Mazda6 (GH) – Wrażenia i opinie
to czym chronic lakier przed rysami ? bo mazda ma szczegolnie miekki podatny na rysy lakier a ciemne kolory to juz wogole tragedia tak na nich wszystko widac, nie interesuje mnie oklejanie auta malowanie itd, czy sa jakies kosmetyki które by troche pomagały w ochronie tego lakieru ?
- Od: 8 mar 2013, 20:43
- Posty: 88
- Auto: była Mazda 6 GY L3 2007 2.3
obecny Mercedes-Benz CLS 55 AMG
Jest doradztwo I powloki zabezpieczajace w opiniach I poradnikach
tapatalk 2
tapatalk 2
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Witam ,zgadzam się że mazda ma miękki lakier.Jednak dysponując odrobiną dobrych chęci można zabezpieczyć lakier na 3 ,4 lata.Sam tak zrobiłem i teraz mam spokój.Oczywiście metoda którą zastosowałem ma plusy i minusy.Koszt około 300-350 zl i trochę dobrych chęci.Potrzebne rzeczy
http://www.sklep.car-spa.pl/Na-zewnatrz ... -p568.html
2-garaż lub lampa uv
Tutaj parę filmów po zastosowaniu sam próbowałem testu z gąbką
http://www.youtube.com/watch?v=dyHH9K4h ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=O0dTY1_I ... re=related
Sam proces nakładania jest podany przy produkcie i każdy powinien sobie poradzić,Przed nałożeniem proponuję oczyścić lakier glinką
http://www.sklep.car-spa.pl/Na-zewnatrz ... -p723.html
Nie musi być tej firmy wystarczy wpisać glinka do samochodu.Oczywiście nie ma cudów i jak ktoś przejedzie gwożdziem to i cquartz nie pomoże,ale na myjnie automatyczne drobne zarysowania nieumiejętną pielęgnację nadaje się znakomicie.Największą wadą tej metody jest to,że po aplikacji środek ten ciężko usunąć.Tutaj link.Jeżeli komuś się nie chce wszystkiego czytać proszę zwrocić uwagę na parę zdjęć usuniętego środka
http://forum.kosmetykaaut.pl/printview. ... bfc3fddf36
Tutaj forum dla ludzi kochających czysty samochód
http://forum.kosmetykaaut.pl/
http://www.sklep.car-spa.pl/Na-zewnatrz ... -p568.html
2-garaż lub lampa uv
Tutaj parę filmów po zastosowaniu sam próbowałem testu z gąbką
http://www.youtube.com/watch?v=dyHH9K4h ... re=related
http://www.youtube.com/watch?v=O0dTY1_I ... re=related
Sam proces nakładania jest podany przy produkcie i każdy powinien sobie poradzić,Przed nałożeniem proponuję oczyścić lakier glinką
http://www.sklep.car-spa.pl/Na-zewnatrz ... -p723.html
Nie musi być tej firmy wystarczy wpisać glinka do samochodu.Oczywiście nie ma cudów i jak ktoś przejedzie gwożdziem to i cquartz nie pomoże,ale na myjnie automatyczne drobne zarysowania nieumiejętną pielęgnację nadaje się znakomicie.Największą wadą tej metody jest to,że po aplikacji środek ten ciężko usunąć.Tutaj link.Jeżeli komuś się nie chce wszystkiego czytać proszę zwrocić uwagę na parę zdjęć usuniętego środka
http://forum.kosmetykaaut.pl/printview. ... bfc3fddf36
Tutaj forum dla ludzi kochających czysty samochód
http://forum.kosmetykaaut.pl/
4800 za vebasto a salonie to skandal
odniosę się/dopiszę, bo auto mam podobne i spostrzeżenia mniej więcej też
dla mnie bez znaczenia
bez znaczenia
zgoda, w starym aucie to miałem i bardzo mi brakuje gadżetu. wjeżdżam do ciemnego garażu, engine stop. i ciemność.
