cronos 2.5 v6 ...nie jedzie! pomocy!!
Strona 1 z 1
Witam, zakupilem miesiac temu mazde 626 cronos z silnikiem 2.5 v6, mazda od 4 lat jezdzi na zwyklym gazie na parowniku, jezeli chodzi o olej to jak narazie bierze sladowe ilosci a dokladniej to zrobilem przez ten miesiac prawie 1000km a na bagnecie zeszlo z 1mm, rano po zimnej nocy nie kopci czyli wydaje sie ze silnik jest w dobrym stanie, do momentu kiedy sie przejechalem znajomego xedoska 2.0v6 myslalem ze w moim jest wszystko ok aaaale po przejechaniu sie xedosem zmienilem zdanie bo tamten to "latał" tzn sie na prostej jak docisnolem to do 200 bez problemu poszedl a w moim problem jest taki ze predkosc maksymalna to 180km/h przy czym naprawde trzeba ja gniesc zeby tyle pojechac, jezeli chodzi o wkrecanie sie w obroty to na lpg wkreca sie rownomiernie ale bez rewelacji natomiast na benzynie jest cos takiego jakbym dal gaz do oporu i co chwile go lekko upuszczal i za chwile znow dodawal... poprostu nie rownomiernie sie wkreca dodam jeszcze ze jest jest na oryginalnych felgach, teoretycznie ma wiecej mocy od 2.0v6 w xedosie6 czyli powinien lepiej zamiataj a tu jest lipa. Moze ktos z was mial taki przypadek i wie o co tu chodzi, ja mysle ze to moze byc przeplywomierz bo na zwyklym gazie jak auto jezdzi przez 4 lata to w sumie jest to mozliwe ze to przplywka ale nie jestem tego pewien a nie chce zaplacic za cos co sie okaze pozniej ze bylo dobre... dodam jeszcze ze wymienilem swiece i przewody do swiec na nowe.
- Od: 26 kwi 2009, 20:33
- Posty: 119
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda XEDOS 6
Co do benzyny i przerw sprawdź sitko przy pompie paliwa.
U mnie było tak zabite że aż je zassało.
Objawy przy pełnym baku auto szło normalnie,a im mniej miałem paliwa tym bardziej zaczynało szarpać i nierównomiernie przyśpieszać.
U mnie było tak zabite że aż je zassało.
Objawy przy pełnym baku auto szło normalnie,a im mniej miałem paliwa tym bardziej zaczynało szarpać i nierównomiernie przyśpieszać.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 15:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Mozesz podpiac pod kompa i zobaczyc czy pokaze jakies bledy.Przeplywomierz bym wykluczyl mial bys inne objawy.Gaz masz zapewne 1 generacji,zabiera on sporo mocy i dynamiki.Ponadto mikser znacznie ogranicza przeplyw powietrza i tym samym chodzi gorzej na paliwie.Posprawdzaj dolot moze zasysac lewe powietrze i moga wystepowac takie objawy jak masz .Moze byc tak jak napisal kolega wczesniej.Przyczyna tego moga byc wtryski ktore w wyniku jezdzenia na lpg zaczynaja sie zapiekac inie pracuja jak powinny.Moze pompa paliwa juz nie domagac.Przyczyn moze byc wiele,Trzeba sprawdzac wszystko po koleji.Zaczalbym od sprawdzenia dolotu,dolania srodka do czyszczenia wtryskow i przepalenia go konkretnie na pb.Filtr powietrza wymieniales?
- Od: 5 gru 2009, 14:11
- Posty: 378
nie wymienialem filtra ale wyjmowalem ten co jest i czyscilem go, jezeli chodzi o mikser to wykluczam to bo kilka dni temu odkrecilem go zalozylem dolot normalnie na przepustnice bez miksera i bylo to samo, sprawdzalem tez rure dolotowa czy nie jest gdzies peknieta ale jest cala, a powiedzcie mi z tym sitkiem to moglibyscie opisac w ktorym to miejscu dokladnie sie znajduje i czy dam rade sam to wyjac i wyczyscic?? czy trzeba do mechanika jechac... mysle ze najpierw od tego zaczne bo ja kupilem te mazde od kobietki no i z tego co ona mowila to na benz tylko odpala takze calkiem mozliwe ze cos z tej strony bedzie walniete. Z gory dzieki za info.
- Od: 26 kwi 2009, 20:33
- Posty: 119
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda XEDOS 6
Sitko znajduje sie przy pompie paliwa w zbiorniku.Kup na poczatek i dolej do paliwa srodek do czyszczenia wtryskow.Przekatuj samochod na paliwie i zobaczysz czy cos sie zmieni.Fitr paliwa moze byc rowniez zasyfiony i nie bedzie sie dobrze wkrecac na pb. Pompke aby wyjac trzeba opuscic zbiornik paliwa.
