Spalanie naszych mazd – 626 GF/GW
Kolejny bak wyjeżdżony:
61,11 litrów PB 95 na dystans 793,3 km. Średnio wychodzi 7,7 l / 100 km. 75 km z tego to autostrada 120 – 150 km / h, 180 km to trasa 70 – 100 km / h. Reszta – miasto, ale bez korków – jazda o 6 rano i 10 wieczorem, gdzie sporadycznie trzeba się zatrzymywać na światłach, dystans – 7 – 7,5 km w jedną stronę. Jeżeli chodzi o jazdę po mieście – połowa tras z 4 – 5 osobami na pokładzie, z racji braku upałów rano i wieczorem jazda bez klimy, ale w trasie już 100 % z klimatyzacją. Przez cały dystans auto może ze 4 – 5 razy widziało 4 – 4,5 tys obrotów podczas wyprzedzania, zazwyczaj nie przekraczam 2,5 tys.
61,11 litrów PB 95 na dystans 793,3 km. Średnio wychodzi 7,7 l / 100 km. 75 km z tego to autostrada 120 – 150 km / h, 180 km to trasa 70 – 100 km / h. Reszta – miasto, ale bez korków – jazda o 6 rano i 10 wieczorem, gdzie sporadycznie trzeba się zatrzymywać na światłach, dystans – 7 – 7,5 km w jedną stronę. Jeżeli chodzi o jazdę po mieście – połowa tras z 4 – 5 osobami na pokładzie, z racji braku upałów rano i wieczorem jazda bez klimy, ale w trasie już 100 % z klimatyzacją. Przez cały dystans auto może ze 4 – 5 razy widziało 4 – 4,5 tys obrotów podczas wyprzedzania, zazwyczaj nie przekraczam 2,5 tys.
-
ZdzichuZ
Mazda 626 GW Kombi
Motor – 2.0TurboDi 101km
-spalanie miasto 7,5l
-miasto ostry but 8.0l
-autostrada, 120km/h przez 800km, przyczepa 700kg i 100kg w bagażniku – 7,5litra ( badane metodą tankowania pod korek)
-dwie osoby trasa Wrocław->Warszawa 6,2l
Motor – 2.0TurboDi 101km
-spalanie miasto 7,5l
-miasto ostry but 8.0l
-autostrada, 120km/h przez 800km, przyczepa 700kg i 100kg w bagażniku – 7,5litra ( badane metodą tankowania pod korek)
-dwie osoby trasa Wrocław->Warszawa 6,2l
Mazda 626 GF
1,8 PB 100KM
Srednio 11,5 LPG
1,8 PB 100KM
Srednio 11,5 LPG
- Od: 6 sty 2009, 22:37
- Posty: 6
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 GF 2001 1.8
witam!
Mazda 626 1.8 100KM benzyna trasa 1300km czterech chłopa +cały bagażnik spalanie 1,5 zbiornika czyli jakies 7,7literka nie przekraczałem 130kmh
Jadac samemu po zatankowaniu do pełna i przejechaniu 488km dolałem 31litrów wyszło 6,2 pretkośc srenio120-130 max
miasto porażka chyba z 10 literkow
Mazda 626 1.8 100KM benzyna trasa 1300km czterech chłopa +cały bagażnik spalanie 1,5 zbiornika czyli jakies 7,7literka nie przekraczałem 130kmh
Jadac samemu po zatankowaniu do pełna i przejechaniu 488km dolałem 31litrów wyszło 6,2 pretkośc srenio120-130 max
miasto porażka chyba z 10 literkow
- Od: 11 sty 2015, 19:33
- Posty: 11
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: Mazda 626 GF 1.8 100KM 2001
Ostatnio sprawdziłem spalanie u siebie na 2 bakach paliwa – całość zrobiona w mieście w zimę, większość czasu włączona klima.
Wynik: 7,2 l/100 km. Ale przyznam, że się jakoś nie spinałem na eco driving
Wynik: 7,2 l/100 km. Ale przyznam, że się jakoś nie spinałem na eco driving
Moja 1,8 90 KM pali 8,5 LPG w trasie jadąc ze stałą prędkością 120, wydaje mi się, że dużo. Mam szukać powodu wysokiego spalania czy to norma?
