Diagnostyka Mazda przy użyciu programu FORScan
Czyli co. Nie można przeprowadzić kalibracji bo wtryski są z użyte ?
Dlaczego robię taką burzę.
Ponieważ w środę oddaje auto do mechanika. W/g wszystkich znaków na niebie a nie tylko tadziol o tym mówi, że są to wtryski.
Odsuwałem to od siebie z głowy sami wiecie dla czego.
Regeneracja 1szt. to koszt od 200-900zł x 4 może być miło.
Choć facet któremu daję to do roboty powiedział mi, że wymiana iglicy i końcówki to koszt 200zł + czyszczenie ultradźwiękami z montażem nie powinna przekroczyć 300zł za sztukasa. Miejmy nadzieję, że tak będzie. W piątek 10 lipca dowiemy się prawdy
Dlaczego robię taką burzę.
Ponieważ w środę oddaje auto do mechanika. W/g wszystkich znaków na niebie a nie tylko tadziol o tym mówi, że są to wtryski.
Odsuwałem to od siebie z głowy sami wiecie dla czego.
Regeneracja 1szt. to koszt od 200-900zł x 4 może być miło.
Choć facet któremu daję to do roboty powiedział mi, że wymiana iglicy i końcówki to koszt 200zł + czyszczenie ultradźwiękami z montażem nie powinna przekroczyć 300zł za sztukasa. Miejmy nadzieję, że tak będzie. W piątek 10 lipca dowiemy się prawdy
Zbyk napisał(a):Choć facet któremu daję to do roboty powiedział mi, że wymiana iglicy i końcówki to koszt 200zł + czyszczenie ultradźwiękami z montażem nie powinna przekroczyć 300zł za sztukasa.
zapytaj gościa,czy w razie niepowodzenia całej akcji ( czyli dokumentne spieprzenie wtrysków ) zasponsoruje Ci regenerację w Denso...
nie wspomnę już o takim psikusie jak wytopione tłoki...
Wcześniej robił wtryski mojemu ojcu w nissanie, ojciec po regeneracji na tych wtryskach prześmigał 4 lata.
Oglądałem jego warsztat ma 3 stanowiska do pomiarów. Wtryskami zajmuje się 30 lat. Regeneruje też pompy i ma stanowisko do ustawiania tych, że pomp.
Rozmawialiśmy na temat nie powodzenia z jego strony. Będę miał gwarancję na papierze. Ja mało nie jeżdżę więc w ciągu roku 40kkm zrobię. Zobaczymy.
Ale masz rację tadziol, można to sknocić a później będą jajka.
Dzięki za cenną uwagę.
Oglądałem jego warsztat ma 3 stanowiska do pomiarów. Wtryskami zajmuje się 30 lat. Regeneruje też pompy i ma stanowisko do ustawiania tych, że pomp.
Rozmawialiśmy na temat nie powodzenia z jego strony. Będę miał gwarancję na papierze. Ja mało nie jeżdżę więc w ciągu roku 40kkm zrobię. Zobaczymy.
Ale masz rację tadziol, można to sknocić a później będą jajka.
Dzięki za cenną uwagę.
Nawet jak wtrysk pada (mialem kiedys wskazanie -167),to mogłem przeprowadzić kalibracje.
Tadziol,a może będziesz wiedział o co chodzi. Robię kalibracje FS i korekty są ok,silnik chodzi gladko, cicho i zrywnie, jednak po jakims czasie, nawet bardzo krótkim, robi sie samemu autokalobracja i wszystko sie rozjezdza,korekty w Fs sa znacznie gorsze ,silnk gorzej chodzi – co najbardziej czuje przy ruszaniu -dźwięk klekoczacy, ale brak szarpania itp. Wymuszam kalibracje i znowu jest ok do czasu gdy zrobi to automat.
Może tu być wina,ze wymienione wtryski nie zostaly wpisane w Ecu?
Tadziol,a może będziesz wiedział o co chodzi. Robię kalibracje FS i korekty są ok,silnik chodzi gladko, cicho i zrywnie, jednak po jakims czasie, nawet bardzo krótkim, robi sie samemu autokalobracja i wszystko sie rozjezdza,korekty w Fs sa znacznie gorsze ,silnk gorzej chodzi – co najbardziej czuje przy ruszaniu -dźwięk klekoczacy, ale brak szarpania itp. Wymuszam kalibracje i znowu jest ok do czasu gdy zrobi to automat.
Może tu być wina,ze wymienione wtryski nie zostaly wpisane w Ecu?
Li Mu Bai napisał(a):Tadziol,a może będziesz wiedział
Li Mu Bai napisał(a):Może tu być wina
może wiem,może nie...
