Mazda MPV (LW) – Opinie o modelu

Mazda MPV 1999–2006

Postprzez krystof » 1 paź 2009, 14:40

alo, pdrog

jeśli spalanie Twojej MPV, które podajesz jest średnie, a nie na trasie, to rzeczywiście wytrącasz mi z ręki argumenty ;@)

ja wprawdzie mam rekord (w dieslu) 7,7 (500 po mieście + 300 na trasie), ale to był jednorazowy wybryk

a jak z dynamiką? da się coś wyprzedzić na szosie bezpiecznie? 88 kW wydaje się mało, jak na takiego wołka ... a prędkość maksymalna?

K.
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 15:41
Posty: 151
Skąd: 3miasto
Auto: mpv mr 2002 diesel

Postprzez zaki » 1 paź 2009, 14:53

krystof napisał(a):dlaczego nie diesel?


pdrog napisał(a):Cytat:
Usterki modeli z silnikami wysokoprężnymi.

I tu jest pies pogrzebany. Nowoczesne diesle dobrze służą, jak się o nie dba ( przegrzane turbiny, wadliwe koła dwumasowe, drogie wtryskiwacze, bardziej obciążone sprzęgła (większy moment obr.przy niskich obrotach) itp.),reasumując nie są to tak samo trwałe i tanie w eksploatacji diesle jak 10-15 lat temu. poza tym pala niewiele mniej i nie koniecznie tańszego (zima) paliwa. Nie mam nic do diesli, sam kiedyś takie użytkowałem ale biorąc pod uwagę fakt, że przy użytkowaniu dwóch lub trzech pojazdów w rodzinie (jeżdżę również motorem), każdy z nich robi relatywnie niskie przebiegi roczne i.... sprawa robi się mało opłacalna. Z drugiej strony marzy mi się automat, a ten z dieslem raczej niedostępny, jeszcze jedno 2.3 w benzynie jest mocniejszy od 2.0 diesel a MPV to taki kiosk ruchu na kołach i mocy w nim nigdy za wiele :D
chciałbym się tylko dowiedzieć czy 2.3 jest tak samo niezawodny jak jego 2-litrowy poprzednik ?
zaki
 

Postprzez pdrog » 1 paź 2009, 14:59

krystof napisał(a):jeśli spalanie Twojej MPV, które podajesz jest średnie, a nie na trasie,


średnie, głównie miejskie – miasto ok 80tys. mieszkańców więc korki też nie takie jak w W-wie czy 3mieście. Drugą mazdą 626 jeździ moja żona też głównie w mieście – praca-dom-praca....

krystof napisał(a):a jak z dynamiką? da się coś wyprzedzić na szosie bezpiecznie? 88 kW wydaje się mało, jak na takiego wołka ... a prędkość maksymalna?


szału nie ma, ale bezpiecznie można wyprzedzać – oczywiście są sytuacje że MPSem dwa razy bym zdążył a tu się muszę zastanowić – ale ja to raczej spokojnie jeżdżę, nie przekraczam w trasie 110, no chyba że na autostradzie – jadąc do 3miasta na nowej autostradzie jechałem 170 ale to już był w zasadzie kres tego auta, no i od razu wir w baku. z reguły w trasie jadę spokojnie 90/100, nie przyspieszam niepotrzebnie, kalkuluję ile zyskam na czasie wyprzedzając 5 samochodów dodatkowo na trasie powiedzmy 50km itd....
pzdr
pdrog
 

Postprzez pdrog » 1 paź 2009, 15:06

zaki napisał(a):chciałbym się tylko dowiedzieć czy 2.3 jest tak samo niezawodny jak jego 2-litrowy poprzednik ?


spotkać można opinie iż 2.3 jest jednym z najlepszych 4cylindrowych silników swoich czasów. podobno bywają problemy ze zwiększonym zużyciem oleju, ale jeździ toto całkiem fajnie. miałem okazję przejechać sie M6 z takim silnikiem – suuuuper jazda.
pdrog
 

Postprzez krystof » 1 paź 2009, 15:11

no faktycznie ... diesel fajny, póki nie zrobi niespodzianki ...

moja poprzednia okazała się niezłą skarbonką i po zainwestowaniu w nią ok 40% jej wartości nie rokowała dobrze – wymieniona chłodnica, cieknące przewody do parownika z tyłu, przegrzany silnik [tiiit] na biało, dużo rudej ...

