witaj nawiązując do twojego pytanie te puste miejsce to lampka sygnalizująca wodę w filtrze paliwa zapala się jak zbiera się woda w filtrze lub też jeśli zapali razem się z akumulatorem to oznacza awarie alternatora jest dosyć przydatna zwłaszcza zimą w tym kraju jak masz chrzszczone paliwo mowa oczywiście tylko o dieslu w PB to niewystepuje
Dopisano 07 sty 2014 23:06:
a lampka od poziomu płynu do spryskiwaczy powinna znajdować się na dole obok kontrolki od świateł przeciwmgielnych w premacy jest i jest możliwość przeróbki tak aby ta lampka działała wystarczy dołożyć czujnik samemu
Wyjęcie zegarów z deski rozdzielczej 626 GF GW + fotorelacja
polecam ta stronke
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... 0#11497520
Jesli masz takie same zegary i to jest ta kontrolka to jednak ona tam powinna byc bo to jest kontrolka sygnalizujaca wode w filtrze paliwa
http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto ... 0#11497520
Jesli masz takie same zegary i to jest ta kontrolka to jednak ona tam powinna byc bo to jest kontrolka sygnalizujaca wode w filtrze paliwa

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
To wgniecenie jest chyba fabryczne. Też tak mam. Zajrzałem do zegarów bo spaliła mi się jedna żarówka podświetlająca prawą część zegarów a bardziej obrotomierza. Mała z zielonym kapturkiem. Gdzie, w jakich sklepach mogę kupić taką żarówkę?
- Od: 3 gru 2011, 21:12
- Posty: 78
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 2000r. TDVI
barszczu te male zarowki podswietlania to T5, one sa bez kapturkow, jesli padla Ci czesc podswietlania to mocno sugeruje wymienic wszystkie zarowki podstwietlania tj. 2x T5 + 2x W3W (te z kapturkami) bo istnieje ryzyko, ze wkrotce padna pozostale i znow bedzie trzeba rozbierac.
Ponadto jesli wymienisz jedna to druga oryginalna bedzie swiecic slabiej, wiem co mowie bo wymienilem wiekszosc na desce a braklo mi na kierunkowskaz, myslalem ze nie bedzie roznicy a okazalo sie, ze jeden kierunek swieci jak dyskoteka w porownaniu do tego ze stara zarowka.
Jesli padlo Ci podswietlanie obrotow to na pewno musisz wymienic ta zielona po lewej na gorze:
www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=15bb1879457fef74
Kupilem w sklepie z czesciami samochodowymi, jednak teraz zamowilbym na allegro, szkoda jezdzic, chyba ze masz blisko.
Ponadto jesli wymienisz jedna to druga oryginalna bedzie swiecic slabiej, wiem co mowie bo wymienilem wiekszosc na desce a braklo mi na kierunkowskaz, myslalem ze nie bedzie roznicy a okazalo sie, ze jeden kierunek swieci jak dyskoteka w porownaniu do tego ze stara zarowka.
Jesli padlo Ci podswietlanie obrotow to na pewno musisz wymienic ta zielona po lewej na gorze:
www.fotosik.pl/showFullSize.php?id=15bb1879457fef74
Kupilem w sklepie z czesciami samochodowymi, jednak teraz zamowilbym na allegro, szkoda jezdzic, chyba ze masz blisko.
- Od: 29 sty 2012, 23:28
- Posty: 9
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GF 2.0 115KM 2000 r.
Witam. Dzięki za info. Już wymieniłem. Dostałem taką żarówkę u pierwszego lepszego mechanika. Faktycznie T5. Kapturek przełożyłem i jest ok. Jeśli chodzi o wymianę wszystkich to można oczywiście tak zrobić. Ja jednak jestem zwolennikiem minimalizowania kosztów napraw ile się da więc wymieniłem tylko jedną. A wyjęcie zegarów i wymiana żarówki to 10 minut roboty więc jak kiedyś się spali następna to nie ma problemu.
Dopisano 14 sty 2014, 19:05:
Jeszcze zapytam: Jakiej mocy mają być te żarówki do podświetlenia zegarów T5 czyli te mniejsze? 1,2 w czy inne?
Dopisano 14 sty 2014, 19:05:
Jeszcze zapytam: Jakiej mocy mają być te żarówki do podświetlenia zegarów T5 czyli te mniejsze? 1,2 w czy inne?
- Od: 3 gru 2011, 21:12
- Posty: 78
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 626 2000r. TDVI
W poniedziałek zamówiłem żarówki do podświetlania bo połowa zegarów ciemna już była i nie wiedziałem czy jadę 70 czy 120
Coś mnie tknęło i puknąłem sobie w szybkę – mam jasność
Puenta taka – zanim zapłacicie puknijcie co macie

Puenta taka – zanim zapłacicie puknijcie co macie
szerokości
grzech
grzech
ciekawa wypowiedz
ide w kolo puknac zaraz
i tak pewnie zaraz by sie spalily albo po prostu styku nie bylo wiec i tak y=bys musial rozebrac i tak. Teraz masz wymienione zarowecki i swiety spokoj
i tak pewnie zaraz by sie spalily albo po prostu styku nie bylo wiec i tak y=bys musial rozebrac i tak. Teraz masz wymienione zarowecki i swiety spokoj

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Mieczyslaw napisał(a):ciekawa wypowiedzide w kolo puknac zaraz
![]()
i tak pewnie zaraz by sie spalily albo po prostu styku nie bylo wiec i tak y=bys musial rozebrac i tak. Teraz masz wymienione zarowecki i swiety spokoj
Eeee – nie. Puknąłem zanim się za to zabrałem. Wiem, że niestety lada moment znów mi się ten marny styk odstyczy ale przynajmniej żarówki już będą czekać
szerokości
grzech
grzech
i teraz za kazdym razem bedzie sprawdzal po wlaczeniu swiatel czy deska tez sie pali czy nie 

-
Darnok - chlopak na opak
- Od: 3 lut 2008, 16:38
- Posty: 4703 (5/32)
- Skąd: eldoRadom, Kopenhaga
- Auto: 626GF 1.8 97'
ex 323F BA GT Z5 95'
ex Suzuki Swift 06'
6GH 2.0 Sport 11'
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6