nie jest to Levinson, ale w miarę gra. Brakuje mi autoscrolla dla cd textu/tagów mp3.
przeszkadza mi, że zestaw głośnomówiący nie daje zaprogramować numerów w książce z opisami, przy dziwacznie wyświetlanym numerze zawsze chwilę potrwa, zanim skumam kto dzwoni.
przy okazji – aktywacja systemu głośnomówiącego nie wyłącza cd, tj. dzwonisz, a płytka kręci się dalej. mogłaby się włączać pauza.
zgadzam się. i już nawet nie chodzi o to, że mam u siebie dedykowany ulter, który trochę buczy. po prostu w aucie jest świst przy wyższych prędkościach.
Dopiszę od siebie jeden spory minus, który jest dla mnie szczególnie dziwny, tym bardziej, że w niemal pełnoletnich autach, które miałem wcześniej, rzecz wyglądała lepiej – jakość materiałów wnętrza. tani plastik is fantastic everywhere, elegancja materiałów rodem z corolli z końca XX w. sreberka z boczków drzwi ścierają się, deska rozdzielcza twarda i łatwosierysująca. Naprawdę mam wrażenie, że xedos pod tym względem był epokę do przodu, chociaż jest epokę do tyłu
Do czerwonych zegarów jakoś musiałem się przyzwyczaić, już mnie nie denerwują. Chociaz redline na obrotomierzu powinien być wyraźniej zaakcentowany (np. biały). Łatwo przeciągnąć do odcięcia.
istotna wada, to brak fotochromatycznych lusterek zewnętrznych. skoro wewnętrzne jest automat, to czemu zewnętrzne nie? czyżby mniej oślepiały?
i chyba spryskiwacze nie są podgrzewane, a to niekiedy się przydaje.
Poza tym auto rządzi i nie sądzę, że byłbym bardziej zadowolony wożąc się teraz mondziakiem, legacy czy a6.
janow napisał(a):Kolejnych parę miesięcy i podtrzymuję spostrzeżenia:
minus:
– brak automatycznego ryglowania drzwi po ruszeniu,
dla mnie bez znaczenia
janow napisał(a):– brak przycisku "soft logic" do zamykani drzwi (przestawianie dżinksa koło klamki jest niewygodne)
bez znaczenia
janow napisał(a):– brak zapalania światła po zgaszeniu silnika (keyless)
zgoda, w starym aucie to miałem i bardzo mi brakuje gadżetu. wjeżdżam do ciemnego garażu, engine stop. i ciemność.
janow napisał(a):– bose takie sobie
nie jest to Levinson, ale w miarę gra. Brakuje mi autoscrolla dla cd textu/tagów mp3.
przeszkadza mi, że zestaw głośnomówiący nie daje zaprogramować numerów w książce z opisami, przy dziwacznie wyświetlanym numerze zawsze chwilę potrwa, zanim skumam kto dzwoni.
przy okazji – aktywacja systemu głośnomówiącego nie wyłącza cd, tj. dzwonisz, a płytka kręci się dalej. mogłaby się włączać pauza.
janow napisał(a):– fatalne wyciszenie wnętrza
zgadzam się. i już nawet nie chodzi o to, że mam u siebie dedykowany ulter, który trochę buczy. po prostu w aucie jest świst przy wyższych prędkościach.
