[626 1.8 FP +LPG SGi] Dusi, dławi na pb, na zimnym nie pojedzie. Problem prawie rozwiazany!

Postprzez legato » 29 paź 2010, 22:49

czyli co dokłdnie jej było ?
Początkujący
 
Od: 24 paź 2010, 18:50
Posty: 10
Auto: 626 GLX 1.8 + LPG

Postprzez dziedzictom » 29 paź 2010, 23:01

albo nieszczelnos w dolocie, albo za duzy dolot, albo przestawiony tps ktory i tak mam na pale ustawiony ;p Tak szczerze to jeszcze nie wiem co bylo powodem bo wszystko na raz zrobilem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 13:58
Posty: 68
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626 1.8 GE 16v DOHC 96r + LPG

Postprzez noxes » 30 paź 2010, 10:30

dziedzictom napisał(a):czyli mogło podawac za mało badz za duzo paliwa i go dusiło??


Powiedzmy, że była nie własciwa mieszanka paliwowo powietrzna.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez legato » 30 paź 2010, 21:22

U mnie też poprawa :)
Wymiana paliwa pomogła.
Początkujący
 
Od: 24 paź 2010, 18:50
Posty: 10
Auto: 626 GLX 1.8 + LPG

Postprzez dziedzictom » 31 paź 2010, 02:38

dręczy mnie jeszcze jedna sprawa jak zapali na zimnym to nie wskakuje ladnie tak jak wczesniej na obroty tylko stopniowo sie podnosi.... tak jakby sssanie szfankowalo. silniczek krokowy byl wyciagaany ale czy to ma jakies znaczenie?? Cikawy jestem czy tez ma to zwiazek z niepodbijaniem obrotow po wlaczniu jakiegos odbiornika elektrycznego (sprawny akumulator,ladowanie dobre, drugi alternator :/) leca obroty w dol a szczegolnie po wlaczonie nawiewu nw biegach 3,4 i ogrzewanie szyby i lusterek. Jest to uciazliwe ale da sie jezdzic. Znalazlem watek o tym spadaniu obrotow jest wielu z tym problemem a rozwiazan zero... ;/
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 13:58
Posty: 68
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626 1.8 GE 16v DOHC 96r + LPG

Postprzez bazyl wspaniały » 31 paź 2010, 07:13

Też tak miałem, ale po poprawieniu wtyczki dochodzącej do silkika krokowego jest już ok :)
Może coś tam zaśniedziało...
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez dziedzictom » 31 paź 2010, 14:08

bazyl wspaniały napisał(a):Też tak miałem, ale po poprawieniu wtyczki dochodzącej do silkika krokowego jest już ok
Może coś tam zaśniedziało...


U mnie styki wszytkie graja mysle ze ten bimetal zle pracuje bo jak byl rozbierany to jakos nie chciala luzno chodzic ale sam nie wiem. Jest jakas szanasa jak kupie sprawna przepustnice z silniczkiem to zagada to wszystko?? i czy nic nie trzeba bedzie krecic przy niej tylko zakldac i jezdzic?? W momenie zapalenie strzanie mi obroty faluja spadna i ida w gore czasmi zgasnie jak juz sie ustabilizuja to sie wkreca. Przepustnica za 100zl kompletna z nieruszanym tps i silniczkiem nie odkrecanym. wygladac ladnie wyglada... probowac kupic??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 13:58
Posty: 68
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626 1.8 GE 16v DOHC 96r + LPG

Postprzez dziedzictom » 1 lis 2010, 08:07

Przepraszam moderatorów za posta pod postem <nie powiem> , ale chciałbym usłyszeć ostatnie opinie i sugestie od znawców tematu, bo powoli chciałbym zakończyć temat i może do końca rozwiązać moje problemy.... <nauka>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 13:58
Posty: 68
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626 1.8 GE 16v DOHC 96r + LPG

Postprzez Hugo » 1 lis 2010, 13:40

dziedzictom napisał(a):Przepustnica za 100zl kompletna z nieruszanym tps i silniczkiem nie odkrecanym.
Ja bym się nie zastanawiał.
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez dziedzictom » 1 lis 2010, 21:52

Hugo napisał(a):Ja bym się nie zastanawiał.