- Od: 5 gru 2009, 14:11
- Posty: 378
a wygląda tak jak widać na aukcji ten woreczek przy pompie http://allegro.pl/pompa-paliwa-mazda-62 ... 40511.html
W 323f BA wystarczy zdemontować kanapę i jest dostep do pompy.Można ją wyciągnąć bez zdejmowania baku nie wiem jak jest u ciebie.
Środki do czyszczenia wtrysków itp nie pomogły (przynajmniej nie na tyle żeby było czuć różnice)
Samo sitko było zabite tak że nie da sie tego wymyć ani wydmuchać.
W 323f BA wystarczy zdemontować kanapę i jest dostep do pompy.Można ją wyciągnąć bez zdejmowania baku nie wiem jak jest u ciebie.
Środki do czyszczenia wtrysków itp nie pomogły (przynajmniej nie na tyle żeby było czuć różnice)
Samo sitko było zabite tak że nie da sie tego wymyć ani wydmuchać.
-
Przemek...
- Od: 8 wrz 2006, 15:22
- Posty: 8660 (84/80)
- Skąd: KCH
- Auto: Mazda 6gh 2.5pb
Mazda Xedos 9 2.5V6 KL
Mazda 323f 2.0 V6 GT
Beny napisał(a):W 323f BA wystarczy zdemontować kanapę i jest dostep do pompy.Można ją wyciągnąć bez zdejmowania baku nie wiem jak jest u ciebie.
W Cronosie trzeba wyjąć zbiornik do tego.
Na 99% poprzytykane wtryski. Wątpię żeby udało się je przetkać dodatkami (ale warto spróbować – 11,50 to nie majątek http://sklepy.allegro.pl/xeramic-dodate ... 83243.html ) A może się uda?
Inaczej zostaje tylko wymiana.
P.S. Możesz dostosować temat do regulaminu?
Sonde lambda masz na pewno sprawną ? Ja ostatnio wymieniłem u siebie i zdziwiłem się co moja staruszka jeszcze potrafi + spalanie spadło o 20-35%
Ostatnio edytowano 5 cze 2011, 18:40 przez luk-kk, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 7 lip 2010, 12:13
- Posty: 165
- Skąd: Kędzierzyn Koźle
- Auto: 626 GE 1.8 105 KM 94r. + LPG II gen.
To że nie kopci i nie bierze oleju, znaczy że ma dobre pierścienie zgarniające i wcale nie znaczy że autko będzie mieć dobrą kompresje.Wczoraj czyściłem zawór EGR jak mi sie zdawało i przepustnice aż dziw bierze jak to wpływa na równiejszą pracę silnika zwłaszcza na benzynie.Sprawdź kody błędów.
- Od: 27 wrz 2010, 19:41
- Posty: 64
- Skąd: Skoczów
- Auto: Mazda 626 1995r 1.8 DOHC Gaz II gen.
Jak co mam wtryski od KF na opchnięcie
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
Tubi napisał(a):Jak co mam wtryski od KF na opchnięcie
A ja od KL-a ...a wracając do tematu sprawdź układ paliwowy po kolei od pompy do wtrysków ,po drodze wymień filtr paliwa (oczywiście mikser na czas testów wek) ,następnie o ile nie pomoże sprawdź drożność katalizatora ,dla testów możesz odłączyć lambdy bo bez nich silnik będzie normalnie chodził i miał moc ,sprawdź też virys-y to te dodatkowe przepustnicę w kolektorze ssącym sterowane pompkami poprzez elektrozawory z reguły vris1 ten od lewej od razu sie otwiera przy odpaleniu a vris2 najlepiej sprawdzić wciskając raptownie gaz ,do tego jeszcze możesz sprawdzić kąt wyprzedzenia zapłonu ,kompresję ,czy nie trzyma któryś zacisk hamulcowy -to tak na początek
- Od: 26 sie 2005, 06:39
- Posty: 1101 (2/0)
- Skąd: Drawno
- Auto: RX8 z z32se
DO KF i KL jest ta sama listwa z wtryskami?
Co się stanie, gdy jadąc z prędkością światła, włączysz przednie reflektory?
dzisiaj bylem u mechanika iii... najpierw sprawdzil kompresje, jest git, sprawdzil bledy ale to tez nie to, no i w koncu zdecydowalismy zeby wyjal pompe paliwa no i okazalo sie ze sitko bylo przeeeeee zatkane, wydmuchal, wyczyscil i zamontowal i powiem ze jest duzo lepiej, pogonilem ja do 200km/h aale tez tak jakos bez rewelacji, pewnie i wtryski ucierpialy i kto wie co jeszcze.. ;/ ogolnie to nie chce mi sie juz dochodzic co tam jest nie tak chyba sprzedam to i kupie xeda6 2.0v6 ...to bedzie moj drugi xed tylko poprzednio bylo 1.6 16v czyli... bieda :/ ..wracajac do tematu, dzieki za pomoc i pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
- Od: 26 kwi 2009, 20:33
- Posty: 119
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda XEDOS 6
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6