Dopiszę od siebie jeden spory minus, który jest dla mnie szczególnie dziwny, tym bardziej, że w niemal pełnoletnich autach, które miałem wcześniej, rzecz wyglądała lepiej – jakość materiałów wnętrza. tani plastik is fantastic everywhere, elegancja materiałów rodem z corolli z końca XX w. sreberka z boczków drzwi ścierają się, deska rozdzielcza twarda i łatwosierysująca. Naprawdę mam wrażenie, że xedos pod tym względem był epokę do przodu, chociaż jest epokę do tyłu
Do czerwonych zegarów jakoś musiałem się przyzwyczaić, już mnie nie denerwują. Chociaz redline na obrotomierzu powinien być wyraźniej zaakcentowany (np. biały). Łatwo przeciągnąć do odcięcia.
istotna wada, to brak fotochromatycznych lusterek zewnętrznych. skoro wewnętrzne jest automat, to czemu zewnętrzne nie? czyżby mniej oślepiały?
i chyba spryskiwacze nie są podgrzewane, a to niekiedy się przydaje.
Poza tym auto rządzi i nie sądzę, że byłbym bardziej zadowolony wożąc się teraz mondziakiem, legacy czy a6.
mieszacz napisał(a):Sam proces nakładania jest podany przy produkcie i każdy powinien sobie poradzić,Przed nałożeniem proponuję oczyścić lakier glinką
glinka wzstarczy jezeli lakiej jest w dobrym stanie, jezeli masz rysy czy swirlsy to po czyszceniu lakieru, a trzeba go wyczyscic przed nalozenien srodka w stylu cquarz, beda widoczne jezszcze bardziej, cquarz jest jak warstwa szkla na samochodzie i ponoc ( pisze ponoc bo to opinia innych ktorzy tez srodek uzywali) bedzie dzialac jak szklo powieszkajace wiec przed zastosowaniem trzebaby raczej zrobic korekte lakieru zeby byl w stanie idealnym
Gdyby Stanisław Ignacy Mickiewicz to widzial, to gdyby żył to by sie w grobie przewrócił – F.Kiepski
b2 napisał(a):odniosę się/dopiszę, bo auto mam podobne i spostrzeżenia mniej więcej też– fatalne wyciszenie wnętrza
zgadzam się. i już nawet nie chodzi o to, że mam u siebie dedykowany ulter, który trochę buczy. po prostu w aucie jest świst przy wyższych prędkościach.
Ja mam Manaflow podobny do tego : http://www.youtube.com/watch?v=8uZpV_ZW5EA
ale najbardziej dokuczliwe jest słabe wyciszenie nadkoli. Słuchać bardziej opony i powietrze niż silnik.
Najważniejsze, że nic nie stuka, nie ma luzów, błędów i setek upierdliwości. Zresztą wystarczy spojrzec na watki na forum M6 oraz np. Vw lub Opel. Inny wymiar problemów
Do tego oczy przecieram tankując do pełna za 100 (LPG po 2,30). Nic tylko śmigać.
- Od: 14 maja 2012, 17:16
- Posty: 66
- Skąd: Kraków
- Auto: Mazda 6 GH Sport 2.5
Witam
Mam pytanie-czy warto kupić Mazdę 6 GH,2.0 poj,08 rok,z przebiegiem ok.220kkm,diesel,pełna i udokumentowana historia przebiegu,co 20kkm przegląd w ASO,jeżdżony w Niemczech?Czy długo taki diesel jeszcze mi pośmiga...?Macie jakieś opinie na ten temat?Bo chyba niewiele osób ma doświadczenie w tej kwestii...ktoś ma tą wersję mazdy z wyższym przebiegiem?
Mam pytanie-czy warto kupić Mazdę 6 GH,2.0 poj,08 rok,z przebiegiem ok.220kkm,diesel,pełna i udokumentowana historia przebiegu,co 20kkm przegląd w ASO,jeżdżony w Niemczech?Czy długo taki diesel jeszcze mi pośmiga...?Macie jakieś opinie na ten temat?Bo chyba niewiele osób ma doświadczenie w tej kwestii...ktoś ma tą wersję mazdy z wyższym przebiegiem?
między pingiem a blastem kąsam kogo popadnie
- Od: 6 wrz 2012, 14:02
- Posty: 12
- Skąd: Warszawa
- Auto: mazda 6,poj.2.0,rok prod.2008
90% GG/GY w Polsce ma ponad 300 i więcej tylko właściciele o tym nie wiedza albo nie chcą wiedzieć.