aktualna (dokładnie ten sam model) nie robi niespodzianek – mam ją od 10 miesięcy, zrobiłem ok 15 tysięcy i liczę, że będzie dobrze – zero korozji, webasto pracuje cichutko, egr nie pierdzi (dlaczego???) ...

utrzymanie jednak kosztuje – 2 stówy za klocki – nie wydawało mi się dużo – w końcu nie co tydzień się je zmienia ... ale jak zobaczyłem, że do nubiry kosztują 28 pln to się nieco zgarbiłem ;@)
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 15:41
Posty: 151
Skąd: 3miasto
Auto: mpv mr 2002 diesel

Postprzez zaki » 1 paź 2009, 15:36

krystof napisał(a):utrzymanie jednak kosztuje – 2 stówy za klocki

To dobra cena za klocki do tak dużego i ciężkiego auta
krystof napisał(a):do nubiry kosztują 28 pln to się nieco zgarbiłem

Pamiętam jak swego czasu chyba początek lat 90-tych sprowadzali z Rumunii Oltcit Club i pewna partia przyszła z klockami zrobionymi z płyty MDF, podczas hamowania waliło jak w tartaku <lol>
zaki
 

Postprzez anonymouseTL » 13 paź 2009, 15:26

Witam,nabyłem ostatnio mazde MPV rocznik 2002.Jestem bardzo zadowolony.Dokupiłem w miejsce uszkodzonej konsoli radia i navi nowe i mam problem teraz z navigacją. Potrzeba jakiegos oprogramowania na cd do navigacji. Co mam zrobic? gdzie szukac tego?
anonymouseTL
 

Postprzez benek1 » 2 lis 2009, 12:34

Witam posiadaczy MPV-ek . W chwili obecnej posiadam mazdę Premacy ale poważnie zastanawiam się nad zakupem MPV. Dajcie coś więcej o tym aucie – zalety, wady, koszta części które musieliście wymieniac. Ja bardziej skłaniam się do benzyny z gazem zaintalowanym lub do założenia. Problem w tym, że sporo padliny na otomoto. Diesel to z kolei wydatek zbyt duży – a i sporo negatywnych o nim opinii. Jestem z 3miasta i z tego co się zorientowałem to polecane servisy to Gulcz w Bolszewie i Solski w Chwaszczynie. Przekonajcie mnie do MPV. Dzięki
MAZDA MPV OK
Początkujący
 
Od: 21 lip 2008, 15:26
Posty: 29
Skąd: Gdańsk
Auto: MPV 2002 2.0Diesel 136KM
MPV 2002 2.0 Benz LPG

Postprzez Blondas » 2 lis 2009, 15:56

Przejrzyj forum, informacji jest mnóstwo, i wróć mając konkretne pytania, każdy już sporo o tym autku pisał.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2008, 14:51
Posty: 43
Skąd: Kraków
Auto: Mazda MPV, 2004, 2.0 MZR-CD

Postprzez benek1 » 2 lis 2009, 19:42

Ok robi się..
MAZDA MPV OK
Początkujący
 
Od: 21 lip 2008, 15:26
Posty: 29
Skąd: Gdańsk
Auto: MPV 2002 2.0Diesel 136KM
MPV 2002 2.0 Benz LPG

Postprzez bchmiel » 15 lis 2009, 19:49

Witam wszystkich!

Jestem dopiero "kandydatem" na regularnego forumowicza, bowiem przymierzam się właśnie do kupna "autobusu". W kręgu zainteresowań znalazła się MPV. Jako że samochód ma mi posłużyć circa 5 lat, celuję w egzemplarz jak najmłodszy i z jak najmniejszym przebiegiem. Forum MPV czytam intensywnie od jakiegoś czasu i na podstawie Waszych opinii celuję w następujące autko: rocznik 04/05, benzyna 2.3 (choć na razie nie wykluczam diesla), wersja 7-os, jak najlepiej wyposażona.
Moja rodzina niedługo powiększy się do niebanalnych rozmiarów 2+2+2, więc szukam autka 7-os.

