Mazda6 (GH) – Wrażenia i opinie
szczerze, to dla mnie przeciwmgielne to tylko ozdoba. We wcześniejszych autach włączałem je na krętych drogach, ale moja M ma doświetlanie zakrętów i nawet raz nie włączyłem przeciwmgłowych
- Od: 7 paź 2007, 12:20
- Posty: 195
- Skąd: ok. Radomia/ Reading UK
- Auto: M6 GH 2008r. 2,0 klekot 168KM
polak900 napisał(a):Potwierdzam lakier mógłby być lepszy
Wersja D i spalanie prawie 7l:) sporo, moja benzyna przy spokojnej jeździe też ma tyle
Ostatnio testowałem sobie jazdę max 90 km/h, u mnie większość kierowców tak jeździ bo nie ma jak szybciej się przemieszczać, ślisko i wszystko obstawione przez niebieskich i fotoradary
Przy takiej jeździe na trasie zszedłem na 6,5l, a spokojna jazda w mieście wychodzi jak na razie 7,8 l
Zapomniałem napisać że mi spala jakieć 9,5 w korku i krótkim dystansie. I jak to się ma do tabliczek w salonie "średnie spalanie 5,5l"??? Na plus to to, że zmieściło się 15 porothermów lub 20 worków cementu po 25kg.
- Od: 9 gru 2012, 14:44
- Posty: 30
- Skąd: Gdańsk
- Auto: Mazda 6 Kombi GH 2,0 MZR-CD; 2008
Sebal napisał(a):10. Brak kola zapasowego – porażka.
jest watek w dziale o dolozeniu dojazdowki, czy pelnowymiarowego kola...
i to przy zachowaniu niskich kosztow calej operacji..
ps. nie tylko Mazda zrezygnowala z zapasu...
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
kogut1235 napisał(a):Przecież gaśnica jest zamontowana pod fotelem pasażera
to chyba u Ciebie. U mnie nie i nie bardzo widze miejsce na to pod fotelem. Elektrycznie sterowany fotel ma dosyć mało miejsca pod spodem.
Wojtek napisał(a):jest watek w dziale o dolozeniu dojazdowki, czy pelnowymiarowego kola...
i to przy zachowaniu niskich kosztow calej operacji..
Wiem wiem czytałem. Nie zmienia to jednak faktu , że koła nie ma a wg mojej własnej opinii kolo być powinno i oszczędności tego typu są glupie i uważam to za wade.
Witajcie
Ja niestety mam chyba częsty problem z przybywającym olejem. Na ile się dowiedziałem jest to normalne przy DPF-ie, ale mnie niestety przybywa trochę za szybko i chyba będzie trzeba sprzedać moją Mazdunie. Może zna ktoś dobre rozwiązanie tego problemu?
Ja niestety mam chyba częsty problem z przybywającym olejem. Na ile się dowiedziałem jest to normalne przy DPF-ie, ale mnie niestety przybywa trochę za szybko i chyba będzie trzeba sprzedać moją Mazdunie. Może zna ktoś dobre rozwiązanie tego problemu?
- Od: 12 maja 2011, 00:21
- Posty: 1
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 6 2.0D GH1; 2008
luk149 napisał(a):Witajcie
Ja niestety mam chyba częsty problem z przybywającym olejem. Na ile się dowiedziałem jest to normalne przy DPF-ie, ale mnie niestety przybywa trochę za szybko i chyba będzie trzeba sprzedać moją Mazdunie. Może zna ktoś dobre rozwiązanie tego problemu?
niestety to problem współczesnych diesli podczas jazdy na krótkich odcinkach, najlepszym wyjściem jest wymiana oleju zanim nie będzie za bardzo rozrzedzony i starać się raz na tydzień przejechać się w trasie tak z 40 km ze stałą prędkością , to powinno pomoć, olej rozrzedza się kiedy przerywa się proces oczysczania filtra, kiedy sterownik silnika dawkuje większa ilość paliwa aby wypalić sadzę w filtrze.
- Od: 15 wrz 2012, 23:46
- Posty: 103
- Skąd: Świnoujście
- Auto: Lexus IS 300H 2013
Mazda CX5 2012 2,0 SKYPASSION
luk149 napisał(a):Ja niestety mam chyba częsty problem z przybywającym olejem
viewtopic.php?p=942996#p942996 Poczytaj tutaj, przeczytanie i później stosowanie się do tych zasad powinno pomóc. Pytanie czy auto masz od nowości czy kupiłeś z drugiej reki i od kogo tez w tym wypadku może mieć kolosalne znaczenie.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
witam i pozdrawiam kolege z Radomia
tak wielu mowilo na angielskich forach ze chca sie pozbyc mazdy bo z tym DPF w mazdzie to porazka a za samo resetowanie w mazdzie to ok 80-90 funtow, jeden koles wlasnie o to sądzi sie mazda bo ma w silniku mieszanke 50na50!!
opinia wielu byla taka jak kupowalem mazde: jak cie stac na nowy samochod to bierz diesela a jak nie to benzyne, niektorzy nie maja pojecia jak dbac o diesele.
a myslales o pozbyciu sie DPFa calkowicie?
luk149 napisał(a):ale mnie niestety przybywa trochę za szybko i chyba będzie trzeba sprzedać moją Mazdunie
tak wielu mowilo na angielskich forach ze chca sie pozbyc mazdy bo z tym DPF w mazdzie to porazka a za samo resetowanie w mazdzie to ok 80-90 funtow, jeden koles wlasnie o to sądzi sie mazda bo ma w silniku mieszanke 50na50!!
