Uszczelka pokrywy zaworów?
Strona 1 z 1
ostatnio zauważyłem, że na osłonie układu rozrządu i na pokrywie zaworów jest wilgoć, jestem prawie pewien, że to olej. Nie jest to wyciek, ale widać, że gdzieś silnik "poci się". Ślady na osłonie rozrządu mogą wskazywać na simeringi, ale ok 15 tyś km temu były one wymieniane przy okazji wymiany rozrządu. Czy drugim powodem "pocenia" może być zużyta uszczelka pokrywy zaworów? Silnik to 2.0 115 km FS. Jeśli to jest ta uszczelka to można samemu ją wymienić czy trzeba do mechanika? Zielony w sprawie mechaniki nie jestem, ale zawodowcem też nie.
zajrzyj do paska rozrządu bo olej mu bardzo nie służy
jak zwalisz pokrywę to będzie widać ile zostało z uszczelki lub na jaki silikon ci poskładali
tak na odległość trudno powiedzieć gdzie masz wyciek
jak zwalisz pokrywę to będzie widać ile zostało z uszczelki lub na jaki silikon ci poskładali
tak na odległość trudno powiedzieć gdzie masz wyciek
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
wycieku jako takiego nie ma, wygląda to jakby gdzieś była nieszczelność przez jakąś uszczelkę. Do paska zajrzę, ale raczej tam nie powinno być oleju bo simeringi były całkiem niedawno wymieniane
rafik89 napisał(a): Jeśli to jest ta uszczelka to można samemu ją wymienić czy trzeba do mechanika?
Spokojnie i napewno dokładniej zrobisz sam

VeryCoolMan napisał(a):.....uszczelka tylko i wyłącznie ori ale to już zapewne wiesz
i pokrywę przykręcać z wyczuciem bo łatwo przedobrzyć i będzie ciekło mimo nowej uszczelki.
Wystarczy zajrzeć do manuala




- Od: 4 lip 2009, 19:15
- Posty: 202
- Skąd: Ostrowiec Św.
- Auto: 626 GF 97' 2.0 16V
LPG->BRC<–
witam
jak był robiony rorząd i wymienione uszczelniacze to uszczelka terz powinna być wymieniona reinza kosztuje ok 40 zł
albo wstawił badziew i to morze pociec szybko
ps silikon dajemy tylko przy wałkach w rogach
jak był robiony rorząd i wymienione uszczelniacze to uszczelka terz powinna być wymieniona reinza kosztuje ok 40 zł
albo wstawił badziew i to morze pociec szybko
ps silikon dajemy tylko przy wałkach w rogach
To ja tylko podpowiem jedną rzecz.
Kończę kapitalny remont swojej Mazdy 2.0 115 FS i na początku kupiłem uszczelkę taką za 35 -40 zł
Ale okazało się, że przyszła sama tylko uszczelka bez tych gumowych tulejek dookoła.
Dopiero później kupiłem uszczelkę firmy REINZ, która jest w komplecie z tymi tulejkami ceny od 65 do 90 zł i już na pierwszy rzut oka widać, że jest lepsza jakościowo.
Kończę kapitalny remont swojej Mazdy 2.0 115 FS i na początku kupiłem uszczelkę taką za 35 -40 zł
Ale okazało się, że przyszła sama tylko uszczelka bez tych gumowych tulejek dookoła.
Dopiero później kupiłem uszczelkę firmy REINZ, która jest w komplecie z tymi tulejkami ceny od 65 do 90 zł i już na pierwszy rzut oka widać, że jest lepsza jakościowo.
- Od: 19 gru 2010, 16:50
- Posty: 111
- Skąd: Zachodnia Polska
- Auto: Mazda 626 GF dohc 2.0 116KM 99'
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6