Li Mu Bai napisał(a):wtryski nie zostaly wpisane w Ecu
więc wpisz.
Dopisano 06 lip 2015 20:06:
Zbyk napisał(a):robił wtryski mojemu ojcu w nissanie
a czy nyska od szanownego rodziciela również ma system Denso ?
Teraz tadziol to się doszukujesz. Ale podobają mi się twoje doszukiwania
Oczywiście P11 jest na bosch – u zrobiony a nie denso . Wiem napiszesz, że jedno to nie drugie.
Robi i denso widziałem pudełka części zamiennych również do mojego RF7J.
Będę przy regulacji każdego z wtrysku ma po mnie zadzwonić.
Opowiadał mi również przypadki kiedy to nowe końcówki lały i nie dało się nic z nimi zrobić.
Dlaczego po mnie zadzwoni?
Pokazywałem mu forscana na moim lapku i był pod wrażeniem programu free, lecz to nie tylko dlatego
Oczywiście P11 jest na bosch – u zrobiony a nie denso . Wiem napiszesz, że jedno to nie drugie.
Robi i denso widziałem pudełka części zamiennych również do mojego RF7J.
Będę przy regulacji każdego z wtrysku ma po mnie zadzwonić.
Opowiadał mi również przypadki kiedy to nowe końcówki lały i nie dało się nic z nimi zrobić.
Dlaczego po mnie zadzwoni?
Pokazywałem mu forscana na moim lapku i był pod wrażeniem programu free, lecz to nie tylko dlatego
Zbyk napisał(a):to się doszukujesz.
niekoniecznie....po prostu byłem ciekaw.
a jak już będziesz przy regulacji tych Twoich wtrysków i będą wymienione rozpylacze,zapytaj o producenta,oki? wiem,znowu jestem ciekaw....
Spoks.
Cenne uwagi, na pewno zapytam.
Mnie też to zastanawiało, skoro taki producent jak denso i ma braki w wyrobach.
Chyba, że mówił o boschu to tu prędzej się zgodzę. Przecież połowa produktów tej firmy to made in china.
Cenne uwagi, na pewno zapytam.
Mnie też to zastanawiało, skoro taki producent jak denso i ma braki w wyrobach.
Chyba, że mówił o boschu to tu prędzej się zgodzę. Przecież połowa produktów tej firmy to made in china.
Założony jest emulator ale to nie ma znaczenia ponieważ przeprogramowany jest komputer.
A wcześniej dało się zrobić kalibrację mimo tych temperatur.
edycja 09.07.2015
Rozmawiałem z Panem od regeneracji, do Denso używa rozpylaczy Denso
a jajka się działy z Boschem
edycja 10.07.2015
No więc jestem po diagnozie wtrysków.
2 sztuki są do wymiany. Szukam używek, może ktoś z forumowiczów ma 2 wtryski do mojej Madzi.
Chętnie odkupię.
A wcześniej dało się zrobić kalibrację mimo tych temperatur.
edycja 09.07.2015
tadziol
a jak już będziesz przy regulacji tych Twoich wtrysków i będą wymienione rozpylacze,zapytaj o producenta,oki?
Rozmawiałem z Panem od regeneracji, do Denso używa rozpylaczy Denso
a jajka się działy z Boschem
edycja 10.07.2015
No więc jestem po diagnozie wtrysków.
2 sztuki są do wymiany. Szukam używek, może ktoś z forumowiczów ma 2 wtryski do mojej Madzi.
Chętnie odkupię.
Jak myślicie – przez tyle dni to chyba by się już coś działo z autem jakby nie miało ładowania, prawda??
Jak do tej pory żadnych objawów. Mam nadzieję, że jutro nie zrobi mi psikusa, bo będzie jechała para młoda do ślubu. A już w poniedziałek daleka trasa – 1300 km. Oby wszystko poszło gładko
Jak do tej pory żadnych objawów. Mam nadzieję, że jutro nie zrobi mi psikusa, bo będzie jechała para młoda do ślubu. A już w poniedziałek daleka trasa – 1300 km. Oby wszystko poszło gładko
Może i tak, ale dlaczego są identyczne wskazania na dwóch różnych kablach i zupełnie innych programach zainstalowanych na zupełnie innych kompach??
Odczyt z FS:
Odczyt z FS:
- Załączniki
-
- printscreen forscan.pdf
- (176.21 KiB) Pobrane 126 razy
A czy czasem ALTT V,V to nie jest minimalne progowe napięcie ładowania ? Gdzie wartość jest stała ?
