A ja śmieję się z nich. Wymień popychacze, założymy się, że nowe też będą stukać? Jak wymienisz w/w zaworek przestaną...MazdaSpeeeeD napisał(a):Wielu doświadczonych mechaników "wyśmiało" mnie gdy chciałem oddać wóz do naprawy w celu wyeliminowania tych stuków
Paliwo się cofa, dławi się na benzynie
1, 2
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
zrobilem zabieg wg. fotorelacji z wymiany pompki i wyciąlem kawalek blachy aby dostac sie do niej od gory.wyjalem pompke i wygladala jak nowa ale napewno nie byla ona wymieniana wiec jest oryginalna.pytanie brzmi czy mozna ja jakos sprawdzic ? tzn dzialanie ?
>>>>>>>LOVE PARADE<<<<<<<>>>>>>>>LOVE 626 GE<<<<<<<<
- Od: 12 lut 2010, 10:40
- Posty: 170
- Auto: Mazda 626 GE 1,8 96r.
Hugo napisał(a):A ja śmieję się z nich. Wymień popychacze, założymy się, że nowe też będą stukać? Jak wymienisz w/w zaworek przestaną...
Najgorsze jest to, że z tego co Mówisz, wynika że silnik podczas pracy non – stop zaciera się, ponieważ nie ma dostatecznego smarowania, wynikiem tego są stuki zaworów lub elementów współpracujących...
Na sprzedaż Mazda 626 2.0 GLE 1995r 117 KM Automatyczna skrzynia biegów, Gaz sekwencyjny BRC oryginalne japońskie wtryskiwacze KEIHIN.
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
- Od: 6 gru 2010, 21:09
- Posty: 27
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Lexus GS300 Double VVT-i
V6 3.0 249 KM
MazdaSpeeeeD nie pisz bzdur. Stukają popychacze przez wadliwy zawór pompy oleju, który podaje za słabe ciśnienie na popychacze, bo są one wysoko i tam dociera olej pod zbyt małym cisnieniem. Reszta elementów silnika jest smarowana tak jak powinna. To tak w skrócie.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Hugo napisał(a):MazdaSpeeeeD nie pisz bzdur. Stukają popychacze przez wadliwy zawór pompy oleju, który podaje za słabe ciśnienie na popychacze, bo są one wysoko i tam dociera olej pod zbyt małym cisnieniem. Reszta elementów silnika jest smarowana tak jak powinna. To tak w skrócie.
Nie można było tak od razu napisać? Co z tego że można było się domyśleć? Wielu forumowiczów nie ma pojęcia o mechanice pojazdowej.
a w ten sposób pisz sobie do rodziny jeśli masz to w zwyczaju, bo ja sobie tego nie życzę. Mam nadzieje że się rozumiemy.Hugo napisał(a):MazdaSpeeeeD nie pisz bzdur.
Dziękuję za informację dot. w/w przyczyny.
Na sprzedaż Mazda 626 2.0 GLE 1995r 117 KM Automatyczna skrzynia biegów, Gaz sekwencyjny BRC oryginalne japońskie wtryskiwacze KEIHIN.
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
- Od: 6 gru 2010, 21:09
- Posty: 27
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Lexus GS300 Double VVT-i
V6 3.0 249 KM
MazdaSpeeeeD jejku coś Ty taki wrażliwy. Jeśli Cię obraziłem to przepraszam, ale bądź mężczyzną
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Wracając do tematu...
Objawy mam podobne, ciężko odpala, muli się, źle wchodzi na obroty.
I tu moje pytanie:
Ściągając przewód zasilający listwę wtryskiwaczy – nie ma w nim paliwa. Czy nie powinno znajdować się tam paliwo pod ciśnieniem nawet przy wyłączonym silniku?
Objawy mam podobne, ciężko odpala, muli się, źle wchodzi na obroty.
I tu moje pytanie:
Ściągając przewód zasilający listwę wtryskiwaczy – nie ma w nim paliwa. Czy nie powinno znajdować się tam paliwo pod ciśnieniem nawet przy wyłączonym silniku?
- Od: 18 cze 2010, 23:54
- Posty: 5
- Skąd: Podkarpacie
- Auto: MX-6 2.0 16V 1993r. LPG
MazdaSpeeeeD napisał(a):Rozumiem . to trzeba było tak odrazu . Najgorsze że ta pompa to wydatek rzędu 400 zł nowa w ofercie Intercars. Chyba na razie sobie odpuszczę... Wielkie dzięki za sugestie i pomoc .
Czy paliwo się cofa można sprawdzić wpinając manometr poprzez trójnik na zasilaniu do listwy wtryskiwaczy. Trzeba to przygotować na noc żeby rano obserwować podczas rozruchu jakie jest ciśnienie. Paliwo przez noc napewno się cofnie ale dobra pompka powinna po przekręceniu kluczyka dobić ciśnienie potrzebne do rozruchu.
- Od: 25 sie 2010, 21:38
- Posty: 34
- Skąd: lubelskie
- Auto: mazda xedos 9 2,0 V6 TA. KF. 1994
noxes napisał(a):Pompa to pompa a zaworek w niej to inna bajka. silniczek sam w sobie może być sprawny natowiast zaworek będzie przepuszczał paliwo.
witam. pisales cos o zaworku w pompce paliwa.mam pytanie.czy ten zaworek mozna wymontowac i np przeczyścić ?wiesz moze gdzie sie on znajduje?jak wyglada ?
>>>>>>>LOVE PARADE<<<<<<<>>>>>>>>LOVE 626 GE<<<<<<<<
- Od: 12 lut 2010, 10:40
- Posty: 170
- Auto: Mazda 626 GE 1,8 96r.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6