Marianek napisał(a): Pytanie czy auto masz od nowości czy kupiłeś z drugiej reki i od kogo tez w tym wypadku może mieć kolosalne znaczenie.
opinia wielu byla taka jak kupowalem mazde: jak cie stac na nowy samochod to bierz diesela a jak nie to benzyne, niektorzy nie maja pojecia jak dbac o diesele.
a myslales o pozbyciu sie DPFa calkowicie?
Gdyby Stanisław Ignacy Mickiewicz to widzial, to gdyby żył to by sie w grobie przewrócił – F.Kiepski
Przybywanie oleju jest głownie przypadłością samochodów, które jeżdżą praktycznie tylko w mieście na krótkich trasach. Odpowiednio traktowany diesel z DPF nowej generacji czyli np. te które są w silnikach 2.2 nie stwarza żadnych problemów. Ja Cx-7 dopóki mi go nie ukradli przejechałem od nowości 105 tys. km i nigdy nie miałem problemów z DPF'em czy podnoszącym się poziomem oleju. Nie wiem czy w silniku 2.0 jest ten sam typ DPF co w 2.2. Wiem , że rzeczywiście te wcześniejsze wersje DPF były słabe i była z nimi kupa problemów. Jeżeli nie jest to dla Ciebie problem usuń go po prostu ( w Lublinie w ASO mazdy IMPEX goście wycieli już kupe DPF'ów i wiedzą jak to zrobić żeby było wszystko ok).
Może się tak zdarzyć że na przeglądzie okresowym dopatrzą się że nie ma DPF i wtedy będzie zonk
Ale oczywiście nie jest to regułą
Niestety, jak kolega wyżej napisał nowe diesele to auta specjalnej troski i trzeba to robić, to i następnie to, a następnie na szarym końcu wsiąść i jechać bez obawy że coś się stanie
Poza tym są ok
Ale oczywiście nie jest to regułą
Niestety, jak kolega wyżej napisał nowe diesele to auta specjalnej troski i trzeba to robić, to i następnie to, a następnie na szarym końcu wsiąść i jechać bez obawy że coś się stanie
Poza tym są ok
Bez przesady diesle nie są autami specjalnej troski i nie wymagają specjalnych procedur obsługi tylko trochę rozsądku i pomyślunku.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Witam i mam takie pytanko czy ktos moze porównywał mazde przed i po liftingu.
Własnie sie rozglądam za mazdą i jest za podobne pieniadze
mazda 2009 2,2 185 koni full opcja 100.000 km
mazda 2010 2,2 180 koni full opcja 128.000 km
którą byście wybrali? poniżej link te czarne kombiaki
http://www.cusworthmotorcompany.co.uk/stock_list.php
Własnie sie rozglądam za mazdą i jest za podobne pieniadze
mazda 2009 2,2 185 koni full opcja 100.000 km
mazda 2010 2,2 180 koni full opcja 128.000 km
którą byście wybrali? poniżej link te czarne kombiaki
http://www.cusworthmotorcompany.co.uk/stock_list.php
- Od: 8 wrz 2008, 17:55
- Posty: 35
- Skąd: londyn
- Auto: mazda6 02rok 2,0 diesel 136 byla, teraz
mazda6 2010 2,2 polift kombi
W zasadzie chyba obojętne... ale ceny chyba na odwrót. Przedlift ma mniejszy przebieg i wyższą cenę. Ma też pełną skórę (a co za tym idzie fotele regulowane elektrycznie z pamięcią położenia) – polift ma półskórę z regulacja manualną.
przedliftowa mazda to model Sport Luxury czyli ma elektrycznie ustawiane siedzenia i szyberdach no i według mnie bardziej sportowy wygląd
poliftowa mazda to model Sport tez full wypas ale bez siedzen i szyberdachu ale jak na polita przystało ma poprawione usterki tzw wieku dziecięcego
poliftowa mazda to model Sport tez full wypas ale bez siedzen i szyberdachu ale jak na polita przystało ma poprawione usterki tzw wieku dziecięcego
- Od: 8 wrz 2008, 17:55
- Posty: 35
- Skąd: londyn
- Auto: mazda6 02rok 2,0 diesel 136 byla, teraz
mazda6 2010 2,2 polift kombi
aczek napisał(a):ale jak na polita przystało ma poprawione usterki tzw wieku dziecięcego
Większości usterek wieku dziecięcego została usunięta i przed liftem już ich nie było.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6993 (208/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Marianek napisał(a):Większości usterek wieku dziecięcego została usunięta i przed liftem już ich nie było.
Nie wiem czy to akurat zaważy na zakupie ale np. w wersji przedliftowej były pasywne zagłówki w fotelach i auto uzyskało bardzo słabe noty w testach foteli (uderzenie od tyłu) , w wersji poliftowej zastosowano już tzw "aktywne" zagłówki , jednak brak jest nowych testów zderzeniowych.
- Od: 15 wrz 2012, 23:46
- Posty: 103
- Skąd: Świnoujście
- Auto: Lexus IS 300H 2013
Mazda CX5 2012 2,0 SKYPASSION
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 12 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6