Wypalany dpf a błąd sondy i tryb awaryjny.

Mazda6 2007–2012

Postprzez Energy92 » 4 lip 2018, 13:09

Witam. W sobote kupilem od znajomego mazde 6 2.0 MZR-CD 140km 2009r. Wczesniej mowil, ze wypalal dpfa i wszystko potem bylo ok. Mazda postala u niego miesiac zanim ją kupilem. I po 30 km zaczely sie problemy. Wyskoczyl chek engine i tryb awaryjny max 2500 obrotow. Po zgaszeniu jedzie normalnie jakies 3do 4 km. Podlaczyl kompa wyskoczyly 2 bledy P2227 – cisnienie atmosferyczne-zakres wydajnosci oraz P0154 bank 2 sonda 1. Skasowal bledy i nic sie nie pojawilo ale zrobilem ok 1 km. Pytanie czy sonda moze byc zabrudzona po czyszczebiu dpfa czy do wymiany sonda? Prosze o pomoc bo troche sie wypłukalem z kasy na zakup auta i mialem nadzieje ze nie bedzie od razu takich akcji. Dodam ze pilnie w sobote potrzebuje te auto na wyjazd. Olej bede mial dzis wlany nowy. Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 4 lip 2018, 11:14
Posty: 3
Auto: Mazda 6 GH 2.0 MZR-CD 140 KM RF-7J diesel 2009r

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6