Wiec tak zadzwonilem do goscia. i powiedzial mi tak ze jest to z cronosa 97rok (ale powinien do mnie pasowac bo jest identyczny) przejechane tylko 55tys czego to nie wiem (mil czy km) nie myl go a stan jak na foto: http://allegro.pl/mazda-626-1-8-2-0-prz ... 56496.html
Twierdzi ze sprzatal magazyn i dlugo przelezal (kilka lat) u niego na polce i nie chce sprzedawac badziewia bo zalezy mu na dobrych komentarzach. Kupilem wiec zalozymy i zobaczymy.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 13:58
Posty: 68
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626 1.8 GE 16v DOHC 96r + LPG

Postprzez legato » 2 lis 2010, 00:03

Może podjechałbyś do gośćia w Trzebownisku – Mariusz Konieczny. Fachowiec od Mazd i Nissanów.
Początkujący
 
Od: 24 paź 2010, 18:50
Posty: 10
Auto: 626 GLX 1.8 + LPG

Postprzez dziedzictom » 2 lis 2010, 07:16

legato napisał(a):Może podjechałbyś do gośćia w Trzebownisku – Mariusz Konieczny. Fachowiec od Mazd i Nissanów

Juz byłem z tym dławieniem. I nie był w stanie nic powiedziec. Dodam ze bylem o 15 i mial obydwa miejsca wolne w garazu nawet nie kazal wjechac tylko spojzal a wiedzial ze jechalem 80km specjalneie bo kazal przyjechac zobaczyl na silnik i mowil ze duzo szukania i trzeba zostawic na dwa dni musza przegladnac wszystko zaczynajac od razrzadu bo wystrzal lpg mog go przestawic haha jeszcze chyba nie bylo takiego przydatku. takze kazal zdemontowc stary komputer od lpg bingo ze on cos psuje, tyle ze wczesniej bylo wszytko dobrze. O ile sie nie myle to nawet nie ma zadnego testera do tych mazd zeby co kolwiek ustawic tylko wszytsko na czuja. jak zaloze nowa przepustnice to wtedy zobacze, juz duzo rzeczy wyeliminowalem sam wiec wtedy moze jakis mechanik dumac
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 13:58
Posty: 68
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626 1.8 GE 16v DOHC 96r + LPG

Postprzez Wat » 3 lis 2010, 13:45

legato napisał(a):U mnie też poprawa
Wymiana paliwa pomogła

Trzymaj minimum pół baku Pb-chore ale to naprawdę pomaga.
Może być że nie wymiana a dzwignięcie poziomu paliwa ci pomogło.U mnie pomimo też dobrego ciśnienia paliwa jest duża różnica przy odpalaniu i ruszaniu na zimnym, na benzynce gdy poziom w baku się obniży odpalam kilka razy i muli się przy ruszaniu powyżej połowy baku ustępuje to.
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 27 wrz 2010, 20:41
Posty: 64
Skąd: Skoczów
Auto: Mazda 626 1995r 1.8 DOHC Gaz II gen.

Postprzez dziedzictom » 3 lis 2010, 17:03

jeszcze takie jedno pytanko bardzo istotne. Przyszla mi taka przepustniaca:
http://allegro.pl/mazda-626-1-8-2-0-prz ... 56496.html
a ja mam taka :
http://allegro.pl/przepustnica-mazda-62 ... 97299.html
jest ta róznica ze przy spreżynie mocowania linki gazu u mnie na srubie odbojnikowej jest jakis czujnik na jeden brazowy kabel a na nowej co mi przyszla nie ma nic tylko ta śruba. za co to odpowiada?? nie chce tego przekreceac zeby nie powalic oryginalnego ustawienia?? jak go odepne i wlcze stacyjke to na nim jest 12v bo nie mialem sie jak wpiac do niego.... od strony sprezyny jest taki maly guziczek wcisniety jak przpustnica zamknieta a jak otwarta to go zwalnia. Dodam ze jak oidepne na zapalonym to lelikatnie sie podnasza obroty pewnie to czujnik zamkniecia przepustnicy. macie jakies pomysly co zrobic z tym fantem?? obawaiam sie ze gwint nie bedzie pasowal ma ktos jakis sugestie co do tego?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 13:58
Posty: 68
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626 1.8 GE 16v DOHC 96r + LPG

Postprzez dziedzictom » 14 lis 2010, 13:13

Odświieze troch temat. Nikt mi nie odpowiedzial wczesniej.... Wiec sam zdesperowanie zabralem sie do testow. Złozylem nowy zawór biegu jałowego i jak reka odjal :D nie spadaaj obroty na zadnym obciarzeniu nawet na wiekszym. Stoja w miejscu jak w morde strzelil <spoko> Mi jakiekolwiek czyszczenia przepustnicy nie pomagaly wiec cos musialo byc zuzyte <cisza> Ale zostal jeszcze jeden problem... Problem z odpalaniem.... i Pytanie takie bo tylko bypassem jest pokrecone i TPS (tym niestety na pale :( )
Jak prawidłowo wyregulowac TPS w mojej madzi?? czy na miernik czy na szczelinomierz?? u mnie na srubie odbojnikowej jest jakis guziczek. Napiszcie prosze wartosci ustawienia TPS do mojej gadziny szukalem ale jakos nic nie przykulo mojego wzroku. W ktory kabel sie wpinac, co i jak :D bylbym naprawde wdzieczny.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2009, 13:58
Posty: 68
Skąd: Rzeszów
Auto: Mazda 626 1.8 GE 16v DOHC 96r + LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6