Witam panow(jak dobrze znowu byc na forum),mam pytanko przymierzam sie do kupna mazdy 6 2009 sport 2.2 diesel 200 tys przebieg.....otoz wczoraj odbylem jazde probna i zapalila sie kontrolka silnika,podjechalismy do mojego mechanika...komputer wskazal 2 bledy: P0113 iat sensor,circuit high input,i P0154: o2 sensor multifunction(bank 2 sensor1),circut failure,no symphtoms,prosze o pomoc i ewentualnie czy koszta naprawy tych bledow sa drogie!!dziekuje za pomoc
Dopisano 04 lut 2018 13:15:
Panowie mozna liczyc na wasza pomoc...dzieki
Odczyt bledow!!
Strona 1 z 1
Czujnik to do 100zł a sonda oryginalna to juz bliżej klocka mozna kupic tansze ale wytrzymaja pewnie z rok, cena pewnie kusząca ale jak auto się sypie po paru kilometrach to pomysl jakie czekaja cie kolejne niespodzienki za 100,1000 i 10kkm
Kupilem furke jednak...z bledem,stargowalem o cene naprawy w aso uk (600funtow),odczepilem klame bledy zniknely,zrobilem okolo 50 km fura smiga super,pewnie cos wyskoczy ,ktorys z tych bledow to wymienie!!!pozdrawiam
- Od: 24 sie 2008, 21:52
- Posty: 54
- Skąd: pontefract/ uk
- Auto: MAZDA6-2.2d(185)Sport hatchback-2009
Witam no i wyskoczyl mi znowu check engine....po 1000 km????silnik w trybie awaryjnym pracuje normalnie,co myslicie czy po takim dystansie to nadal moze byc sonda lambda czy przeplywomierz najpierw sprawdzic???dzieki za pomoc
Dopisano 06 mar 2018 22:44:
Panowie prosze o pomoc czy blad lambdy moze byc spowodowany przez przeplywomierz???nie wiem od czego zaczac,jutro jade na kompa ale pewnie te same bledy beda co 1000 km temu.....wyczyscilem dzis przeplywomierz,odpialem kleme na 30 sek wcisnalem hamulec,ale kontrolka wyskoczyla tym razem po 5 km i znow autko w trybie awaryjnym,wiekszego spalania nie zauwazylem,vzy szarpania nic autko super jezdzi do teraz!!!!co jeszcze moge zrobic
Dopisano 06 mar 2018 22:44:
Panowie prosze o pomoc czy blad lambdy moze byc spowodowany przez przeplywomierz???nie wiem od czego zaczac,jutro jade na kompa ale pewnie te same bledy beda co 1000 km temu.....wyczyscilem dzis przeplywomierz,odpialem kleme na 30 sek wcisnalem hamulec,ale kontrolka wyskoczyla tym razem po 5 km i znow autko w trybie awaryjnym,wiekszego spalania nie zauwazylem,vzy szarpania nic autko super jezdzi do teraz!!!!co jeszcze moge zrobic
- Od: 24 sie 2008, 21:52
- Posty: 54
- Skąd: pontefract/ uk
- Auto: MAZDA6-2.2d(185)Sport hatchback-2009
To jeździj aż klęknie i wtedy wymienisz
Faulty bank 2,1 Oxygen sensor Holes in exhaust near oxygen sensor Short to voltage or ground on signal circuit Open or high resistance in signal circuit Wiring harness chafing/rubbing on exhaust components Water/oil intrusion at O2 sensor connector Broken lock or loose terminals on O2 sensor connector Oil/coolant fouled oxygen sensor
RODDY napisał(a):co jeszcze moge zrobic
Faulty bank 2,1 Oxygen sensor Holes in exhaust near oxygen sensor Short to voltage or ground on signal circuit Open or high resistance in signal circuit Wiring harness chafing/rubbing on exhaust components Water/oil intrusion at O2 sensor connector Broken lock or loose terminals on O2 sensor connector Oil/coolant fouled oxygen sensor
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6