Blokowanie pedału gazu 626 97'
Strona 1 z 1
Witam
Zakupiłem dodatkowy samochód i padło na Mazdę 626. Niestety blokuje się gaz po dłuższym postoju.
Przy pedale wszystko jest kontrolnie rozebrałem oczyściłem nasmarowałem. Jednak to nie pomogło. Odkryłem że coś blokuje się przy przepustnicy. Nasmarowałem ale nie pomaga.
Co tam może blokować? Miał ktoś taki przypadek?
Zakupiłem dodatkowy samochód i padło na Mazdę 626. Niestety blokuje się gaz po dłuższym postoju.
Przy pedale wszystko jest kontrolnie rozebrałem oczyściłem nasmarowałem. Jednak to nie pomogło. Odkryłem że coś blokuje się przy przepustnicy. Nasmarowałem ale nie pomaga.
Co tam może blokować? Miał ktoś taki przypadek?
- Od: 14 wrz 2010, 13:01
- Posty: 14
- Auto: Mazda 626 1,8 16V (105HP)
1997r
U mnie całkiem naturalne jest, że jak samochód dłużej postoi to pedał jest jakby przyblokowany – nie szukałem co może być przyczyną ponieważ po naciśnięciu gazu blokada ustaje i wszystko wraca do normy.
Jak u Ciebie wygląda ta blokada ?
Jak u Ciebie wygląda ta blokada ?
Zacznij zarabiać prawdziwe pieniądze poprzez marketing sieciowy http://www.wellbiznes.info/edel
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
http://www.rozwoj-uwodzenie.pl
- Od: 24 mar 2009, 11:27
- Posty: 92
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 626 1.8 16V 97r GE FP
To nie żadna blokada w mniemaniu systemu lub czegokolwiek. Tym bardziej nie jest to naturalne blokowanie jakiegokolwiek pedału.
Poszperałem trochę na forum i znalazłem, że przyczyna może być zasyfiona przepustnica. Jak tylko będę miał czas zabieram się za jej czyszczenie.
Poszperałem trochę na forum i znalazłem, że przyczyna może być zasyfiona przepustnica. Jak tylko będę miał czas zabieram się za jej czyszczenie.
- Od: 14 wrz 2010, 13:01
- Posty: 14
- Auto: Mazda 626 1,8 16V (105HP)
1997r
Siw-y napisał(a):Może być przepustnica ale równie dobrze skorodowana linka blokująca się w pancerzu.
Tez tak pomyślałem, od razu zrobiłem inwigilacje na samym początku i nie ma niepokojących spostrzeżeń.
rzucam się na przepustnicę, tylko to mi pozostało.
- Od: 14 wrz 2010, 13:01
- Posty: 14
- Auto: Mazda 626 1,8 16V (105HP)
1997r
Na 99% tak będzie.bwdk napisał(a):przyczyna może być zasyfiona przepustnica
Trzeba je teraz wyregulować. To normalne.kocurek napisał(a):wyczyściłem przepustnice i problem ustał ale pojawił sie problem z obrotami
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Hugo
mój przypadek jest dość dziwny (poruszany w innym temacie)
wolne obroty ładnie trzyma ale po wrzuceniu na luz podbija (tylko w czasie jazdy)
coprawda nie regulowałem bo po zmostkowaniu pinów w złączu diagnostycznym po dodaniu gazu włącz sie wentylator także wydaje mi sie, że nie wymaga regulacji
w tym tygodniu jeszcze spróbuje wymienić uszczelke pod przepustnicą (znaczy doroić z materiału na do robienia uszczelek) bo jak składałem to wyciąłem z tektury i być może w tym tkwi problem
mój przypadek jest dość dziwny (poruszany w innym temacie)
wolne obroty ładnie trzyma ale po wrzuceniu na luz podbija (tylko w czasie jazdy)
coprawda nie regulowałem bo po zmostkowaniu pinów w złączu diagnostycznym po dodaniu gazu włącz sie wentylator także wydaje mi sie, że nie wymaga regulacji
w tym tygodniu jeszcze spróbuje wymienić uszczelke pod przepustnicą (znaczy doroić z materiału na do robienia uszczelek) bo jak składałem to wyciąłem z tektury i być może w tym tkwi problem
mazda mazda
- Od: 11 mar 2005, 15:12
- Posty: 173
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GE 1.8 16V 92r
sprzedana
O ile podbija? Trochę musi podbijać. Tak ma większość japończyków (np. Mitsubishi, którego osprzęt elektryczny jest w Mazdach).kocurek napisał(a):wolne obroty ładnie trzyma ale po wrzuceniu na luz podbija (tylko w czasie jazdy)
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Wczoraj zrobiłem szybki look na przepustnicę. Zastanawiam się czy mogę ją wyczyścić bez jej wyciągania....
