Mazda6 (GH) – Wrażenia i opinie

Mazda6 2007–2012

Postprzez Tomek6 » 27 lip 2012, 21:59

Tarrago Leather Balm się nada ;) To jest ten sam środek, którym ja regularnie konserwuję kierownicę i gałkę zmiany biegów. http://multirenowacja.pl/balsam-do-skor.html Można do siedzeń kupić bezbarwny, żeby w razie czego nic nie pobrudzić, ale podkreślam, że dobrze dotarty czarny absolutnie nie puszcza pigmentu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez katoda » 28 lip 2012, 14:02

polak900 napisał(a):Kup coś do skóry, coś co ją głęboko naoliwi, powinno być lepiej

Staram się oczywiście dbać o skórę, 2x do roku czyszczę i nawilżam zestawem do skóry firmy Rascall (namiary z forum, nawiasem mówiąc) i nie to, że skóra jest popękana do kości. Po prostu wydaje mi się że przy takim przebiegu tapicerka powinna wyglądać lepiej, ot co, z drugiej strony sporo osób narzeka na skórę w GH, więc ewidentnie TTTM :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 kwi 2008, 23:04
Posty: 183 (3/12)
Skąd: zDolny Śląsk/Belgia
Auto: M6 kombi '19 Skyactiv-G 2.0 Skycruise

Postprzez Kamil » 28 lip 2012, 14:14

Żeby nie było wątpliwości, to nie jest naturalna skóra, więc co tu się dziwić, że się niszczy szybko cholerstwo. Pozostało nam dbać, a i tak nie wiadomo czy to coś pomoże
Kamil
 

Postprzez bartosz51 » 28 lip 2012, 15:03

Moim zdaniem wnętrze jest OK. 32 tysiące – nie narzekam na hałas, ani zniszczenia, czy przetarcia.
Estetyka, wiadomo – rzecz mocno osobnicza. Mnie się podoba poza dwoma arcyobrzydliwmi guzikami do podgrzewania foteli.
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2007, 18:05
Posty: 276 (0/1)

Postprzez Kamil » 28 lip 2012, 15:07

U mnie jest też cichutko. Czasami (najczęściej zimą) coś mi skrzypi w okolicy ręcznego, ale autko się rozgrzeje i następuje błoga cisza.
Kamil
 

Postprzez admiras » 28 lip 2012, 23:59

Kamil napisał(a):Żeby nie było wątpliwości, to nie jest naturalna skóra, więc co tu się dziwić, że się niszczy szybko cholerstwo. Pozostało nam dbać, a i tak nie wiadomo czy to coś pomoże


To jest naturalna skóra, ale tyko na części zwanej siedziskiem i oparciem pod plecami, reszta jest tzw. ekologiczna. Taki mazda mix :)
A stosowanie środków pomaga, konserwacja sprawia, że latem nie wysycha, (można się tylko domyślać ile stopni jest w środku gdy na zewnątrz mamy ok. 30 ) a zimą nie ma tendencji do pękania.
Polecam brać przykład z Tomka i jego rad :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2011, 22:00
Posty: 68
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD Dynamic

Postprzez Wojtek » 29 lip 2012, 20:04

zawsze zalecamy czyszczenie i pielegnacje... jest nawet do tego specjalny dzial u nas na forum...
mysle, ze kazdy go zna ;)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Popo » 29 lip 2012, 21:35

Różowo zrobiło się na forum <lol>
Miotła poszła w ruch
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2011, 21:25
Posty: 153
Skąd: Gdansk
Auto: Mazda 6 2009 MZR-CD 2.2 Sport 185KM

Postprzez szoszon1983 » 9 sie 2012, 13:04

U mnie przy przebiegu 140kkm jedyne co sie odzywa to styropian wypelniajacy wneke na kolo zapasowe i wiszacy z sufitu srodkowy pas z tylu.
Co do skory, to w wersji z pelna skora siedziska sa z naturalnej skory, a w wersji z pol-skora jest tworzywo sztuczne.
Z kosmetykow do skor polecam glipton i meguiars. Dla koneserow swissvax.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 paź 2007, 12:20
Posty: 195
Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM

Postprzez polak900 » 13 sie 2012, 23:06

E tam jak odradzasz kupno mazdy to w takim razie co polecisz, jak obecnie wszystko to jedna wielka podróba. Mam przejechane 24k i nie ma problemów ze sprzęgłem ani ze skrzynią biegów.
Może to tylko przypadłość wersji D.
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2010, 20:00
Posty: 911 (1/2)
Auto: M6 GH 2.0 MZR DISI Ex+
Subaru Legacy 2.0 D MY10

Postprzez Kamil » 14 sie 2012, 09:33

hahaha, kolego, uwierz, że te Twoje problemy to naprawde są "pikusie" :) Wyczekaj spokojnie, emocje ochłoną i dalej ciesz się autem :)
Kamil
 

Postprzez damianko » 14 sie 2012, 10:45

polak900 napisał(a):Może to tylko przypadłość wersji D.