Jeśli serwisowana jak trzeba nie ma problemu brać.
po za tym pytane powinno znalesc się tu;
viewtopic.php?f=124&t=53475
Jeśli serwisowana jak trzeba nie ma problemu brać.
po za tym pytane powinno znalesc się tu;
viewtopic.php?f=124&t=53475
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
GG ma inną charakterystykę turbiny niż GH. W GG występuje nagły przyrost momentu przy około 2000 obr./min. W GH trochę zmieniono charakterystykę przyrostu momentu i jest on płynniejszy. Stąd nie ma takiego efektu wgniatania w fotel jak w GG mimo podobnych parametrów przyspieszeń.
Sebal napisał(a):GG ma inną charakterystykę turbiny niż GH. W GG występuje nagły przyrost momentu przy około 2000 obr./min. W GH trochę zmieniono charakterystykę przyrostu momentu i jest on płynniejszy. Stąd nie ma takiego efektu wgniatania w fotel jak w GG mimo podobnych parametrów przyspieszeń.
...potwierdzam, i myślę że generacja RF-7J w GH nie przypadnie do gustów tak dobrze jak w GY...
Przyspieszenie i charakterystyka pracy silnika wygląda podobnie jak w benzynie płynnie i powoli.
Wysłano z HTC i Tapatalk2
Janusz626 napisał(a):i myślę że generacja RF-7J w GH nie przypadnie do gustów
Gwarantuje Tobie ze za dwa lata 80% GH na tym forum będzie z tym silnikiem gdyż on jest najpopularniejszy w GH przed liftem na zachodzie i najdostępniejszy dla polskich handlarzy.
Tego silnika tez bym tak nie demonizował ja mam i chwale sobie, dynamikę kulturę jazdy itd.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Płynnie to się zgadzam, ale co znaczy według Ciebie powoli? Przyspieszenie i elastyczność można powiedzieć że jest na takim samym poziomie co w GY/GG. Tylko nie ma efektu nagłego przyrostu momentu czyli jak to mój kolego określił , nie wyczuwa sie na dupohamowni tego przyspieszeniaJanusz626 napisał(a):Przyspieszenie i charakterystyka pracy silnika wygląda podobnie jak w benzynie płynnie i powoli.
Marianek napisał(a):za dwa lata 80% GH na tym forum będzie z tym silnikiem gdyż on jest najpopularniejszy w GH przed liftem na zachodzie i najdostępniejszy dla polskich handlarzy.
Tego silnika tez bym tak nie demonizował ja mam i chwale sobie, dynamikę kulturę jazdy itd.
...Marianek zgadzam się z Tobą, oczywiście że tak, nie demonizuje RF-7J w GH, jednakże w GY jest fajniej dla mnie... (oprócz żony teściowej babć itd bo mają delikatniejszy kark )sam moment przyspieszenia jest ostrzej odczuwalny na plecach...
Sebal napisał(a):Płynnie to się zgadzam, ale co znaczy według Ciebie powoli?
... tzn wskazówka obrotomierza nie pnie się w górę tak szybko jak w GY...
Wysłano z HTC i Tapatalk2
Ostatnio edytowano 30 maja 2013, 21:08 przez Janusz626, łącznie edytowano 1 raz
Witam, z tymi wolno rosnącymi obrotami już się wyjaśniło.
Awaria weżyka podcisnienia zmiennej geometrii łopat turbiny był pękniety, po naprawie i ponownej kalibracji wtryskow już jest ok ;–)
Wysłano z HTC i Tapatalk2
Awaria weżyka podcisnienia zmiennej geometrii łopat turbiny był pękniety, po naprawie i ponownej kalibracji wtryskow już jest ok ;–)
Wysłano z HTC i Tapatalk2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6