Mazda6 (GH) – Wrażenia i opinie
Tarrago Leather Balm się nada To jest ten sam środek, którym ja regularnie konserwuję kierownicę i gałkę zmiany biegów. http://multirenowacja.pl/balsam-do-skor.html Można do siedzeń kupić bezbarwny, żeby w razie czego nic nie pobrudzić, ale podkreślam, że dobrze dotarty czarny absolutnie nie puszcza pigmentu.
- Od: 5 lip 2009, 23:42
- Posty: 1297
polak900 napisał(a):Kup coś do skóry, coś co ją głęboko naoliwi, powinno być lepiej
Staram się oczywiście dbać o skórę, 2x do roku czyszczę i nawilżam zestawem do skóry firmy Rascall (namiary z forum, nawiasem mówiąc) i nie to, że skóra jest popękana do kości. Po prostu wydaje mi się że przy takim przebiegu tapicerka powinna wyglądać lepiej, ot co, z drugiej strony sporo osób narzeka na skórę w GH, więc ewidentnie TTTM
Roman S.
Czerwony Smok
Czerwony Smok
Żeby nie było wątpliwości, to nie jest naturalna skóra, więc co tu się dziwić, że się niszczy szybko cholerstwo. Pozostało nam dbać, a i tak nie wiadomo czy to coś pomoże
-
Kamil
U mnie jest też cichutko. Czasami (najczęściej zimą) coś mi skrzypi w okolicy ręcznego, ale autko się rozgrzeje i następuje błoga cisza.
-
Kamil
Kamil napisał(a):Żeby nie było wątpliwości, to nie jest naturalna skóra, więc co tu się dziwić, że się niszczy szybko cholerstwo. Pozostało nam dbać, a i tak nie wiadomo czy to coś pomoże
To jest naturalna skóra, ale tyko na części zwanej siedziskiem i oparciem pod plecami, reszta jest tzw. ekologiczna. Taki mazda mix
A stosowanie środków pomaga, konserwacja sprawia, że latem nie wysycha, (można się tylko domyślać ile stopni jest w środku gdy na zewnątrz mamy ok. 30 ) a zimą nie ma tendencji do pękania.
Polecam brać przykład z Tomka i jego rad
- Od: 16 lut 2011, 22:00
- Posty: 68
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD Dynamic
zawsze zalecamy czyszczenie i pielegnacje... jest nawet do tego specjalny dzial u nas na forum...
mysle, ze kazdy go zna
mysle, ze kazdy go zna
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
U mnie przy przebiegu 140kkm jedyne co sie odzywa to styropian wypelniajacy wneke na kolo zapasowe i wiszacy z sufitu srodkowy pas z tylu.
Co do skory, to w wersji z pelna skora siedziska sa z naturalnej skory, a w wersji z pol-skora jest tworzywo sztuczne.
Z kosmetykow do skor polecam glipton i meguiars. Dla koneserow swissvax.
Co do skory, to w wersji z pelna skora siedziska sa z naturalnej skory, a w wersji z pol-skora jest tworzywo sztuczne.
Z kosmetykow do skor polecam glipton i meguiars. Dla koneserow swissvax.
- Od: 7 paź 2007, 12:20
- Posty: 195
- Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
- Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM
E tam jak odradzasz kupno mazdy to w takim razie co polecisz, jak obecnie wszystko to jedna wielka podróba. Mam przejechane 24k i nie ma problemów ze sprzęgłem ani ze skrzynią biegów.
Może to tylko przypadłość wersji D.
Może to tylko przypadłość wersji D.
, kolego, uwierz, że te Twoje problemy to naprawde są "pikusie" Wyczekaj spokojnie, emocje ochłoną i dalej ciesz się autem
-
Kamil
panowie te wasze przebiegio to skromne sa
Ja takze samochodu nie oszczedzam i po wymianie oleju (przy 190tys km) problem w skrzyni zanikl
Nic tylko cieszyc sie z jazdy
Ja takze samochodu nie oszczedzam i po wymianie oleju (przy 190tys km) problem w skrzyni zanikl
Nic tylko cieszyc sie z jazdy
ja bym tylko tyl podlaczyl.
Z przodu wyczucie masz jak daleko masz do przeszkody, a na "zyletki" parkowac raczej nie bedziesz.
Z przodu wyczucie masz jak daleko masz do przeszkody, a na "zyletki" parkowac raczej nie bedziesz.
dla mnie wyczucie auta – to nie problem
ja to bardziej dla żony , co dopiero zrobiła prawo jazdy więc i te przednie by się przydały
poszukam czegoś w necie na temat tych czujników ,może ktoś coś wie – mając je nawet na innym aucie . thx
ja to bardziej dla żony , co dopiero zrobiła prawo jazdy więc i te przednie by się przydały
poszukam czegoś w necie na temat tych czujników ,może ktoś coś wie – mając je nawet na innym aucie . thx
- Od: 26 sie 2012, 21:22
- Posty: 43
- Skąd: Birmingham
- Auto: Aurora Blue
Przód w GH jest bardzo łatwy do wyczucia. Nawet świeża kierowniczka powinna sobie poradzić. Najdalej wysuniętym punktem jest i tak podstawka do montażu tablicy rejestracyjnej i przykręcona do niej ramka. Od biedy można się nią delikatnie oprzeć o jakieś ogrodzenie z siatki itp. Lewa i prawa strona zderzaka jest bardzo zaokrąglona. Nie ma rogów czy kantów jak w Polonezie, żeby przy wjeżdżaniu na miejsce parkingowe "zebrać" inne auto.
Tył to inna bajka. Widoczność jest taka sobie. Sam zresztą mam czujniki na tyle i nie ukrywam, że ochoczo z nich korzystam natomiast przód bym sobie odpuścił
Tył to inna bajka. Widoczność jest taka sobie. Sam zresztą mam czujniki na tyle i nie ukrywam, że ochoczo z nich korzystam natomiast przód bym sobie odpuścił
- Od: 5 lip 2009, 23:42
- Posty: 1297
Ja tam z przodu tez ochoczo korzystam, zwłaszcza w miejscach gdzie "kanciakiem" bym nie wjechał. Poza tym przydają się również podczas cofania – łapią przód-bok.
Korzystam z nich i wolę je mieć....
Korzystam z nich i wolę je mieć....
chmooreck napisał(a):Ja tam z przodu tez ochoczo korzystam
Prawda jest taka, że każdy korzysta z tego co ma. Ja nie mam czujników z przodu, więc jestem zdania, że przód jest łatwy do opanowania, bo musiałem go opanować. Ty masz czujniki, więc z nich korzystasz – dlaczego nie
- Od: 5 lip 2009, 23:42
- Posty: 1297
Wadą przednich czujników jest to, że człowiek się do nich przyzwyczaja i spada skill parkowania. Poprzednim autem mogłem wjechać na parking w różnych kombinacjach, a odstęp od ściany czy przeszkody był tak mały że kciuka nie wciśniesz... a teraz czasami dopiero jak wyjdę z auta to widzę że jeszcze kupa miejsca i się poprawiam
-
Kamil
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6