańsk
Auto: Lexus GS300 Double VVT-i
V6 3.0 249 KM

Postprzez noxes » 10 gru 2010, 19:33

Nie, poprostu piszę to co czytałem na forum i wiem z autopsji i nie tylko.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez MazdaSpeeeeD » 10 gru 2010, 19:50

...
Na sprzedaż Mazda 626 2.0 GLE 1995r 117 KM Automatyczna skrzynia biegów, Gaz sekwencyjny BRC oryginalne japońskie wtryskiwacze KEIHIN.
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
Początkujący
 
Od: 6 gru 2010, 21:09
Posty: 27
Skąd: Gdańsk
Auto: Lexus GS300 Double VVT-i
V6 3.0 249 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6