I w związku z wyposażeniem mam kilka próśb i pytań:
1. Do czego służą 4 przełączniki z lewej strony od kierownicy? Zazwyczaj na zdjęciach bywają 2 lub 3; do czego służy każdy z nich oraz ten "nieobecny"?
2. Czy mogę prosić o zdjęcia pokazujące umiejscowienie regulacji do drugiej strefy w klimatyzacji? Doczytałem się, że istnieją egzemplarze z klimą dwustrefową, czyli z oddzielnie regulowanym nawiewem na tył. Może coś źle zrozumiałem, ale czy tam jest oddzielna regulacja zimno-ciepło, czy tylko siła nadmuchu?
3. Jakie wymiary ma wnęka na koło zapasowe? Lub inaczej – do userów LPG – jaką największą butlę da się wcisnąć we wnękę koła zapasowego? (z racji rocznych przebiegów >35t km planuję gazownię)
4. Jakie funkcje można znaleźć na kole kierownicy? Czasami widuję na zdjęciach przyciski tyko po jednej stronie a czasami po dwóch – czym to się różni?
5. Podoba mi się wersja amerykańska – głównie za fakt posiadania automatu oraz nieco fajniejszy wygląd w porównaniu z "europejką". Z czym należy się liczyć w przypadku autka z USA (przeróbki, usterki, dostępność części)?
6. Czy jest jakiś user MPV z Warszawy? Chciałbym sprawdzić "w naturze" najważniejszą rzecz w tym aucie – zdolność pomieszczenia w bagażniku bliźniaczego wózka.

Czy możecie napisać, jakie inne samochody braliście pod uwagę przy kupnie MPV? Czy ktoś zastanawiał się nad S-Maxem, Previą, Sienną bądź Oddysey?
Mazda 5 odpadła ze względu na "test bagażnika"; poza tym mają zbyt sztywną politykę cenową.

Wszelkie porady mile widziane.

Pozdrawiam
Bartek
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2009, 14:58
Posty: 61 (0/1)
Auto: Mazda MPV 04 diesel

Postprzez pdrog » 15 lis 2009, 20:56

bchmiel napisał(a):1. Do czego służą 4 przełączniki z lewej strony od kierownicy? Zazwyczaj na zdjęciach bywają 2 lub 3; do czego służy każdy z nich oraz ten "nieobecny"?


Obrazek

od lewej : światła przeciwmgielne przód/tył; regulacja wys. świateł przednich; regulacja jasności podświetlenia deski rozdzielczej; komputer, o jego funkcjach w tym wątku
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=85568

bchmiel napisał(a):2. Czy mogę prosić o zdjęcia pokazujące umiejscowienie regulacji do drugiej strefy w klimatyzacji? Doczytałem się, że istnieją egzemplarze z klimą dwustrefową, czyli z oddzielnie regulowanym nawiewem na tył. Może coś źle zrozumiałem, ale czy tam jest oddzielna regulacja zimno-ciepło, czy tylko siła nadmuchu?


Obrazek

regulacja temp., kierunku nadmuchu, , siły nadmuchu

bchmiel napisał(a):3. Jakie wymiary ma wnęka na koło zapasowe? Lub inaczej – do userów LPG – jaką największą butlę da się wcisnąć we wnękę koła zapasowego? (z racji rocznych przebiegów >35t km planuję gazownię)


koło wisi pod samochodem, więc nie wiem czy da się tam zamontować butlę ?

bchmiel napisał(a):6. Chciałbym sprawdzić "w naturze" najważniejszą rzecz w tym aucie – zdolność pomieszczenia w bagażniku bliźniaczego wózka.


przy układzie foteli 2+3 bezproblemowo, ale po zamontowaniu 3ego rzędu foteli to hmmm, wózek to pewnie wejdzie ale czy coś jeszcze to wątpię

bchmiel napisał(a):Czy możecie napisać, jakie inne samochody braliście pod uwagę przy kupnie MPV? Czy ktoś zastanawiał się nad S-Maxem, Previą, Sienną bądź Oddysey?

Brałem pod uwagę poniższe i powody odpadnięcia w finale:
Previa – kiepskie fotele,
Sienna – dostępność aut i części
Oddysey- nie ta półka cenowa, aut w rozsądnym stanie, w Niemczech z salonu itp. cena od 25000euro
CRV – za małe
Voyager i Kia Carnival – awaryjność
5 i Premacy – za mała
Land Cruiser, Patrol, Pajero – cena i paliwożerność,
Grandis – słabe silniki ( moim zdaniem ) i wygląd nie tentego ;)
VelSatis – piękne auto z 3,5V6 benzyna, ale francuz


pzdr
pdrog
 

Postprzez bchmiel » 15 lis 2009, 23:34

pdrog napisał(a):od lewej : światła przeciwmgielne przód/tył; regulacja wys. świateł przednich; regulacja jasności podświetlenia deski rozdzielczej; komputer, o jego funkcjach w tym wątku
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=85568


