Filtr kabinowy – gdzie się znajduje, jego wymiana i zamienniki.
1, 2
instrukcja prawdę Ci powie, tam powinno być napisane, ale dzisiaj sprawdziłem i wydaje mi się, że jest tam filtr gdzie napisałeś.
Ostatnio edytowano 26 kwi 2011, 19:49 przez polak900, łącznie edytowano 1 raz
instrukcje mam w samochodzie a przyszlo mi to pytanie na mysl podczas pobytu w pracy mi sie tez tak wydaje bo nie widac na podszybiu tak jak jest to w innych autach. Dzisiaj sobie wezne ksiazke do domciu to przestudiuje. pozdro
Panowie zabralem sie za male porzadki i miedzy innymi wyjalem filtr kabinowy.
Byl tak zawalony ze dziwie sie ze cos przez niego lecialo.
W zwiazku z powyzszym pytanie:
Czy mial ktos z was do czynienia z filtrem Hengst CU2043
Wiem ze jest to niemiecka firma, ale nic poza tym. W sklepie mi taki oferuja za przystepna cene.
Byl tak zawalony ze dziwie sie ze cos przez niego lecialo.
W zwiazku z powyzszym pytanie:
Czy mial ktos z was do czynienia z filtrem Hengst CU2043
Wiem ze jest to niemiecka firma, ale nic poza tym. W sklepie mi taki oferuja za przystepna cene.
Tomek6 napisał(a):zielony110 napisał(a):Hengst CU2043
Nie ma takiego filtra Jest Mann CU2043 Ew. Hesngst to też bdb filtry, ale inny numer wtedy ma. CU oznacza, że to filtr z węglem aktywnym
Mozliwe.
Na stronce wyskakuje CU2043 oraz E1926LC
Tak wiec do konca nie wiem czy to Mann czy Hesngst
Mimo wszystko warto kupowac
zielony110 napisał(a):Mozliwe.
Na stronce wyskakuje CU2043 oraz E1926LC
Tak wiec do konca nie wiem czy to Mann czy Hesngst
Mimo wszystko warto kupowac
Mann CU2043
Hengst E1926LC
Kupuj śmiało, jeden i drugi są w węglem aktywnym, obie firmy sprawdzone i solidne
- Od: 5 lip 2009, 23:42
- Posty: 1297
Tomek6 napisał(a):Mann CU2043
Hengst E1926LC
Kupuj śmiało, jeden i drugi są w węglem aktywnym, obie firmy sprawdzone i solidne
Tak jak zostalo powiedziane, tak zostalo zrobione.
Filtr zostal kupiony i korzystajac z okazji postanowilem zrobic kilka zdjec.
Nowy filtr
Uzupelnienie relacji o demontaz schowka
Tomek6 napisał(a):Wojtek, gdybyś mógł to dodać do postu zielonego, o ile nie będziesz miał Bartku nic przeciwko, to byłaby kompletna foto relacja wymiany filtra Sam nie potrafiłem go od razu wyjąć, więc może się przyda.
1. Otwieramy schowek.
2. Odczepiamy dzyndzel, ciągnąc go prostopadle w kierunku drzwi.
3. Teraz schowek trzyma się już tylko na bolcach i zawiasikach. Należy ścisnąć go oburącz jednocześnie przyciągając do siebie umożliwiając bolcom wyjście ze ścieżek pracy.
Wyjalem schowek aby dostac sie do obudowy fitra
Zdjalem pokrywke i oczom ukazal sie filtr
kiedy byl zmieniany nie mam pojecia niestety
Stary filtr wyciagnalem i oczyscilem obudowe z pozostalosci po starym filtrze.
Kiedys filtr byl bialy, ale obecnie wygladal tak (nie musze mowic ktory jest stary )
Nastepnie zamontowalem nowy filtr
Poskladalem wszystko i zalozylem schowek na swoje miejsce.
Czas calej operacji to jakies 5minut.
Tak jak Tomek6 pisal filtr pasuje i mozna go stosowac.
Mam nadzieje ze komus sie przyda
Ostatnio edytowano 25 lut 2012, 21:00 przez zielony110, łącznie edytowano 1 raz
Tomek6 napisał(a):Jak wypiąłeś schowek?
Tomek z obu stron lekko sciskam
Wtedy caly schowek wychodzi. Na koncu ma takie male plastikowe bolce.
Jak otworzysz schowek to tak jak piszesz odlaczasz ten niby silownik i wtedy z oby stron sciskasz lekko schowek. Powinno wyjsc bez zadnych problemow
Jak by co to pisz, to zatrudnie zone i zrobi mi zdjecie jak ja go wyjmuje
Zielony, bardzo Ci dziękuję, byłem właśnie w garażu, schowek wyszedł banalnie zgodnie ze wskazówkami Nie będę wrzucał zdjęcia swojego filtra, ale powiem Ci, że Twój był w porównaniu z moim całkiem czysty No nie ma się czym chwalić W poniedziałek jadę zamówić takiego samego Hengsta, ew. Mann
- Od: 5 lip 2009, 23:42
- Posty: 1297
No u mnie po zmianie jakby wiecej z nawiewu leci
Jak odpalilem na maxa nawiew to myslalem ze mnie wywieje
a tak swoja droga to ktos wie co ile ten filtr powinien byc wymieniany
Jak odpalilem na maxa nawiew to myslalem ze mnie wywieje
a tak swoja droga to ktos wie co ile ten filtr powinien byc wymieniany
zielony110 napisał(a):a tak swoja droga to ktos wie co ile ten filtr powinien byc wymieniany
Co 2 lata lub 40 tys. km.
Ja teraz swój odkurzyłem, bo wydało mi się niebezpieczne zostawić go takim jakim był z fragmentami gałęzi, liści, czapeczek żołędzi Nie zdziwiłbym się jakbym znalazł tam wiewiórkę No i po tym odkurzaniu, nie powiem z czarnego zrobił się szary, nawet ładny jest teraz ale nowy i tak w poniedziałek zamówię
- Od: 5 lip 2009, 23:42
- Posty: 1297
Tomek6 napisał(a):Co 2 lata lub 40 tys. km
ale polecam co roku... koszta nie sa duze, a skutecznosc bedzie widoczna... zwlaszcza jezeli chodzi o odparowywanie szyby
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
dzisiaj sprawdzilem ten filtr, nie wygladal duzo lepiej trzeba bedzie zamowic nowy
updaate: w ogole to sie dziwie skad wziely sie tam liscie itp ustrojstwa :/
updaate: w ogole to sie dziwie skad wziely sie tam liscie itp ustrojstwa :/
Ostatnio edytowano 26 lut 2012, 22:21 przez glowasiek, łącznie edytowano 1 raz
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6