Temp. AMB w climatronic-u rośnie, ogrzewanie przestaje działać
Strona 1 z 1
Od kilku dni mam problem z ogrzewaniem. Zauważyłem, że po wciśnięciu przycisku AMB przy temp zewn. ok -2st wyświetla się temp. +12st. Mało tego – w miarę rozgrzewania się silnika ta temp. AMB na wyświetlaczu rośnie, co powoduje, że ogrzewanie przestaje po kilku minutach działać, gdyż maleje różnica pomiędzy temp. zewnętrzną a zadaną wewnątrz auta – AMB dochodzi do 21 st i włącza w climatronic-u zimne powietrze. Żeby nie zmarznąć podczas jazdy muszę ustawiać temp. na max (29st.). Czy ktoś miał podobny problem? Co może być przyczyną takiego zachowania się ogrzewania/climatronic-u? Może jakiś czujnik temp. zewn. wysiadł...? Proszę o pomoc, bo nie wiem, czy jechać z tą sprawą do serwisu, czy to coś błahego. Z góry dziękuję.
Ostatnio edytowano 12 sty 2009, 23:15 przez werms, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 24 sie 2008, 22:30
- Posty: 4
- Skąd: Legionowo
- Auto: 626GW 2.0 DiTD 110KM '00
a ty masz włączoną klimę?
tzn masz włączoną klimę czy zwykły nawiew – wiatrak
nie znam się ale znajomy co ma zafirę wyczytał w instrukcji
że przy temp poniżej 4st klimę trzeba wyłączyć
nie wiem jak w 626
ja nie włączam klimy tylko nawiew i jest ok
tzn masz włączoną klimę czy zwykły nawiew – wiatrak
nie znam się ale znajomy co ma zafirę wyczytał w instrukcji
że przy temp poniżej 4st klimę trzeba wyłączyć
nie wiem jak w 626
ja nie włączam klimy tylko nawiew i jest ok
kupiłem Mazdę i mam nadzieję , że sie nie zawiodę!
- Od: 13 mar 2008, 12:53
- Posty: 56
- Skąd: Wrocław
- Auto: MAZDA 626, 2001 DiTD
Dzieje się tak przy wyłączonej klimie – sam nawiew. Dzisiaj wsiadłem do auta przy temp zewn. -1, włączyłem przycisk AMB i pokazał 9 st – co daje 10 stopni różnicy, czyli ma jakieś przekłamanie. W rezultacie, kiedy nastawię sobie 21st wewnątrz, zimne powietrze zaczyna lecieć już przy 11, bo automat "myśli", że ma już 21.
- Od: 24 sie 2008, 22:30
- Posty: 4
- Skąd: Legionowo
- Auto: 626GW 2.0 DiTD 110KM '00
W Millenii znajduje się w prawym dolnym rogu przedniej szyby, patrząc z pozycji miejsca kierowcy.
Wymieniłem dzisiaj czujnik temperatury zewnętrznej. Okazało się, że znajdował się on przyczepiony do metalowej belki przed chłodnicą na samym dole. U mnie był całkiem przegniły. Po wciśnięciu AMB wyświetla już poprawną temperaturę ale zagadka pozostała – ok 15 cm powyżej czujnika pozostała mi rozłączona kostka. Jest ona podłączona do tej samej wiązki przewodów co czujnik temperatury. Czy któryś z kolegów wie co mogło być podłączone w tym miejscu?
Pozdrawiam wszystkich
Pozdrawiam wszystkich
- Od: 3 lut 2009, 22:55
- Posty: 37
- Skąd: Zamość/Warszawa
- Auto: 626 GW 2.0 DITD 1999r
albo nowka OEM albo uzywka w niewiadomym stanie
NAPRAWA / POGOTOWIE KOMPUTEROWE
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
PRANIE TAPICERKI SAMOCHODOWEJ I DYWANÓW, TRZEPANIE MECHANICZNE I USUWANIE SIERŚCI
KOMPLEKSOWE PROJEKTOWANE ARCHITEKTONICZNE I ARANŻACJA WNĘTRZ
http://WWW.AKDECOR.PL
problem zle wyswietlanej temp lezy po stronie kostki podlaczonej do czujnika dostaje sie do niej woda i styki gnija, dobre oczyszczenie i jakis smar w kostke powinien zalatwic sprawe
przynajmniej tak bylo u mnie 
Historia;) --->323F 1.6 16v 91r.-->323F 1.8 16v 92r.-->626 2.0 FS 16v GW 98r.;–)-->w przyszłosci ?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6