W międzyczasie już się doszukałem tego wątku i poczytałem sobie. Wygląda na to, że nie jest tak różowo z tym trip komputerem, bo nie ma klucza wg którego można sądzić, że dany egzemplarz go ma, bądź nie.

pdrog napisał(a):regulacja temp., kierunku nadmuchu, , siły nadmuchu


Kurde, za Chiny Ludowe nie potrafię się doszukać, gdzie jest ta regulacja. Sorry. Czy chodzi o ten panel po prawej stronie (takie czarne coś), czy jeszcze gdzieś indziej?

pdrog napisał(a):koło wisi pod samochodem, więc nie wiem czy da się tam zamontować butlę ?


Liczę, że jakiś kolega gazownik coś podpowie. Lipa z tym kołem zapasowym; podwieszane zbiorniki są droższe.

pdrog napisał(a):przy układzie foteli 2+3 bezproblemowo, ale po zamontowaniu 3ego rzędu foteli to hmmm, wózek to pewnie wejdzie ale czy coś jeszcze to wątpię


Wystarczy mi, że wejdzie wózek, nawet w postaci rozłożonej. Samochód kupuję na min 5 lat a z wózkiem bujać się będę circa 2 lata, więc spoko.
Na urlopy w góry czy nad morze i tak konieczny będzie box na dach.

pdrog napisał(a):Brałem pod uwagę poniższe i powody odpadnięcia w finale:
Previa – kiepskie fotele,
Sienna – dostępność aut i części
Oddysey- nie ta półka cenowa, aut w rozsądnym stanie, w Niemczech z salonu itp. cena od 25000euro
CRV – za małe
Voyager i Kia Carnival – awaryjność
5 i Premacy – za mała
Land Cruiser, Patrol, Pajero – cena i paliwożerność,
Grandis – słabe silniki ( moim zdaniem ) i wygląd nie tentego ;)
VelSatis – piękne auto z 3,5V6 benzyna, ale francuz


A czy przymierzałeś się do S-maxa?
Do tej pory był to dla mnie Number 1, głównie ze względu na bogate wyposażenie, ciekawą linie oraz bagażnik radzący sobie z wózkiem. Niestety, cena używanego S-maxa przesuwa go poza mój zasięg finansowy stąd moje zainteresowanie czymś o lepszym współczynniku price/satisfaction. MPV zdaje się spełniać kryteria, no może poza jednym – urodą nie dorównuje Fordowi.

Pozdrawiam
Bartek
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2009, 14:58
Posty: 61 (0/1)
Auto: Mazda MPV 04 diesel

Postprzez pdrog » 16 lis 2009, 08:34

bchmiel napisał(a):
pdrog napisał(a):od lewej : światła przeciwmgielne przód/tył; regulacja wys. świateł przednich; regulacja jasności podświetlenia deski rozdzielczej; komputer, o jego funkcjach w tym wątku
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=85568


W międzyczasie już się doszukałem tego wątku i poczytałem sobie. Wygląda na to, że nie jest tak różowo z tym trip komputerem, bo nie ma klucza wg którego można sądzić, że dany egzemplarz go ma, bądź nie.


Jak to nie ma klucza : komputer jest albo go nie ma :D .... no przecież widać czy jest przycisk i czy zmieniają się dane na wyświetlaczu. BTW komputer nie jest niezbędny i gdybym go nie miał w życiu bym nie wydał żadnej kasy na jego zakup.


bchmiel napisał(a):
pdrog napisał(a):regulacja temp., kierunku nadmuchu, , siły nadmuchu


Kurde, za Chiny Ludowe nie potrafię się doszukać, gdzie jest ta regulacja. Sorry. Czy chodzi o ten panel po prawej stronie (takie czarne coś), czy jeszcze gdzieś indziej?


panel na prawym tylnym podszybiu na wysokości 3 rzędu foteli

bchmiel napisał(a):
pdrog napisał(a):koło wisi pod samochodem, więc nie wiem czy da się tam zamontować butlę ?


Liczę, że jakiś kolega gazownik coś podpowie. Lipa z tym kołem zapasowym; podwieszane zbiorniki są droższe.


no to może zrezygnuj z gazu i używaj auta jak fabryka przewidziała ;)



bchmiel napisał(a):A czy przymierzałeś się do S-maxa?


