[2.0 FS GE] Pompa paliwowa.

Postprzez People_Hate_Me » 20 wrz 2010, 15:40

Witam.
mam pytanie odnośnie pompy paliwowej w silniku 2.0 FS.
zastanawia mnie czy seryjnie były montowane takie same jak w silniku KL?
czy może każdy silnik miał swoja inna pompę.
teoretycznie patrząc po katalogach obie maja dokładnie tą samą
z wydajnością 3.0 bądź 3.8 bara.
Jest to bardzo ważna i strategiczna wiadomość dla mnie
czy przy delikatnym podnoszeniu mocy trzeba wymieniać pompę na jakąś z mocniejsza wydajnością.
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Paweł27 » 22 wrz 2010, 17:19

nie wiem czy to pomorze ci ale w skrócie ja miałem civica 1,4 przerobiłem go na 16 i dałem pompę paliwową co miała dwie pompki i powiem ci że lepiej jeździło autko, nie wiem jak to w mx-6 jest i myślę że to nic innego nie będzie jak w mojej byłej hondzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 wrz 2007, 17:32
Posty: 465
Skąd: Wałbrzych(PL)/Northeim(RFN)
Auto: MX-6

Postprzez People_Hate_Me » 23 wrz 2010, 15:07

hmmmm to mi nic nie daje jak narazie :P
może ktoś bardziej zaznajomiony w temacie się wypowie :P
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Vlad24 » 23 wrz 2010, 15:29

ciśnienie podniesiesz regulatorem ciśnienia, wydajności pompki ci wystarczy
Forumowicz
 
Od: 21 lut 2010, 04:12
Posty: 125

Postprzez People_Hate_Me » 23 wrz 2010, 16:12

oki tyle chciałem wiedzieć :D
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Lsa310 » 24 wrz 2010, 09:23

Siema, możesz jeszcze zastosować pompę Walbro, z tej pompy raczej ciśnienia ci nie zabraknie;)
....110% JDM...Live to Ride,Ride to Live...
Początkujący
 
Od: 30 mar 2010, 19:32
Posty: 13
Skąd: Czę100chowa
Auto: Nissan Primera P11 SRi 2.0 16V

Postprzez pawelc » 27 wrz 2010, 20:24

autodata podaję tak dla
FS-a
-pompa o wydajności 4,4-6,3 bar
-w układzie 2,6-3,2 bar
dla KL-a
5,0-6,3
2,7-3,1

Wygląda na to że pompa w Kl-u może być trochę wydajniejsza
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2005, 07:39
Posty: 1101 (2/0)
Skąd: Drawno
Auto: RX8 z z32se

Postprzez People_Hate_Me » 29 wrz 2010, 14:17

dzięki za większą ilość info :) ta w KL'u ma tak naprawde minimalnie wyższą wydajność więc nie ma problemu wymian. (poszperałem i się okazało że do tego co potrzebuje styknie mi ta) porównanie mocy jaka można uzyskać w KL'ach na tej pompie z pompa w naszym samochodzie mi w zupełności wystarczy.
Psssssssssssssst
Moderator
 
Od: 16 lip 2008, 15:26
Posty: 6441 (5/20)
Skąd: Trn
Auto: Mazda MX-6 (GE) 2.0 FS-T 93r
Subaru Impreza (GC) 2.0 Combi

Postprzez Hazu » 29 wrz 2010, 21:50

A do kiedy wydajność pompy jest mierzona w barach?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6