Mazda6 (GH) – Szybkie pytania
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6994 (209/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Nie ma regulacji.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6994 (209/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Panowie jakie mogą być przyczyny szarpaniny po odpuszczeniu gazu na niskich biegach ? Znalazłem na forum podobny temat ale w tamtym przypadku było to jednorazowe a u mnie się powtarza kiedy auto jest zimne wszystko jest ok problem pojawia się po nagrzaniu mam też dziwne wrażenie ze auto staje się słabsze poza tym na biegu jalowym obroty utrzymują się w granicach 650obr wydaje mi się że to za mało próbowałem znaleźć informacje na temat obrotow na biegu jalowym lecz nie udalo mi się to nawet w instrukcji obsługi nic nie ma pozdrawiam
- Od: 19 maja 2012, 00:26
- Posty: 45
- Skąd: UK (SLOUGH)
- Auto: Mazda 6 2.5 170KM Rok 2008 :)
Witam, ma ktos instrukcje do nawigacji fabrycznej mazdy 6 rok 2008 oczywiście po polsku?
-
misior1983
Raczej mało prawdopodobne bo w Polsce fabryczna nawigacja nie była oferowana więc i instrukcja nie była tłumaczona.
Odnośnie tego ogłoszenia załączonego powyżej – ma ktoś może bardziej precyzyjne dane o tym samochodzie – cena wydaje się atrakcyjna, tylko czy to nie kolejna "okazja" dla naiwnych ?
- Od: 30 mar 2012, 10:48
- Posty: 39
- Auto: Mazda 6 Kombi 2.2 MZCD 2010 (przed liftem)
Nie ma takiej możliwości.
Łącze z szybkimi pytaniami.
Łącze z szybkimi pytaniami.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6994 (209/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
b2 napisał(a):Witam,
stałem się szczęśliwym mam nadzieję posiadaczem wymienionego auta.
Szukałem i nie znalazłem odpowiedzi – czy w naszych autach jest możliwość wyłączenia brzęczyka niezapiętych pasów?
Jest. wystarczy tylko pogrzebać troszkę w wiązce pod fotelem i mamy spokój
- Od: 24 lis 2011, 21:26
- Posty: 205
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 6 GH 2.2 163PS
Chyba lepszym sposobem jest kupienie gdzieś z używek samej klamry do pasa (pewnie za grosze) i wtyknięcie jej w gniazdo tak jakby normalnie był zapięty pas. Zaletą jest to, że nie ingerujemy w elektrykę samochodu i zawsze taką klamerkę można wyjąć np. przy sprzedaży samochodu. Taki sposób może przydać się dla kobiet w ciąży, które nie zapinają pasów przez pewien okres.
Niestety zarówno w tym sposobie, jak i przy wspomnianym wyżej zwieraniu kabelków pod siedzeniem jest ryzyko, że za bardzo oszukamy nasz samochód i okaże się, że w razie kolizji wybuchnie nam prosto w twarz poduszka, która normalnie by nie wybuchła, gdybyśmy nie udawali, że zapieliśmy pasy. Nie wiem czy takie zabezpieczenie jest w Mazdach, ale gdzieś słyszałem, że wybuch poduszki bez zapiętych pasów może bardziej szkodzić niż pomagać.
Niestety zarówno w tym sposobie, jak i przy wspomnianym wyżej zwieraniu kabelków pod siedzeniem jest ryzyko, że za bardzo oszukamy nasz samochód i okaże się, że w razie kolizji wybuchnie nam prosto w twarz poduszka, która normalnie by nie wybuchła, gdybyśmy nie udawali, że zapieliśmy pasy. Nie wiem czy takie zabezpieczenie jest w Mazdach, ale gdzieś słyszałem, że wybuch poduszki bez zapiętych pasów może bardziej szkodzić niż pomagać.
- Od: 11 sie 2010, 23:42
- Posty: 98
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 GH 2.2 Diesel Kombi wersja Sport
Dokładnie o to mi chodziło, bez ingerencji w układ elektryki auta lub klamry nie da się.
Dumdum masz racje co do oszukania układu i wybuchu poduszki w takim wypadku, w google jest sporo informacji na ten temat jak również na You tubie.
Dumdum masz racje co do oszukania układu i wybuchu poduszki w takim wypadku, w google jest sporo informacji na ten temat jak również na You tubie.
"Życie jest jak badziewie na kole – raz na górze, a raz na dole."
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
Sprzedam, Ford Fokus tytanium 2013, PB.klik w link
-
Zoom -Zoom from Belgium
- Od: 26 mar 2010, 14:31
- Posty: 6994 (209/245)
- Skąd: Benelux/Szczecin
- Auto: Było CP,
Była M6 GH
Jest MX-5NBfl
Jest M3 BM Sport 2.2 Diesel Sedan.
Gerwazy22 napisał(a):jaki typ żarówki znajduje sie obok lusterka nad glową pasażera i kierowcy
wyciagnij i zobacz sam
Powinno byc C5W
standardowo tak.
12v/8W ale jak by kolega chcial wymienic to mozna szukac 31cm C5W
12v/8W ale jak by kolega chcial wymienic to mozna szukac 31cm C5W
Od pewnego czasu podczas wiekszej wilgotnosci powietrza pasek alternatora zaczyna niemiłosiernie piszczec strasznie mnie to irytuje macie pomysł jak temu zaradzić?? psiknąć czymś czy wymienic
- Od: 26 mar 2010, 21:14
- Posty: 103
- Skąd: Myszków/ Łask - Normanton uk
- Auto: Mazda 6 2.2 MZR-CD 163KM, Hatchback 2009
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6