Pod Rurą gumowa dolotu powietrza do przepustnicy jest jeszcze plastikowy pojemnik. Za chiny ludowe nie mogę się kapnąć po co on jest.
Teraz kwestia obrotów – ktoś wspomniał , że po czyszczeniu przepustnicy należy wyregulować obroty. Jak to wykonać – trochę to dziwne.
Pod Rurą gumowa dolotu powietrza do przepustnicy jest jeszcze plastikowy pojemnik. Za chiny ludowe nie mogę się kapnąć po co on jest.
Teraz kwestia obrotów – ktoś wspomniał , że po czyszczeniu przepustnicy należy wyregulować obroty. Jak to wykonać – trochę to dziwne.
- Od: 14 wrz 2010, 13:01
- Posty: 14
- Auto: Mazda 626 1,8 16V (105HP)
1997r
witam, mam podobny problem z tym ze u mnie raczej obstawiam na sama linkę zatarta w pancerzu czy te linki są takie same np od 1.8 podpasuje do 2.5v6? czy muszę szukać takiej samej?
ps a jeszcze wczoraj w nocy było wsio ok :–(
pozdrawiam
ps a jeszcze wczoraj w nocy było wsio ok :–(
pozdrawiam
- Od: 16 cze 2006, 13:54
- Posty: 77
- Skąd: chełm
- Auto: BYLO – MX6 KL...
Nic nie da, albo pomoże na krótko. Wykręć ją, nic nie uszkodzisz.bwdk napisał(a):Zastanawiam się czy mogę ją wyczyścić bez jej wyciągania....
Pewnie jakiś filtr węglowy albo pojemnik służący do eliminowania zawirowań powietrza w dolocie.bwdk napisał(a):Pod Rurą gumowa dolotu powietrza do przepustnicy jest jeszcze plastikowy pojemnik. Za chiny ludowe nie mogę się kapnąć po co on jest.
Wszystko jest na forum. Poszukaj.bwdk napisał(a):Teraz kwestia obrotów – ktoś wspomniał , że po czyszczeniu przepustnicy należy wyregulować obroty. Jak to wykonać
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
bwdk napisał(a):Wczoraj zrobiłem szybki look na przepustnicę. Zastanawiam się czy mogę ją wyczyścić bez jej wyciągania....
Ja czyściłem bez wyciągania ( robiłem to na parkingu pod blokiem ) i wszystko śmiga jak należy. Pedał gazu chodzi płynnie i nie blokuje się tak jak przed operacją. Niemniej jednak po zerknięci w gardziel przepustnicy stwierdzam, że aby zrobić to dobrze należałoby ją jednak zdemontować.
Pozdrawiam.
Wyczyściłem przepustnice bez wyciągania a były ku temu powody.
1. Uszczelka kupno jest trochę utrudnione a drukarka nie drukuje mi w 300dpi
2. Regulowanie obrotów-napisało kilka osób że po czyszczeniu wymagana może być regulacja obrotów. Nie znalazłem tematu który by jasno opisał jak to należy zrobić.
Tak więc radząc sobie śrubokrętem, papierem ściernym 400 oraz 800, dodatkowo wspomagając się odkurzaczem cel został osiągnięty. Na koniec na przepustnice troszkę WD40 i chodzi jak złoto.
1. Uszczelka kupno jest trochę utrudnione a drukarka nie drukuje mi w 300dpi
2. Regulowanie obrotów-napisało kilka osób że po czyszczeniu wymagana może być regulacja obrotów. Nie znalazłem tematu który by jasno opisał jak to należy zrobić.
Tak więc radząc sobie śrubokrętem, papierem ściernym 400 oraz 800, dodatkowo wspomagając się odkurzaczem cel został osiągnięty. Na koniec na przepustnice troszkę WD40 i chodzi jak złoto.
- Od: 14 wrz 2010, 13:01
- Posty: 14
- Auto: Mazda 626 1,8 16V (105HP)
1997r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6