Raczej nie bo ja tez mam 2.2 163PS i przy przy 30 tys km nie mam żadnych problemów z biegami, a ja naprawdę nie oszczędzam samochodu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lis 2011, 21:26
Posty: 205
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 6 GH 2.2 163PS

Postprzez zielony110 » 14 sie 2012, 10:55

panowie te wasze przebiegio to skromne sa ;)
Ja takze samochodu nie oszczedzam i po wymianie oleju (przy 190tys km) problem w skrzyni zanikl :)

Nic tylko cieszyc sie z jazdy :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 20:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez zielony110 » 27 sie 2012, 12:22

ja bym tylko tyl podlaczyl.
Z przodu wyczucie masz jak daleko masz do przeszkody, a na "zyletki" parkowac raczej nie bedziesz.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 mar 2011, 20:20
Posty: 2619 (3/5)
Skąd: UK/Bydgoszcz
Auto: Inne

Postprzez corrado1980 » 27 sie 2012, 12:25

dla mnie wyczucie auta – to nie problem
ja to bardziej dla żony , co dopiero zrobiła prawo jazdy :D więc i te przednie by się przydały

poszukam czegoś w necie na temat tych czujników ,może ktoś coś wie – mając je nawet na innym aucie . thx
Obrazek
Forumowicz
 
Od: 26 sie 2012, 21:22
Posty: 43
Skąd: Birmingham
Auto: Aurora Blue

Postprzez rajek » 27 sie 2012, 12:49

Corrado ja swoje tez dla zony zakladalem :D i naprawde czujniki na tyl wystarcza, podkreslam ze tez prawko zdala niedawno :) Samo montowanie czujnikow na tyl to juz nie problem, gorzej z przodem.
Forumowicz
 
Od: 30 mar 2012, 18:24
Posty: 108
Skąd: Szkocja
Auto: M6 Sport 2.0 MZR-CD 2008

Postprzez Tomek6 » 27 sie 2012, 14:08

Przód w GH jest bardzo łatwy do wyczucia. Nawet świeża kierowniczka powinna sobie poradzić. Najdalej wysuniętym punktem jest i tak podstawka do montażu tablicy rejestracyjnej i przykręcona do niej ramka. Od biedy można się nią delikatnie oprzeć o jakieś ogrodzenie z siatki itp. Lewa i prawa strona zderzaka jest bardzo zaokrąglona. Nie ma rogów czy kantów jak w Polonezie, żeby przy wjeżdżaniu na miejsce parkingowe "zebrać" inne auto.

Tył to inna bajka. Widoczność jest taka sobie. Sam zresztą mam czujniki na tyle i nie ukrywam, że ochoczo z nich korzystam natomiast przód bym sobie odpuścił ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez chmooreck » 27 sie 2012, 14:13

Ja tam z przodu tez ochoczo korzystam, zwłaszcza w miejscach gdzie "kanciakiem" bym nie wjechał. Poza tym przydają się również podczas cofania – łapią przód-bok.
Korzystam z nich i wolę je mieć....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 maja 2008, 18:37
Posty: 1116 (0/3)
Skąd: Jaworzno
Auto: M3 BP '19 2.0 180KM
M3 BM '14 2.0 120KM

Postprzez Tomek6 » 27 sie 2012, 14:17

chmooreck napisał(a):Ja tam z przodu tez ochoczo korzystam


Prawda jest taka, że każdy korzysta z tego co ma. Ja nie mam czujników z przodu, więc jestem zdania, że przód jest łatwy do opanowania, bo musiałem go opanować. Ty masz czujniki, więc z nich korzystasz – dlaczego nie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 lip 2009, 23:42
Posty: 1297

Postprzez Kamil » 27 sie 2012, 15:19

Wadą przednich czujników jest to, że człowiek się do nich przyzwyczaja i spada skill parkowania. Poprzednim autem mogłem wjechać na parking w różnych kombinacjach, a odstęp od ściany czy przeszkody był tak mały że kciuka nie wciśniesz... a teraz <dupa> czasami dopiero jak wyjdę z auta to widzę że jeszcze kupa miejsca i się poprawiam ;)
Kamil
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6