Regeneracja tylnego zacisku

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Dominator » 3 sie 2011, 20:49

Panowie ja korzystając z urlopu rozebrałem zaciski, przeczyścilem, co do lożyska igielkowego, to fizycznie go nie widziałem, nie rozebrałem zacisku na części pierwsze, ale dźwigienka od ręcznego przy owym zacisku prawym i lewym poruszala sie w całym zakresie bez oporów praktycznie- wysuwając odpowiednio tłoczek. Klocki poruszają sie po prowadnicach odpowiednio. Linka naciągnięta prawie maksymalnie a ręczny jest, choć nie taki zeby zblokowac koła na śliskim. Czy jest mozliwosc ze linki blokują sie w pancerzach, ewentualnie naciagly sie juz za bardzo? Mial ktos taki przypadek, lub orientuje sie o co kaman?
Obrazek
...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 sty 2011, 22:36
Posty: 4568 (51/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: 626 gf:) 2.0 85KW -jest
ciorny emix szysc -byl (ysz)
Kot z AJ-otem -byl
Hania -jest

Postprzez szkodnik_byd » 3 sie 2011, 21:51

jak ja walczylem (nadal nie wiadomo czy wygralem) z zaciskami to niestety okazało się, że pomimo tłoczek chodził OK to ręczny nie był do końca tak jak u ciebie pomogła dwa razy wykonana regeneracja ale nie mam pewności na jak długo – metoda jest prosta lecz kosztowna sprawdzana ostatnio na niemieckiej 626 GF – wymiana na ori Mazda zaciski 700zł sztuka niestety
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Kujaw
 
Od: 2 gru 2006, 23:10
Posty: 4722 (620/302)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 6 GG 2,0 KAT 104 kW hatchback 2002r.
Xedos 9 ta 2,5v6 123kW 1998r. MT
Xedos 9 ta 2,5v6 123kW 2001r. AT

były
626 GF 2,0 136kM 1998r.
323f BG 1,6 8v 84kM 1991r.

Postprzez Dominator » 3 sie 2011, 22:04

To juz wolał bym regenerowane z allegro w cenie poniżej 200 zl, lub ewentualnie nowe ori na allegro podwójna wartość regenerowanych. Jutro jeszcze sprawdze z ciekawosci jaka jest sprawność hamulca jak zdejmę te spręzyny rozpierajace dźwignię zacisku..
Obrazek
...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 sty 2011, 22:36
Posty: 4568 (51/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: 626 gf:) 2.0 85KW -jest
ciorny emix szysc -byl (ysz)
Kot z AJ-otem -byl
Hania -jest

Postprzez motylek322 » 4 sie 2011, 21:23

Jak pamiętam w poprzedniej GD i obecnej GW hamulec ręczny nie grzeszył mocą. Na przeglądach wyniki hamowania ręcznym zawsze były trochę ponad minimum. Myślę, ze ten typ tak ma i wiele się nie poprawi.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 sty 2008, 10:41
Posty: 484 (0/8)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: 626 GW 1999 1,8 kat

Postprzez jak30 » 9 sie 2011, 09:19

witam
Bylem dzisiaj w inter cars.Kupiłem zestaw naprawczy do zacisku tylnego hamulcowego do mazdy 626 99r DITD GF 101KM sedan.Ale oprócz tłoczka,gdyż powiedzieli ze potrzebują jego wymiary
Czy ktoś jest w stanie podać mi takie wymiary.Długość itd

Pozdrawiam i dziękuje
Początkujący
 
Od: 27 lip 2011, 11:08
Posty: 14
Skąd: warszawa
Auto: mazda 626 99r DITD 101k

Postprzez rumunn95 » 9 sie 2011, 16:08

dlugosc nie istotna tylko srednica
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 15:53
Posty: 904 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez jak30 » 9 sie 2011, 20:14

a wie ktoś jaka jest średnica??? :D
Początkujący
 
Od: 27 lip 2011, 11:08
Posty: 14
Skąd: warszawa
Auto: mazda 626 99r DITD 101k

Postprzez Dominator » 9 sie 2011, 20:48

35mm jak dobrze pamiętam :)
Obrazek
...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 sty 2011, 22:36
Posty: 4568 (51/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: 626 gf:) 2.0 85KW -jest
ciorny emix szysc -byl (ysz)
Kot z AJ-otem -byl
Hania -jest

