przepustnica czysta a obroty szaleja
1, 2
wyczyscilem przepustnice i przeplywomierz a obroty dalej dziwne skacza miedzy 1500 a700 do tego auto ma jakas dziwna czkawke tak jakby nie palilo na wszystkie gary. Zapala sie tez kontrolka ladowania ale nie zawsze . Czy ktos ma jakis pomysl co sie dzieje ?
-
malik4
U mnie auto potrafi zgasnąć w takim wypadku w trakcie jazdy.Z kolei jak przegazuje potem to trzyma obroty na 3 tys np. Po wrzuceniu biegu jałowego też potrafi zgasnąć...Na biegu trzyma obroty albo normalne albo za wysokie 1,5 tys 2 tys 3 tys ... zależy jak się podoba.
- Od: 24 wrz 2010, 18:49
- Posty: 8
Oskar1989 napisał(a):O co chodzi w tym sporcie
??
Ja narazie nie wiem o co chodzi bo nie mam czasu się tym zając a Do tego obroty mi sie zawieszają. Przepustnica wyczyszczona na błysk.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Podkręciłem(czyt. rozkręciłem) u siebie parownik troszke i na gazie na ciepłym już nie gaśnie.Potrafi utrzymywać obroty na 900. Problem falowania obrotów(bieg jałowy) jednak nie zniknął i potrafi też się co jakiś czas zawiesić na wyższych obrotach... Co dalej?
- Od: 24 wrz 2010, 18:49
- Posty: 8
Stawiałbym na silnik krokowy zdecydowanie. OStatnio miałem ten sam przypadek, wyczyszczenie od razu odradzam – to nie pomoże, proponuję taniej kupić sprawny używany, bo nowe są drogie.
Na sprzedaż Mazda 626 2.0 GLE 1995r 117 KM Automatyczna skrzynia biegów, Gaz sekwencyjny BRC oryginalne japońskie wtryskiwacze KEIHIN.
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
- Od: 6 gru 2010, 21:09
- Posty: 27
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Lexus GS300 Double VVT-i
V6 3.0 249 KM
malik4 napisał(a):wyczyscilem przepustnice i przeplywomierz a obroty dalej dziwne skacza miedzy 1500 a700 do tego auto ma jakas dziwna czkawke tak jakby nie palilo na wszystkie gary. Zapala sie tez kontrolka ladowania ale nie zawsze . Czy ktos ma jakis pomysl co sie dzieje ?
Poza tym generalnie z tego co czytam auto jest w złym stanie, w tym przypadku dobrze by było sprawdzić wszystko po kolei od początku, świece, cewke zapłonową, czujniki np. przepływu powietrza, położenia przepustnicy- odłączyć przewody i sprawdzić czy falowanie nie ustąpi. Kontrolka ładowania myślę że nie tu nic do rzeczy, to po prostu brak ładowania, może alternator? Pasek klinowy? Nie pali na wszystkie gary być może? Znów do punktu wyjścia; może świeca, może przewód, w najgorszym przypadku wtryskiwacz ? Żeby to sprawdzić należy po kolei odłączać przewody elektryczne od wtryskiwaczy i sprawdzać różnicę, powinien po odłączeniu dławić się .
Na sprzedaż Mazda 626 2.0 GLE 1995r 117 KM Automatyczna skrzynia biegów, Gaz sekwencyjny BRC oryginalne japońskie wtryskiwacze KEIHIN.
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
- Od: 6 gru 2010, 21:09
- Posty: 27
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Lexus GS300 Double VVT-i
V6 3.0 249 KM
MazdaSpeeeeD napisał(a):Żeby to sprawdzić należy po kolei odłączać przewody elektryczne od wtryskiwaczy i sprawdzać różnicę, powinien po odłączeniu dławić się .
haha a nie prościej sprawdzic napięcie? Co jesli napięcie dochodzi a wtryskiwacz popsuty? Twoją metodą do tego nie dojdzie.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
noxes napisał(a):[quote="haha a nie prościej sprawdzic napięcie? Co jesli napięcie dochodzi a wtryskiwacz popsuty? Twoją metodą do tego nie dojdzie.
Jeśli wtryskiwacz jest niesprawny, wówczas nie zauważymy różnicy w pracy silnika .
Przemyśl najpierw swoją odpowiedź dwa razy zanim ją udzielisz.
Na sprzedaż Mazda 626 2.0 GLE 1995r 117 KM Automatyczna skrzynia biegów, Gaz sekwencyjny BRC oryginalne japońskie wtryskiwacze KEIHIN.
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
- Od: 6 gru 2010, 21:09
- Posty: 27
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Lexus GS300 Double VVT-i
V6 3.0 249 KM
Oczywiście że masz rację, natomiast nie pisałem tego ponieważ można rozumować to na logikę .
Na sprzedaż Mazda 626 2.0 GLE 1995r 117 KM Automatyczna skrzynia biegów, Gaz sekwencyjny BRC oryginalne japońskie wtryskiwacze KEIHIN.
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
Kontakt na adres: adam_k111@wp.pl
- Od: 6 gru 2010, 21:09
- Posty: 27
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Lexus GS300 Double VVT-i
V6 3.0 249 KM
No to wychodzi na to że metodą odłączania kostek od wtryskiwaczy nie dojdziemy jednoznacznie czy to wina wtrysku czy braku zasilania. Ja w tej dyskusji nie biorę więcej udziału bo powstaje ogromny OT. Natomiast jeśli będzie jakies pytanie z tym tematem związane to chętnie odpowiem.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6