-
Mazi82
Ostatnio cały bak wyjeżdżony tylko w mieście. Z komputera 8,7 z dystrybutora 9,0 na 100 km, a jakoś specjalnie nie starałem się oszczędzać.
-
ZdzichuZ
Mazda 626 GW 1.8 LPG 66kw (90km)
z Konina do Kostrzyna (Woodstock) zero korków jazda bez klimy, bo wcześnie rano
wyszło 8,3l / 100km lpg więc bardzo pięknie zwłaszcza, że poza miastem 120km/h i ekspresówka 140 a na tym kawałku bezpłatnej A2 to nawet 160-180 ,
Natomiast z powrotem Kostrzyn –> Konin już klima całą drogę wyszło 10,4l / 100km lpg i starałem się mniej spalić bo już się nie spieszyłem i jechałem jak najwięcej trasy 100km/h i do 120km/h maksymalnie, ale się nie udało ...
Normalne, że z klimą aż taka różnica??
mojej ostatnio odbiło i zaczęła po Koninie palić nagle ponad 12l lpg :(:( ale po odpięciu akumulatora i podłączeniu znów wróciła na 10,6l lpg i to taka normalna jazda nie emeryt ani nie łowca mandatów xD
ogólnie 60km/h po miescie 2tys obr na 4 biegu i 5 dopiero od 80km/h, nie wiem czy to dużo czy nie...
ale wolałbym poniżej 10l w końcu 1.8 90km może poprawi się po remoncie silnika...
z Konina do Kostrzyna (Woodstock) zero korków jazda bez klimy, bo wcześnie rano
wyszło 8,3l / 100km lpg więc bardzo pięknie zwłaszcza, że poza miastem 120km/h i ekspresówka 140 a na tym kawałku bezpłatnej A2 to nawet 160-180 ,
Natomiast z powrotem Kostrzyn –> Konin już klima całą drogę wyszło 10,4l / 100km lpg i starałem się mniej spalić bo już się nie spieszyłem i jechałem jak najwięcej trasy 100km/h i do 120km/h maksymalnie, ale się nie udało ...
Normalne, że z klimą aż taka różnica??
mojej ostatnio odbiło i zaczęła po Koninie palić nagle ponad 12l lpg :(:( ale po odpięciu akumulatora i podłączeniu znów wróciła na 10,6l lpg i to taka normalna jazda nie emeryt ani nie łowca mandatów xD
ogólnie 60km/h po miescie 2tys obr na 4 biegu i 5 dopiero od 80km/h, nie wiem czy to dużo czy nie...
ale wolałbym poniżej 10l w końcu 1.8 90km może poprawi się po remoncie silnika...
Ostatnio edytowano 3 lis 2015, 12:20 przez dj4xm, łącznie edytowano 1 raz
626 2.o 2000r 136km
Test wyjazdu do polski
Prędkośc podróżna pomiędzy 95-105, spalanie wyszlo w granicach 6,2 do 6,6 zależnie od trasy, staniu w dużych korkach pod hannowerem. Przy każdym tankowaniu obliczalem na bieżąco. Przy prędkości stałej 115km/h spalił 7L.
Wcześniej palił 8, na trasie i ok 9 w cyklu mieszanym.
Uwaga!!! byłem załadowany podwyższyłem ciśnienie w oponach do 2,4 we wszystkich kołach i aż tak drastyczna zmiana.
Nie polecam podwyższania ciśnienia bez powodu ale zalecam sprawdzanie ciśnienia regularnie.
Ja przed podróżą pompowałem i okazało się że miałem 1,9 2,0 bara.
I tu jest słowo klucz.
Mądrzejsze głowy się wypowiedzą?
Ps: wymieniłem filtr paliwa i skakanie na wolnych obrotach ustało
Test wyjazdu do polski
Prędkośc podróżna pomiędzy 95-105, spalanie wyszlo w granicach 6,2 do 6,6 zależnie od trasy, staniu w dużych korkach pod hannowerem. Przy każdym tankowaniu obliczalem na bieżąco. Przy prędkości stałej 115km/h spalił 7L.
Wcześniej palił 8, na trasie i ok 9 w cyklu mieszanym.
Uwaga!!! byłem załadowany podwyższyłem ciśnienie w oponach do 2,4 we wszystkich kołach i aż tak drastyczna zmiana.