Ford g.... wart, miałem dwa fordy w swoim życiu i wystarczy
pdrog
 

Postprzez bchmiel » 16 lis 2009, 13:20

Jak to nie ma klucza : komputer jest albo go nie ma zeby .... no przecież widać czy jest przycisk i czy zmieniają się dane na wyświetlaczu. BTW komputer nie jest niezbędny i gdybym go nie miał w życiu bym nie wydał żadnej kasy na jego zakup.


Mnie trip komputer przydaje się dość często, choć zgodzę się, że nie jest niezbędny. Ale miło mieć.

no to może zrezygnuj z gazu i używaj auta jak fabryka przewidziała


LPG to dla mnie oszczędność. Mam na co wydawać pieniądze – rodzinka się powiększa – a przy moich przebiegach rocznych oszczędności noPb vs LPG będą istotne.
Mocno się zastanawiam nad dieslem, ale brak doświadczenia z ropniakami oraz liczba wątków opisująca problemy z silnikami nadal trzymają mnie przy benzynie.

Ford g.... wart, miałem dwa fordy w swoim życiu i wystarczy


No cóż, argument z kategorii "kładących". Ja miałem kilka fordów, u siebie i w rodzinie, obecnie jeżdżę dwoma fordami, z czego jeden ma 29 lat i..... nie boje się fordów. Jeśli się o nie dba, nie ustępują awaryjnością innym markom. A S-max cieszy się opinią auta bezawaryjnego.

Serdecznie dziękuję za odpowiedzi. Mam nadzieję, że uda mi się znaleźć odpowiedzi na pozostałe pytania.
Pozdrawiam
Bartek
Forumowicz
 
Od: 6 lip 2009, 14:58
Posty: 61 (0/1)
Auto: Mazda MPV 04 diesel

Postprzez pdrog » 16 lis 2009, 13:39

bchmiel napisał(a):Mam na co wydawać pieniądze – rodzinka się powiększa – a przy moich przebiegach rocznych oszczędności noPb vs LPG będą istotne.


Ja też mam na co wydawać :) ale przy moich przebiegach ca 18-20 kkm gaz za długo by się zwracał,a ponadto brak dobrego gazownika w mojej okolicy itp.

bchmiel napisał(a):Mocno się zastanawiam nad dieslem, ale brak doświadczenia z ropniakami oraz liczba wątków opisująca problemy z silnikami nadal trzymają mnie przy benzynie.


<spoko>

bchmiel napisał(a):No cóż, argument z kategorii "kładących". Ja miałem kilka fordów, u siebie i w rodzinie, obecnie jeżdżę dwoma fordami, z czego jeden ma 29 lat i..... nie boje się fordów. Jeśli się o nie dba, nie ustępują awaryjnością innym markom.


Argument jak argument. Nie zniechęcam i nie zachęcam nikogo do zakupu Forda. Ja po prostu pewne marki/modele uznaję jako potencjalnie warte zainteresowania ( Lexus,Mazda, Honda, Subaru,Toyota, Mitsubishi) a inne odrzucam ( Ford, VW, BMW, Mercedes, Alfa, Citroen). Kryterium jest moje własne i nie szukam poparcia, nie twierdzę że mój wybór jest jedynie słuszny, ale według jakiegoś klucza trzeba auta wybierać/eliminować. ;)
pdrog
 

Postprzez Ng_6 » 17 lis 2009, 01:28

W wersji starszej ('97 rok) można bez problemu założyć butle zamiast koła zapasowego pod spodem.
Koło ląduje w pokrowcu zajmując miejsce gdzieś z tyłu. Prawdziwi "twardziele" są w stanie zamontować je na tylnej klapie (że też siłowniczki to wytrzymują- cuda, Pani, cuda).
MPV LV 3.0 18V czas na sprzedaż
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2009, 17:00
Posty: 59
Skąd: małpolska lub Lublin
Auto: MPV 3.0 18V – jeszcze nie zabytek ;)

Postprzez marcin3z7adi » 17 lis 2009, 10:21

bchmiel napisał(a):Liczę, że jakiś kolega gazownik coś podpowie. Lipa z tym kołem zapasowym; podwieszane zbiorniki są droższe.