Postprzez jak30 » 9 sie 2011, 21:54

mnie się wydaje że 33mm ale właśnie nie jestem pewien :D :D.może ktoś wie na pewno jaki to wymiar
Początkujący
 
Od: 27 lip 2011, 11:08
Posty: 14
Skąd: warszawa
Auto: mazda 626 99r DITD 101k

Postprzez Dominator » 9 sie 2011, 22:07

jak30 napisał(a):mnie się wydaje że 33mm ale właśnie nie jestem pewien :D :D.może ktoś wie na pewno jaki to wymiar

wg tego wynika ze 35 http://www.ceneo.pl/11419281
Obrazek
...
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 6 sty 2011, 22:36
Posty: 4568 (51/68)
Skąd: Bielsko-Biała/KR/KTA
Auto: 626 gf:) 2.0 85KW -jest
ciorny emix szysc -byl (ysz)
Kot z AJ-otem -byl
Hania -jest

Postprzez jak30 » 10 sie 2011, 08:33

witam
dzięki dominator7 za pomoc.
Mam jeszcze pytanko znakomicie.Zaciągam ręczny i niestety słabo hamuje to koło????
A drugi mechanizm ręcznego hamulca przy zacisku stanął całkowicie w pozycjj zaciagnięty nie odbija i wcale nie hamuje.Jaka jest przyczyna,czy problem tkwi w łożysku które tam jest?????

Pozdrawiam :)
Początkujący
 
Od: 27 lip 2011, 11:08
Posty: 14
Skąd: warszawa
Auto: mazda 626 99r DITD 101k

Postprzez Martinator » 10 sie 2011, 18:40

witam,
Mam pytanie, zrobilem reczny i pojechalem zmierzyc, sila recznego to1,12kN lewa strona , 1.35kN prawa strona czy te wartosci sa wporzadku? oraz hamulec roboczy 2.69kN LewyP, 2.84 kN PrawyP, 0,96kN LewyTyl, 1.09kN PrawyTyl??

Po wymianie klockow z tylu zapala mi sie kontolka abs/tcs ale czasami odpalam i wszystko jest ok, wie ktos o co chodzi,... czy moze to byc od za duzej ilosci plynu hamulcowego albo zle odpowietrzone hamulce? A moze pompa abs- kolega a seacie tak mial to mowil ze pompa abs wymagala korekty-ustawienia..? Sciagalem kleme na pare minut ale nie pomoglo.

Marcin
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2007, 19:11
Posty: 32
Skąd: Kraków
Auto: mazda 626 GW 2.0 136KM kombi kolor
Szampanski pomieszany z rudym

Postprzez rumunn95 » 10 sie 2011, 19:42

Konczy ci sie czujnik abs z tylu standardem jest lewy szukajka twoj PRZYJACIEL
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 15:53
Posty: 904 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez dgolf » 10 sie 2011, 21:36

Po tym "odkleszczeniu" prowadników tylnych na ścieżce idealnie równo hamuje tył. Ręczny bardziej na lewe ale mnie to rybka, bo na każdym górskim wzniesieniu pięknie trzyma. Zimą też się pokręcę – już się żonka boi ;) Już kilka aut kilkunastoletnich uciekało do rowu jak przed nimi hamowałem – to nie jest źle :) Bo ostatnio to jak tak musiałem uciekać.

Ale żeby nie było za słodko, to wyszło że lewy amorek z przodu 75% prawy 30%. Jakbym sypnął fotkę przy jakieś dziurze, to da radę coś zakombinować od zarządcy? Dziur Ci dostatek.
Obrazek Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2009, 19:25
Posty: 221
Skąd: Łodzkie
Auto: 626 GE 2.0 FS 116KM 1995r. + LPG KME Diego

Postprzez 89matthew89 » 25 sie 2011, 17:12

Czy o to łożysko chodzi ??
Może komuś link się przyda :)