626 GF 1997 136km brak zasilania alternatora

Mazda 626 1998–2002

Postprzez Waldek W » 10 wrz 2012, 16:19

Witam. Po wymianie pierścieni i złożeniu silnika wystąpił brak ładowania na alternatorze dodam że nie był demontowany. Po uruchomieniu silnika świeci ładowanie sprawdzane na zaciskach faktycznie brak ładowania. Do alternatora idą 2 kable i na jednym nie pojawia się zasilanie po przekręceniu stacyjki. Jak podam zasilanie to mam ładowanie ale na desce dalej świeci kontrolka ładowania.Czy miał ktoś podobny problem? Szukam schematu instalacji elektrycznej alternator – stacyjka ale z 2 kablami na kostce alternatora.
Z góry dziękuje za jakieś porady.
Ostatnio edytowano 11 wrz 2012, 14:52 przez Waldek W, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2012, 15:31
Posty: 5
Auto: 626 GF 136km 1997rok

Postprzez siegu » 10 wrz 2012, 19:15

Proszę o poprawne nazwanie tematu.
Moderator
 
Od: 27 sie 2007, 17:08
Posty: 2121 (0/4)
Skąd: Osielsko / Bydgoszcz
Auto: 626 GF FS
Infiniti M37x
Mitsubishi Colt Cz3

Postprzez rumunn95 » 10 wrz 2012, 21:43

jeden z duzych bezpiecznikow pod maska
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 15:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez Waldek W » 11 wrz 2012, 14:56

Bezpieczniki sprawdzone wszystkie i te pod maska i w kabinie również. Wszystkie są ok. <spoko>
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2012, 15:31
Posty: 5
Auto: 626 GF 136km 1997rok

Postprzez rumunn95 » 11 wrz 2012, 18:01

moze problem z kostka stacyjki
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 15:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez Waldek W » 13 wrz 2012, 15:41

Ale pali bez zarzutu. niewiem czy warto ja rozbierać? Czy raczej szukać przyczyny po kablach może przy robieniu silnika sie poprostu złamał ze starości w wiązce i tego nie widac skoro bezpieczniki sa całe. Nie jestem pewien czy to nie winna komputera czy on wogule steruje ładowaniem – poprzedni alternator miał walniety regulator napięcia. Słyszałemże komputer steruje ładowaniem. Ale jakos mi ta teorja podpada.

Edit: siegu
Autko było w warsztacie "Auto Kordyl" stierdzili ze alternator przeładowuje lub uszkodzony jest PCM najpierw musze załatwić inny alternator...jak cos się wyklaruje to napiszę.... :(

Dopisano 19 wrz 2012, 15:52:

Autko było w warsztacie "Auto Kordyl" stierdzili ze alternator przeładowuje lub uszkodzony jest PCM najpierw musze załatwić inny alternator...jak cos się wyklaruje to napiszę.... :(

Edit: siegu
Autko już chodzi troszke to potrwało ale brak specjalistów nawet w dobrym serwisie mazdy...Ogólnie padł tylko PCM od razu rada dla tych, którym przytrafi sie taka niespodzianka. Nr PCM nie musi być zgodym z tym który macie w autcie. Musi tylko pasować moc silnika i ważna uwaga: jeśli autko jest przed liftem to i komp musi być przed liftem.Co jeszcze jest ciekawe wystarczy tylko wymienić PCM i sterownik imobilajzera ale bez stacyjki- kluczyk dorabiamy od starego i tylko z nowego zestawu przekładamy element imobilajzera zkluczyka. Po ludzku kupujemy tylko PCM z imobilajzerm i kluczykiem mnie taka zabawa z dorabianiem kluczyka wyszła 300zł i autko kula bez zarzutów. :)
Początkujący
 
Od: 10 wrz 2012, 15:31
Posty: 5
Auto: 626 GF 136km 1997rok

PostTen post został usunięty przez siegu 18 paź 2012, 19:05.
Powód: Post pod postem.

PostTen post został usunięty przez siegu 18 paź 2012, 19:06.
Powód: Post pod postem.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6