Masz dziwną wartość dystans 2 u mnie wynosi 21000. Chyba, że to ja mam dziwną
Edycja 02.08.2015
Jest już nowa wersja naszego programu do diagnostyki 2.2.5
http://forscan.org/download/FORScanSetup2.2.5.beta.exe
Masz dziwną wartość dystans 2 u mnie wynosi 21000. Chyba, że to ja mam dziwną
Edycja 02.08.2015
Jest już nowa wersja naszego programu do diagnostyki 2.2.5
http://forscan.org/download/FORScanSetup2.2.5.beta.exe
witam
Panowie sciagnolem forscana na androida 2.2.4, teraz pytanie bo nie umiem sie tam polapac mianowicie rozciągnięcie łańcucha bym chciał zobaczyć i nie wiem gdzie. Po wymianie oleju gdzie moge wpisac zmiane oleju zeby mi pozniej inspekcja nie wyskoczyla, bo zmieniam olej co 10 tys km, na kabelek nie chce widzac ze mam programik
pozdro i dzieki za pomoc
Panowie sciagnolem forscana na androida 2.2.4, teraz pytanie bo nie umiem sie tam polapac mianowicie rozciągnięcie łańcucha bym chciał zobaczyć i nie wiem gdzie. Po wymianie oleju gdzie moge wpisac zmiane oleju zeby mi pozniej inspekcja nie wyskoczyla, bo zmieniam olej co 10 tys km, na kabelek nie chce widzac ze mam programik
pozdro i dzieki za pomoc
- Od: 24 wrz 2014, 21:25
- Posty: 10
- Skąd: ŚLĄSK/WŁOCHY
- Auto: Mazda 6 2.2 185km sport
na początek trzeba było doczytać czy wersja na androida obsługuje korekte inspekcji olejowej, a parametr od zużycia łańcucha rozrządu jeśli jest dostępny bo nie wiem jak to wygląda w nowych modelach z dieslem to sprawdzisz w zakładce do odczytu kodów PID
do tego nie umiem się odnieść bo nie wiem o co Ci chodzi
Lucasbadboy napisał(a):na kabelek nie chce widzac ze mam programik
do tego nie umiem się odnieść bo nie wiem o co Ci chodzi
- Od: 22 maja 2010, 12:43
- Posty: 1021 (0/14)
- Skąd: Bochnia / Kraków
- Auto: 323F BA / Z5 '97 + BRC SeQuent MY10 & Triumph Speed Triple 955i SE
Na stronie pojawiła się nowa wersja oprogramowania http://forscan.org/download/FORScanSetup2.2.6.beta.exe.
Zaciekawiły mnie dwie nowe funkcje:
+ Service procedures "Reset the Diesel Particulate Filter Learned Values", "Reset Differential Pressure Sensor Learned Values" for:
Mazda 6 GH/Atenza 2.0/2.2 RF-T
Mazda 3 2.0/2.2 RF-T
oraz
* sorting out issues with "Reset ETB/EGR Adaptation" and "ETB/EGR Initialization" functions for Mazda 3/5/6 RF-T 2005-2007 .
Niestety mam pecha bo żona zabrała mi samochód i nie mogę sprawdzić nowej wersji
Zaciekawiły mnie dwie nowe funkcje:
+ Service procedures "Reset the Diesel Particulate Filter Learned Values", "Reset Differential Pressure Sensor Learned Values" for:
Mazda 6 GH/Atenza 2.0/2.2 RF-T
Mazda 3 2.0/2.2 RF-T
oraz
* sorting out issues with "Reset ETB/EGR Adaptation" and "ETB/EGR Initialization" functions for Mazda 3/5/6 RF-T 2005-2007 .
Niestety mam pecha bo żona zabrała mi samochód i nie mogę sprawdzić nowej wersji
Ostatnio jak się bawiłem Forscanem to tych funkcji u siebie nie widziałem.
Zastanawiam się czy po tym jak rok temu wyczyściłem sobie chemicznie DPF(zarąbał mi się całkowicie- żadne wypalanie nie ruszało) jest teraz sens odpalać procedurę : DPF Reset Differential Pressure Sensor Learned Values"
Zastanawiam się czy po tym jak rok temu wyczyściłem sobie chemicznie DPF(zarąbał mi się całkowicie- żadne wypalanie nie ruszało) jest teraz sens odpalać procedurę : DPF Reset Differential Pressure Sensor Learned Values"
Garbage1989 napisał(a):Lucasbadboy napisał(a):na kabelek nie chce widzac ze mam programik
do tego nie umiem się odnieść bo nie wiem o co Ci chodzi
Chodzi o działanie programu przez kabel USB. Aby działał z Forscanem ELM musi być tylko do wersji 1.5 nowsze ELM-y mają inny chip i kupa.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6