Witam, kolege nie ma zadnego problemu z zamontowaniem butli podwieszanej, ja mam w swojej MPV 2.0, cala instalacja sekwencyjna za 1800zl, mysle ze jak to bedzie 2.3 4 cyl a nie V6 to chyba cena bedzie podobna, do V6 mysle ze ok 2500zl, w butle tankuje ok 38l gazu wiec nie jest to juz tak malo, da sie przejechac ponad 320 do 350 km zalezy od jazdy , kolo dojazdowe w pokrowcu nie zajmuje duzo miejsca jest OK, sam chetnie bym teraz zmienil na mlodsza wlasnie z silnikiem 2.3 4 cyl bo ta 2.0 troszke za malo, ale musze jeszcze pojezdzic ta co mam bo cele wyzsze budowa domu, moze za 2-3 lata zmiana i tylko na MPV nic innego nie wchodzi w gre. Jak by cos to moge polecic gazownika robil mi juz 3 moje mazdy i wszystko bylo OK, zadnych problemow podobnych do opisywanych w dziale o gazie. Pozdrawiam.
http://www.moloski.republika.pl – to moje kolejne hobby, a jest ich jeszcze kilka :D
http://www.hotelglass.radom.pl – polecam klub BABYLON

Pozdrawiam-MARCIN.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 lis 2007, 18:43
Posty: 121
Skąd: Bialobrzegi
Auto: 323F BA 1.8, MPV LW 2.0

Postprzez krystof » 17 lis 2009, 10:22

hej, dylematy, dylematy – co wybrać ... też je mam za sobą i po porażce z MPV 2002 diesel o małym przebiegu (80 tkm) jeżdżę MPV 2002 diesel o większym przebiegu ;@))) (130 tkm). Różnica taka – jak już pisałem w tym wątku – że poprzednik sięsypał, a nowa Madzia, puk puk, nie.

Tak więc – MPV gorąco polecam jako najlepszy wybóe spośród aut, które wymianiasz – to, zdaje się, najlepszy kompromis w temacie wartośćnabycia / eksploatacja / spalanie / awaryjność / wygoda / osiągi.

Marzyłem o previi – odrzuciła mnie cena zakupu i baaaardzo słaby silnik diesla. Poza tym trudno o egzemplarz z niższym przebiegiem.

Sienna (auto bajka!) i Oddysey są zbyt egzotyczne i niedieslowe.

S-max całkiem poza zasięgiem cenowym, a poza tym, to nie rasowy van – jest mnieszy i nie ma drzwi suwanych. A tak siędo nich przyzwyczaiłem i tak sobie cenię ich walory, że "suwanność" drzwi jest dla mnie teraz poważnym argumentem przy wyborze auta ;@)

Ważna sprawa – wózek przy trzech rzędach – obawiam się, że będziez miał kłopot :@( – w bagażniku jest na prawdę ciasno – ze sto parę litrów – zmierzyłbym Ci dokładnie szer/wys/dł, ale nie mogę akurat dźwigać, więc nie zamontuję siedzeń :@(

I jeszcze jedno – ja cały czas myśleo chryslerze voyagerze – znam temat awaryjności, ale tych aut jeździ w Polsce bardzo dużo (więc też nominalnie więcej awarii!), rynek częsci jest bogaty, a ich ceny stosunkowo korzystne. Byle dostać egzemplarz (diesel) od roku 2002 w górę – tam była spora poprawa awaryjnego sprzęgła. Znam wielu użytkowników zadowolonych z Chv. Już nie wspomnę, że benzyniaki nie cierpią na awaryjność silniej, niż inne auta.

No i do rzeczy – biorąc pod uwagę Twoje potrzeby może weź pod uwagę powiększonego Chryslera, czyli Grandvoyagera? Jest dłuższy o typowego o ok. 30 cm, a to już robi różnicę. W zasadzie brak konkurencji w segemcie (no, nie piszęo dostawczakach typu VW Caravelle albo Transporter, czy też M. Vito – no własnie – może Transporter? – bezawaryjny diesel, bajecznie tani serwis ...?).

Pozdrawiam, Krystof
Forumowicz
 
Od: 21 lis 2007, 15:41
Posty: 151
Skąd: 3miasto
Auto: mpv mr 2002 diesel

Postprzez benek1 » 17 lis 2009, 16:00

Swoją drogą to ciekawe czy twoja pierwsza MPV (krystof) była zaniedbana przez poprzedniego własciciela, czy zwyczajnie taki pechowy model?

marcin3z7adi daj mi namiar na tego gazownika if ju ken?

Trochę Wam zazdroszczę – ja też chcę MPV!!!
MAZDA MPV OK
Początkujący
 
Od: 21 lip 2008, 15:26
Posty: 29
Skąd: Gdańsk
Auto: MPV 2002 2.0Diesel 136KM
MPV 2002 2.0 Benz LPG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy