Błąd C1117 RPM Input Circuit Failure

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez maciekcie » 23 lut 2011, 13:55

Witam

Byłem u mechanika na sprawdzenie błędów w sterowniku mojej madzi....i sterownik nie wykazał
innych błędów prócz jednego:

C1117 RPM Input Circuit Failure

Czy ktoś wie z czym jest problem...dodam iż jedyny problem jaki zauważyłem to falowanie
obotów na biegu jałowym.....wyczytałem też iz powodem falowania obrotów może byc zapowietrzony
układ chłodzenia i to samo mówiłem mechanikowi ale stwierdził iż moja Madzia odpowietrza się sama
<dupa> ........prosiłbym o jakieś podpowiedzi...

Pozdrawiam wszystkich uzytkowników Madzinek to swietne auta :–)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 lut 2011, 13:49
Posty: 23
Skąd: Białystok
Auto: Madzia 6 Exclusive Wagon 2010 2.0 PB + LPG Landi Renzo

Postprzez maciekcie » 23 lut 2011, 13:57

dodam iż mazda jest z 2000 roku benzynka 2L 136 kucy z gazem na wtrysku ciekłym
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 lut 2011, 13:49
Posty: 23
Skąd: Białystok
Auto: Madzia 6 Exclusive Wagon 2010 2.0 PB + LPG Landi Renzo

Postprzez lucas83 » 23 lut 2011, 16:05

Masz u siebie TCS?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez siegu » 23 lut 2011, 21:40

Proszę o zapoznanie się z regulaminem forum. Po drugie nie piszemy posta pod postem a zanim coś napiszemy to szukamy, czytamy i ewentualnie dołączamy do już istniejącego wątku. Ponadto uzupełnij profil to będzie nam, łatwiej w przyszłości pomóc. Temat trafi do kosza.
Moderator
 
Od: 27 sie 2007, 18:08
Posty: 2121 (0/4)
Skąd: Osielsko / Bydgoszcz
Auto: RX8 HP
626 GF FS
Infiniti M37x
Mitsubishi Colt Cz3

Postprzez maciekcie » 24 lut 2011, 12:32

Witam

Przepraszam za problem...jestem nowy jak widać.....szukałem tematu ale znaleść nie mogłem
dlatego zapytałem na forum....profil uzupełniony.....


Tak posiadam TCS.....ten błąd tego dotyczy??

Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 lut 2011, 13:49
Posty: 23
Skąd: Białystok
Auto: Madzia 6 Exclusive Wagon 2010 2.0 PB + LPG Landi Renzo

Postprzez lucas83 » 24 lut 2011, 12:59

Z tego co wyczytałem, to może być związany z modułem ABS/TCS. Ale też może wystąpić, jeśli auto zgaśnie nam lub też przekręcimy kluczyk zapłonu w pozycję OFF podczas jazdy z prędkością co najmniej 10 km/h. Spróbuj może wyczyścić błędy i sprawdź, czy ten pojawi się ponownie.

Tu masz link z kompletną procedurą postępowania w przypadku tego błędu:

http://www.dvs-mazda.ru/files/MPV/1st/e ... #wp1025486

Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez maciekcie » 24 lut 2011, 14:00

Witam

Dziękuje za odpowiedz....spróbuje dziś wyczyscic pamiec i zobaczymy czy błąd się powtórzy.
Dam znać jak zrobie......narazie walcze z żarówkami do podświetlenia komputera oraz zegarka...
wymontowane żarówki teraz tylko znaleść nowe tylko gdzie?? <nauka>


Pozdrawiam!!
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 lut 2011, 13:49
Posty: 23
Skąd: Białystok
Auto: Madzia 6 Exclusive Wagon 2010 2.0 PB + LPG Landi Renzo

Postprzez lucas83 » 24 lut 2011, 14:18

Z tego co kojarzę, to żarówkę w komputerze można wyjąć z cokoliku. Trzeba to zrobić ostrożnie, jak wykręcisz cokolik, to zobaczysz, że ona jest trzymana przez takie blaszki, które trzeba poodginać i wysunąć, da się, bo sam takie coś robiłem u siebie. Później kupujesz żaróweczki z wąsami (w każdym sklepie elektronicznym, najlepiej na 14V, weź sobie starą na wymiar), o odpowiedniej średnicy, przycinasz wąsy i montujesz w cokoliku, wsuwasz blaszki, doginasz, wkręcasz z powrotem i voila. Niestety, nie wszystkie żarówki są tak montowane, część trzeba lutować.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2008, 19:17
Posty: 810
Skąd: Tomaszów Mazowiecki
Auto: Mazda 626 GF 2.0 '97 115 KM – była.

Postprzez maciekcie » 28 lut 2011, 11:15

Witam


żarówki wymienione wszystko ładnie się podświetla.....

ale wracając do tematu w/w błędu.....żaden z mechaników u których się pojawiłęm niewie
dokładniej nic na temat owego błędu pojawiającego się w komputerze nie mówie o usunięciu
usterki <glupek2> dodam iz zauwazyłem iż jadąc na biegu i wyżucając na luz kiedy auto się tylko
toczy o własnych siłach obroty nie chąc zejść poniżej 1100obr/min nadmienie iż obroty trzymaja sie cały
czas do poki auto sie toczy na luzie....i na spadek obtotów nie ma wpływu nic prócz samoczynnego zatrzymania się auta wtedy obroty wracają do normalnych ustawień. Czy ktoś się spotkał z takim problemem??i może udzielic mi jakiś rad.....błąd w komputerze został wyczyszczony ale wrócił spowrotem.

Pozdrawiam
Maciej
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 23 lut 2011, 13:49
Posty: 23
Skąd: Białystok
Auto: Madzia 6 Exclusive Wagon 2010 2.0 PB + LPG Landi Renzo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6