przepustnica czysta a obroty szaleja

Postprzez malik4 » 5 gru 2010, 21:31

wyczyscilem przepustnice i przeplywomierz a obroty dalej dziwne skacza miedzy 1500 a700 do tego auto ma jakas dziwna czkawke tak jakby nie palilo na wszystkie gary. Zapala sie tez kontrolka ladowania ale nie zawsze . Czy ktos ma jakis pomysl co sie dzieje ?
malik4
 

Postprzez Oskar1989 » 6 gru 2010, 08:45

Wiatm.Podłączam się pod temat .Mam ten sam problem. Dziś jadę do mechanika i sie czegoś dowiem.Moim zdaniem może to byc silnik krokowy ale zobaczymy co "spec" powie...
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2010, 18:49
Posty: 8

Postprzez Ania69 » 6 gru 2010, 09:01

Wcisnij na wolnych obrotach pedal chamulca i sprawdz jaka bedzie reakcja
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Postprzez Oskar1989 » 6 gru 2010, 18:43

U mnie auto potrafi zgasnąć w takim wypadku w trakcie jazdy.Z kolei jak przegazuje potem to trzyma obroty na 3 tys np. Po wrzuceniu biegu jałowego też potrafi zgasnąć...Na biegu trzyma obroty albo normalne albo za wysokie 1,5 tys 2 tys 3 tys ... zależy jak się podoba.
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2010, 18:49
Posty: 8

Postprzez Oskar1989 » 6 gru 2010, 21:28

Przepraszam, małe sprostowanie. Auto faluje na biegu jałowym i w trakcie jazdy przy wysprzęglaniu gaśnie lub zawiesza się na wyższych obrotach albo jest całkowicie normalnie.Pedał hamulca jest bezstronny w tej sprawie.
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2010, 18:49
Posty: 8

Postprzez noxes » 8 gru 2010, 18:37

To i ja sie przyłączę, też mam taki problem, że nieraz na jałowym faluja mi obroty 750-1500rpm.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Oskar1989 » 8 gru 2010, 18:47

O co chodzi w tym sporcie? Na dniach chce wymienić przewody WN i świece. Nie wydaje mi się żebyśmy wszyscy mieli padnięte silniczki krokowe.... Hm?
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2010, 18:49
Posty: 8

Postprzez noxes » 8 gru 2010, 19:52

Oskar1989 napisał(a):O co chodzi w tym sporcie

????
Ja narazie nie wiem o co chodzi bo nie mam czasu się tym zając :) a Do tego obroty mi sie zawieszają. Przepustnica wyczyszczona na błysk.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez Oskar1989 » 8 gru 2010, 20:48

Miałem na myśli tę usterkę ;) Mnie też nieraz się zawieszają albo po wciśnieciu sprzęgła auto spada całkowicie z obrotów lub oscylują na granicy 200-750 lub w wyższych pprzedziałach np 1500 2000
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2010, 18:49
Posty: 8

Postprzez Oskar1989 » 9 gru 2010, 17:55

Podkręciłem(czyt. rozkręciłem) u siebie parownik troszke i na gazie na ciepłym już nie gaśnie.Potrafi utrzymywać obroty na 900. Problem falowania obrotów(bieg jałowy) jednak nie zniknął i potrafi też się co jakiś czas zawiesić na wyższych obrotach... Co dalej?
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2010, 18:49
Posty: 8

Postprzez noxes » 9 gru 2010, 18:34

Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez pallastkd » 9 gru 2010, 20:28

Kable WN, świece, cewka lub zapłon ogółem ? To do sprawdzenia jeżeli przepustnica sprawna.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lip 2010, 22:46
Posty: 68
Skąd: Białystok
Auto: MX-5 RF '18

Postprzez MazdaSpeeeeD » 9 gru 2010, 22:21

Stawiałbym na silnik krokowy zdecydowanie. OStatnio miałem ten sam przypadek, wyczyszczenie od razu odradzam – to nie pomoże, proponuję taniej kupić sprawny używany, bo nowe są drogie.
Na sprzedaż Mazda 626 2.0 GLE 1995r 117 KM Automatyczna skrzynia biegów, Gaz sekwencyjny BRC oryginalne japońskie wtryskiwacze KEIHIN.
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
Początkujący
 
Od: 6 gru 2010, 21:09
Posty: 27
Skąd: Gdańsk
Auto: Lexus GS300 Double VVT-i
V6 3.0 249 KM

