626 GF – czym się różni wersja amerykańska od europejskiej ?

Mazda 626 1998–2002

Postprzez Porywatch » 22 paź 2010, 10:50

Witam.
Jestem nowy na tym forum, zastanawiam się nad zakupem Mazdy 626 (tej produkowanej od 1998 roku) i interesuje mnie czym się różni wersja amerykańska tego modelu od europejskiej. Wydaje mi się, że silnik 2,0 w wersji USA ma o kilka koni mechanicznych więcej (trochę ponad 140) niż ten w EU, czy są jeszcze jakieś różnice? Jak to wygląda z częściami – czy są ze sobą kompatybilne.

Proszę o pomoc.

pozdrawiam
Porywatch
 

Postprzez AmRoZ » 22 paź 2010, 11:14

Jesteś nowy więc powiem to delikatnie wystarczy naprawdę poczytać to forum, wpisać w szukajce 626 wersja europejska kilka tematów znajdziesz na ten temat, proszę na przyszłość zanim założysz temat użyć i przejrzeć kilka tematów w odpowiednim dziale i tam szukać odpowiedzi a później zakładać temat.
Pozdrawiam
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 kwi 2008, 12:28
Posty: 1388
Skąd: warszawa / żory
Auto: Mazda Xedos 6 2.0 92'

Postprzez Porywatch » 22 paź 2010, 11:34

Nie chcę tu nikogo obrażać, ale gdyby ta wyszukiwarka pomogła mi w odpowiedzi na moje pytanie to nie zakładałbym tego wątku. Może jestem po prostu zbyt "nierozgarnięty" żeby ją obsługiwać ... jeśli któryś z szanownych forumowiczów potrafi odnaleźć odpowiedź na dręczące mnie pytanie na tym forum to grzecznie proszę o linki.
Porywatch
 

Postprzez Grzyby » 24 paź 2010, 14:04

Silniki 2.0 są identyczne – z tym, że z tego co kojarzę na amerykę nie było wersji 136KM a standardowa 115KM. Poza tym – wersja USA miała niedostępny w europie silnik 2.5 V6.
Blacharsko to zupełnie inne auta. Mechanicznie prawie identyczne.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 22:09
Posty: 17082 (109/177)
Skąd: KIELCE
Auto: Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Panda VAN 1,1 LPG '05
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez szkodnik_byd » 12 lis 2010, 12:29

do gf w europie robili 2,5 ??
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 2 gru 2006, 23:10
Posty: 6161 (890/431)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
MX-5 NC 2,5 06r
były:
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez rumunn95 » 12 lis 2010, 22:48

kolega pisze ze w euro byl niedostepny , tylko w USA
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 sie 2009, 15:53
Posty: 901 (20/6)
Skąd: Biała Podlaska
Auto: MONDEO MK4 2.0TDCI GHIA ;) , Sachs Herkules i Sparta

Postprzez szkodnik_byd » 13 lis 2010, 12:50

uuu to trzeba w stanach autka szukac ;p
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 2 gru 2006, 23:10
Posty: 6161 (890/431)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
MX-5 NC 2,5 06r
były:
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6