Wymiana uszczelniaczy Mazda 626 98r 2.0 LPG + PB. Dacie rade? ;>

Postprzez Master1309 » 27 lis 2010, 19:39

Witam. Ja z takim pytaniem czy podjeli byście się wymiany uszczelniaczy w Madzi 626 98' 2.0 LPG + PB bez zdejmowania głowicy? Czy jest to w ogóle wg was możliwe? Słucham wypowiedzi :)
Początkujący
 
Od: 31 paź 2010, 12:19
Posty: 13
Skąd: Krasnystaw
Auto: Mazda 626 2.0l 116km, 98r. (V) – LPG + BENZYNA

Postprzez noxes » 27 lis 2010, 23:34

Wszystko jest możliwe. Czytałem o wymienie uszczelniaczy bez zdejmowania głowicy.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez VeryCoolMan » 28 lis 2010, 01:32

Master1309
W jakim celu chcesz wymienić uszczelniacze? Dymi przy rozruchu?
Obrazek
Obrazek
マツダ永遠に
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 14:10
Posty: 640 (1/0)
Skąd: Południowy wschód
Auto: Xedos 9 TA 2,5v6

Postprzez Master1309 » 28 lis 2010, 08:12

Wymienialiśmy właśnie koledze w takiej Maździe bo stała dość długo i brała olej, i bez zdejmowania głowicy poszły :)
Początkujący
 
Od: 31 paź 2010, 12:19
Posty: 13
Skąd: Krasnystaw
Auto: Mazda 626 2.0l 116km, 98r. (V) – LPG + BENZYNA

Postprzez menfis124 » 29 lis 2010, 00:30

Ja tak właśnie zrobiłem u siebie, ale i tak później musiałem zdejmować głowicę bo pierścionki okazały się niezbyt dobre.
Zdejmujesz pokrywę zaworów wykręcasz jedną świece i na jej miejsce wkręcasz specjalny przewód podłączony do kompresora. Kompresor daje ciśnienie w komorze spalania i zawór po rozpięciu nie spada. Później właśnie również najlepiej specjalnym urządzeniem jedną ręką uginasz sprężynę i drugą wyciągasz ostrożnie dwa zabezpieczenia. Następnie wyciągasz sprężynę i odpowiednimi szczypcami uszczelniacz zwracając uwagę aby nie porysować zaworu. Dalej wciskasz nowy uszczelniacz, możesz lekko go dopukać i z powrotem zakładasz sprężynę, zabezpieczenia. Tak kolejno każdy cylinder.
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2009, 13:01
Posty: 57
Skąd: łódzkie
Auto: 626 2.0(lpg) 115km 2001r

Postprzez noxes » 29 lis 2010, 18:20

zapomniałeś o zablokowaniu wału.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez menfis124 » 29 lis 2010, 22:38

Z tego co pamiętam to trzeba tak przekręcać wał aby zawory były w pozycji zamkniętej na robionym cylindrze
Forumowicz
 
Od: 26 wrz 2009, 13:01
Posty: 57
Skąd: łódzkie
Auto: 626 2.0(lpg) 115km 2001r

Postprzez noxes » 29 lis 2010, 23:04

Tak ale to nie zmienia faktu, że trzeba go zablokować.
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez tadziomaru1 » 3 gru 2010, 20:32

Ja to robiłem, ale bez kompresora, poprostu zawór był podtrzymywany odpowiednio wygiętym przyżądem z drutu :D
Zanim zaczniesz się kłócić, komuś dokuczać, wiedz, że nie warto. Przeczytaj:
"Przeminiesz.
Nie było Cię, na chwilę jesteś
I znowu Cię nie będzie.
Przeminiesz."
tadziomaru1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lis 2009, 12:17
Posty: 1831 (36/30)
Skąd: okolice Radomia
Auto: była 626 GF, będzie 6 GH zastępczaki:
Honda Accord 2,0
Honda Civic 1,4
HONDA CBR 1000RR FIREBLADE 171KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6