Postprzez Oskar1989 » 9 gru 2010, 23:21

ok. Spróbóje z tym silniczkiem krokowym i dam znać jaki efekt
Początkujący
 
Od: 24 wrz 2010, 18:49
Posty: 8

Postprzez MazdaSpeeeeD » 9 gru 2010, 23:37

malik4 napisał(a):wyczyscilem przepustnice i przeplywomierz a obroty dalej dziwne skacza miedzy 1500 a700 do tego auto ma jakas dziwna czkawke tak jakby nie palilo na wszystkie gary. Zapala sie tez kontrolka ladowania ale nie zawsze . Czy ktos ma jakis pomysl co sie dzieje ?


Poza tym generalnie z tego co czytam auto jest w złym stanie, w tym przypadku dobrze by było sprawdzić wszystko po kolei od początku, świece, cewke zapłonową, czujniki np. przepływu powietrza, położenia przepustnicy- odłączyć przewody i sprawdzić czy falowanie nie ustąpi. Kontrolka ładowania myślę że nie tu nic do rzeczy, to po prostu brak ładowania, może alternator? Pasek klinowy? Nie pali na wszystkie gary być może? Znów do punktu wyjścia; może świeca, może przewód, w najgorszym przypadku wtryskiwacz ? Żeby to sprawdzić należy po kolei odłączać przewody elektryczne od wtryskiwaczy i sprawdzać różnicę, powinien po odłączeniu dławić się .:)
Na sprzedaż Mazda 626 2.0 GLE 1995r 117 KM Automatyczna skrzynia biegów, Gaz sekwencyjny BRC oryginalne japońskie wtryskiwacze KEIHIN.
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
Początkujący
 
Od: 6 gru 2010, 21:09
Posty: 27
Skąd: Gdańsk
Auto: Lexus GS300 Double VVT-i
V6 3.0 249 KM

Postprzez noxes » 10 gru 2010, 17:58

MazdaSpeeeeD napisał(a):Żeby to sprawdzić należy po kolei odłączać przewody elektryczne od wtryskiwaczy i sprawdzać różnicę, powinien po odłączeniu dławić się .


haha a nie prościej sprawdzic napięcie? Co jesli napięcie dochodzi a wtryskiwacz popsuty? Twoją metodą do tego nie dojdzie.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez MazdaSpeeeeD » 10 gru 2010, 19:21

noxes napisał(a):[quote="haha a nie prościej sprawdzic napięcie? Co jesli napięcie dochodzi a wtryskiwacz popsuty? Twoją metodą do tego nie dojdzie.


Jeśli wtryskiwacz jest niesprawny, wówczas nie zauważymy różnicy w pracy silnika .
Przemyśl najpierw swoją odpowiedź dwa razy zanim ją udzielisz.
Na sprzedaż Mazda 626 2.0 GLE 1995r 117 KM Automatyczna skrzynia biegów, Gaz sekwencyjny BRC oryginalne japońskie wtryskiwacze KEIHIN.
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
Początkujący
 
Od: 6 gru 2010, 21:09
Posty: 27
Skąd: Gdańsk
Auto: Lexus GS300 Double VVT-i
V6 3.0 249 KM

Postprzez noxes » 10 gru 2010, 19:26

Tak nie zauważymy różnicy jeśli będzie uszkodzony wtryskiwacz i tak samo nie zauważymy różnicy w przypadku gdy nie dochodzi napiecie do owego wtryskiwacza.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez MazdaSpeeeeD » 10 gru 2010, 19:42

Oczywiście że masz rację, natomiast nie pisałem tego ponieważ można rozumować to na logikę .
Na sprzedaż Mazda 626 2.0 GLE 1995r 117 KM Automatyczna skrzynia biegów, Gaz sekwencyjny BRC oryginalne japońskie wtryskiwacze KEIHIN.
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
Początkujący
 
Od: 6 gru 2010, 21:09
Posty: 27
Skąd: Gdańsk
Auto: Lexus GS300 Double VVT-i
V6 3.0 249 KM

Postprzez noxes » 10 gru 2010, 19:48

No to wychodzi na to że metodą odłączania kostek od wtryskiwaczy nie dojdziemy jednoznacznie czy to wina wtrysku czy braku zasilania. Ja w tej dyskusji nie biorę więcej udziału bo powstaje ogromny OT. Natomiast jeśli będzie jakies pytanie z tym tematem związane to chętnie odpowiem.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6