Strona 1 z 1

626 z Anglii – dostępnośc części do przekładki

PostNapisane: 27 kwi 2010, 12:41
przez Zorro1976
Witajcie mam okazję zakupić mazdę 626 2001 rok. Jedyny mankament to, że jest to "anglik". Cena wraz z przekładką to 5800, 1800 za autko i 4000 za przekładkę. Moje pytanie brzmi następująco:

1. Czy w ogóle istnieją deski i grodzie do tego modelu do przekładek??
2. Co z częściami do anglików, czy nie są to inne części w sensie rozmiarowania w calach a nie centymetrach??

Wiem pytania mogą wyglądać na laickie, ale "Strzyżonego Pan Bóg Strzyże". Pierwsze pytanie wynika z tego, że jeden z moich znajomych przyprowadził sobie właśnie taką "madzię" i potem ją złomował, twierdził, że nigdzie nie mógł znaleźć grodzi do tego auta. Drugie pytanie wynika z tego, że jak powszechnie wiadomo anglicy to dziwny naród i mają inne rozmiary i jeżdżą "pod prąd". :) Jeśli komuś nasuwa się cokolwiek z tym tematem związanego proszę o wypowiedź.

Re: 626 z Anglii

PostNapisane: 27 kwi 2010, 13:30
przez wojtek79
Deske rozdzielczą i grodz możesz kupic używaną. Nie wiem jak jest w mazdach ale w niektórych autach grodzie są przystosowane i mają otwory symetrycznie wtedy nie trzeba nic wycinac i kombinowac. Przkłada sie tylko deske rozdzielczą. Kup gdzies taka samą mazde która ma rozbity tył albo żeby coś innego z nią było tylko żeby przód był cały wstawiasz to wszystko do warsztatu który będzie Ci to robił i oni jeżeli trzeba powycinają sobie tak jak będzie im pasowało i auto masz gotowe. A takto jak będziesz kupował pojedynczo części to zawsze coś zabraknie a takto masz wszystko na miejscu:–)

Re: 626 z Anglii

PostNapisane: 27 kwi 2010, 23:46
przez turysta666
Napewno przewody od klimy nie będą pasować a te trudno znaleść (szukałem i nei znalazłem). Sam mam zainstalowane od anglika, działają ale powyginane są jak paragrafy :)

Re: 626 z Anglii

PostNapisane: 28 kwi 2010, 00:20
przez wojtek79
Takie przewody jak od klimy, hamulcowe, sprzęgła, przekładnia kierownicza, układ ogrzewania wnetrza ( nagzewnica, klima ) itd nie bedzie pasowało ze względu na położenie pedałów: gazu, hamulca, sprzęgła i układu kierowniczego.

Re: 626 z Anglii

PostNapisane: 28 kwi 2010, 20:33
przez Zorro1976
Dzisiaj sobie jeszcze pogadałem ze znajomym diagnostykiem i ten zwrócił mi uwagę na jeden mały szczegół, czy ta mazda jest na liście aut homologowanych już po przekładce?? Podobno nie wszystkie auta sprowadzane z Anglii są na takowej liście. No i może ktoś wie gdzie taką listę mogę znaleźć. podobno jeśli auta na liście nie ma nie otrzymam homologacji i nie zarejestruję auta w Polsce.

Re: 626 z Anglii

PostNapisane: 29 maja 2010, 22:22
przez niko123
wlasnie skonczylem swoja angielska mazde jest juz przerobiona i wszystko smiga ale pracy bylo co nie miara...

Re: 626 z Anglii

PostNapisane: 17 mar 2011, 16:48
przez umcyk
a ja podepne sie pod temat. Chcialem zapytac czy lampy (dokladnie to lampa przod od strony kierowcy) do 626 GW 99 rok bedzie pasowac z anglika do europejskiej wersji?? Znajomemu pekl reflektor i chce wymienic, niestety najwiecej czesci z UK

Re: 626 z Anglii

PostNapisane: 17 mar 2011, 19:39
przez artik26
ja swoją jeździłem dwa lata w Anglii chodziła idealnie , po powrocie około roku stała i zdecydowałem się ją przerobić , przekładka kosztowała mnie około 5tyś auto na gotowo z przeglądem i już na polskich tablicach. Ma przejechane około 90tyś mil (plus w anglikach że po numerach rejestracyjnych można sprawdzić co robiono na przeglądach i przy jakim przebiegu, a za 20 funciaków można sprawdzić historię auta ) . Jeżdżę już nią około roku , zbliża się remont zawieszenia , zapiekł się hamulec ręczny i jeszcze zaczęła dymić "wesoło" o poranku i do tego obroty spadają przy hamowaniu czyli taki zestaw mazdowski w pigułce. Miałem Opla który stał dwa lata w garażu , odpalił bez problemu sprzedałem go i koleś śmiga nim bez problemowo. Dla mnie przekładka to był strzał w kolano , mogłem opylić na części ,a tak to się bujam teraz z padaką . <glupek2>

Re: 626 z Anglii – dostępnośc części do przekładki

PostNapisane: 17 mar 2011, 23:15
przez tadziomaru1
umcyk napisał(a):a ja podepne sie pod temat. Chcialem zapytac czy lampy (dokladnie to lampa przod od strony kierowcy) do 626 GW 99 rok bedzie pasowac z anglika do europejskiej wersji?? Znajomemu pekl reflektor i chce wymienic, niestety najwiecej czesci z UK

Nie, nie pasuje. Będzie świecić od środka na lewo i oślepiać, no i oczywiście przeglądu nie podbiją.

Re: 626 z Anglii – dostępnośc części do przekładki

PostNapisane: 17 mar 2011, 23:19
przez Jasiu19
A czy czasami lampa nie ma regulacji ? Wydaję mi się , że niektóre lampy mogą być regulowane.

Re: 626 z Anglii – dostępnośc części do przekładki

PostNapisane: 17 mar 2011, 23:24
przez tadziomaru1
Wydaje Ci się <lol> .

Re: 626 z Anglii – dostępnośc części do przekładki

PostNapisane: 30 mar 2011, 22:07
przez Dominator
tadziomaru1 napisał(a):
umcyk napisał(a):a ja podepne sie pod temat. Chcialem zapytac czy lampy (dokladnie to lampa przod od strony kierowcy) do 626 GW 99 rok bedzie pasowac z anglika do europejskiej wersji?? Znajomemu pekl reflektor i chce wymienic, niestety najwiecej czesci z UK

Nie, nie pasuje. Będzie świecić od środka na lewo i oślepiać, no i oczywiście przeglądu nie podbiją.

widzialem na jakiejs aukcji reflektor do madzi i byla na nim specjalna polprzezroczysta naklejka odpowiedzialna za odpowiedni rozklad snopu swiatla, tak by mozna te lampe stosowac w ruchu prawostronnym ale nie wiem jak ze skutecznoscia tego wynalazku, i troche estetycznie mi to nie odpowiadalo. Bylem w podobnej sytuacji bo pekl mi w zimie wlasnie reflektor, zdecydowalem sie na wymiane calego, ale bez kombinacji z kloszem,nasza europejska wersja :) sama wymiana tez do najlatwiejszych nie nalezala..

Re: 626 z Anglii – dostępnośc części do przekładki

PostNapisane: 24 kwi 2011, 07:17
przez kali-ira
no i przeglądu nie przejdziesz t taką naklejką <nie>

Re: 626 z Anglii – dostępnośc części do przekładki

PostNapisane: 24 kwi 2011, 13:54
przez tadziomaru1
Archeolog <lol>