Nie polecam podwyższania ciśnienia bez powodu ale zalecam sprawdzanie ciśnienia regularnie.
Ja przed podróżą pompowałem i okazało się że miałem 1,9 2,0 bara.
I tu jest słowo klucz.
Mądrzejsze głowy się wypowiedzą?
Ps: wymieniłem filtr paliwa i skakanie na wolnych obrotach ustało
- Od: 24 lip 2015, 03:49
- Posty: 3
- Auto: GF 136km 2.0 2000r
Model 626 V Hatchback (po lifcie)
Generacja V, rok produkcji: 1999
Silnik, pojemność, typ, rodzaj paliwa, moc: RF-2A 2,0 DiTD Diesel 90KM
Trasa – 4,8 litrów / 100km
Miasto – 9 litrów / 100km
Na trasie spod Lublina do Łodzi i z powrotem (600km) spaliła 33 litry (na klimatyzacji i w trzy osoby)
w tym dwukrotny przejazd przez te miasta.
Spalanie w trasie sprawdzone parokrotnie także na innych odcinkach (300km; 400km).
Staram się jeździć ekonomicznie (2000 – 3000 obr.) z prędkościami dozwolonymi.
Generacja V, rok produkcji: 1999
Silnik, pojemność, typ, rodzaj paliwa, moc: RF-2A 2,0 DiTD Diesel 90KM
Trasa – 4,8 litrów / 100km
Miasto – 9 litrów / 100km
Na trasie spod Lublina do Łodzi i z powrotem (600km) spaliła 33 litry (na klimatyzacji i w trzy osoby)
w tym dwukrotny przejazd przez te miasta.
Spalanie w trasie sprawdzone parokrotnie także na innych odcinkach (300km; 400km).
Staram się jeździć ekonomicznie (2000 – 3000 obr.) z prędkościami dozwolonymi.
-
Darempsey
Model 626
Generacja,rok produkcji V 2001 rok
Silnik, symbol, pojemność i rodzaj paliwa 2.0 16V 115km LPG
Oraz: Trasy z prędkością ~110 120km/h i wyprzedzanie.
10,5 LPG z klimą (upały), 3/4 osoby w samochodzie bez bagażu. Pewnie mogłoby być mniej przy bardziej spokojnej jeździe. Ogólnie jest ok.
Generacja,rok produkcji V 2001 rok
Silnik, symbol, pojemność i rodzaj paliwa 2.0 16V 115km LPG
Oraz: Trasy z prędkością ~110 120km/h i wyprzedzanie.
10,5 LPG z klimą (upały), 3/4 osoby w samochodzie bez bagażu. Pewnie mogłoby być mniej przy bardziej spokojnej jeździe. Ogólnie jest ok.
Mazda 626 GW, 2002r
Silnik: 2.0, 115KM, 16V Benzyna
Miasto: 9,7l/100km miasto do 100 000 mieszkańców głównie godziny poranne i popołudniowe o dużym natłok, raczej bez klimy.
Cykl mieszany 7,7l/100km a dokładniej Sudety środkowe urlop tygodniowy około 600km trasy.
Stan załadowania samochodu: 2 osoby dorosłe, bagaże dość obszerne plus zatankowanie do pełna.
Opony letnie 205/55 R16 napompowane do 2,4 Bara.
Silnik: 2.0, 115KM, 16V Benzyna
Miasto: 9,7l/100km miasto do 100 000 mieszkańców głównie godziny poranne i popołudniowe o dużym natłok, raczej bez klimy.
Cykl mieszany 7,7l/100km a dokładniej Sudety środkowe urlop tygodniowy około 600km trasy.
Stan załadowania samochodu: 2 osoby dorosłe, bagaże dość obszerne plus zatankowanie do pełna.
Opony letnie 205/55 R16 napompowane do 2,4 Bara.
Ostatnio edytowano 21 lip 2016, 12:49 przez tom55, łącznie edytowano 1 raz
-
tom55
Mazda 626 GF 1.8 FP 90km 1998r
miasto ~9.5-10 l
mieszany ~8,2-8,4 l
trasa ~7,0-7,3 l
przybliżone spalanie benzyny
miasto ~9.5-10 l
mieszany ~8,2-8,4 l
trasa ~7,0-7,3 l
przybliżone spalanie benzyny
-
S3binho
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6