Mazda MPV (LW) – Opinie o modelu

Mazda MPV 1999–2006

Postprzez skarkop » 1 maja 2009, 21:03

Widzieliscie mazde biante? szkoda ze jest tylko na rynku japonskim. podobnie jak najnowsza mpv
http://www.biante.mazda.co.jp/?tid=car_a_bia
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2006, 14:42
Posty: 200
Skąd: Gliwice, Dębica
Auto: 6 2.0i '07
MPV 2.0CDVi '05

Postprzez wojtek78 » 26 maja 2009, 08:09

witam jestem na forum nowy
i jestem posiadaczem mazdy mpv
2002 r. 2,3 benz + lpg

przez dwa lata całkiem bezawaryjnej jazdy
ułamała mi się częśc kolektora co zaskutkowało
pęknięciem pierścienia na jednym tłoku

dostępność części do tego modelu tragiczna
pierścienie tylko w serwisie – 600 pln
kolektor nowy ok 2500 udało mi się kupić za 1200 na szrocie /cud/

właśnie jest skręcana głowica i boję się że jeszcze zawory wywali jak coś źle zrobią


samocho generalnie b.fajny wręcz z.a.jebis.ty
do momentu jak się nie popsuje
:(
wojtek78
 

Postprzez wkamien » 26 maja 2009, 08:51

skarkop napisał(a):Widzieliscie mazde biante? szkoda ze jest tylko na rynku japonskim. podobnie jak najnowsza mpv
http://www.biante.mazda.co.jp/?tid=car_a_bia


Stylistycznie auto ciekawe, chociaz nie powalajace. Swiatelka troche male w stosunku do gabarytow. Grill smieje sie pelna geba. Kokpit prosty, co jest niewatpliwa zaleta. Oferuja ja tylko w automacie?

Szokujaca ilosc dodatkow – od fotelikow, przez podswietlenia podlogi diodami led w fotelach po torby na zwierzaki. No i cena tez szokuje :D 73,2 – 88,2 tys pln (89,4 – 106,5 tys pln z oplatami wg moich wyliczen).
wkamien
 

Postprzez arkadiusz 1 » 31 lip 2009, 19:26

posiadam MPV v6 wersja amerykanska 2+2+3 kanapa jest zarabista klima dwu strefowa dzieci szaleja jest tyle miejsca jezeli chodzi o system karakuri niekture modele maja kanape lub fotele chowane w podłodze do przewozu towarow zarabiste jest plaska podloga niekture maja automatyke
arkadiusz 1
 

Postprzez Lubek » 24 sie 2009, 20:51

Witam.
Od miesiąca jestem posiadaczem (jeszcze nie wiem czy szczęśliwym) MPV 3.0 V6 oczywiście zza oceanu. Chętnie wymieniłbym z innymi użytkownikami uwagi na temat eksploatacji tego auta. Mam na myśli typowe różnice Am-Eu np: przestrojenie radia (natknąłem się na "ścianę" nawet na "Wolumenie" w Warszawie), ale chętnie też bym się dowiedział jak zdemontować tylną kanapę lub dlaczego po kilkunastu minutach pracy silnika wszystko pod maską jest gorące jak....jest bardzo gorące.
Pozdrawiam wszystkich MiłośnikówPojemnychVanów.
Lubek
 

Postprzez Ng_6 » 26 sie 2009, 17:35

Witam (mam nadzieję, że) szczęśliwego posiadacza MPVki ;)
Od 2 miechów sam mam takie autko niestety nie przejechałem nim jeszcze ani jednego metra- odkupiłem ją od przemiłego starszego pana, który sam dobrze nie wiedział po co ją sprowadził zza granicy i radośnie przy niej próbował majsterkować.
Nie trzeba być zbytnio rozgarniętym by wiedzieć, iż jak się wymienia rozrząd u jakiegoś blacharza/ lakiernika/ technika- spawacza/elektryka/akrobaty/ elektronik/egzorcysty w jednej osobie, który zmienia stary pasek rozrządu na prawie nowy (sic!) to nie wyjdzie z tego nic dobrego.
Daruje sobie szczegóły, w każdym razie kompletowanie części to wyższa szkoła jazdy- serwis Mazdy śpiewa ceny przyprawiające o palpitacje serca, natomiast nawet w intercarsie z rozbrajającą szczerością odpowiadają, że części do V6 mają ale tylko w katalogu,a nie na stanie. I NIE sprowadzają.
W każdym razie jestem dobrej myśli ;D

P.S Jakbyś potrzebował manuala to wyszperałem w necie .pdf, co prawda w j. angielskim, ale zawsze ;D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2009, 17:00
Posty: 59
Skąd: małpolska lub Lublin
Auto: MPV 3.0 18V – jeszcze nie zabytek ;)

Postprzez Lubek » 26 sie 2009, 23:31

Witam.
Może być pdf, może być j. angielski, może być....to i tak będzie więcej niż mam do tej pory. :) .
Będę wdzięczny jak prześlesz to prywatną wiadomością.
A swoją drogą cóż za model MPV posiadasz? 3.0 18V z paskiem rozrządu? Ja mam łańcuszek.
Aloha.
Lubek
 

Postprzez arkadiusz 1 » 31 sie 2009, 16:47

jak bylem u rzeczoznawcy w sprawie haka z własną książką mówił że są dwie wersje silników jedna to v6 3,0 24v 200KM to jest ta mocniejsza wersja a druga ta słabsza może to jest to ale trzy zawory na cylinder coś nie tak
arkadiusz 1
 

Postprzez arkadiusz 1 » 31 sie 2009, 16:53

Lubek napisał(a):Witam.
Od miesiąca jestem posiadaczem (jeszcze nie wiem czy szczęśliwym) MPV 3.0 V6 oczywiście zza oceanu. Chętnie wymieniłbym z innymi użytkownikami uwagi na temat eksploatacji tego auta. Mam na myśli typowe różnice Am-Eu np: przestrojenie radia (natknąłem się na "ścianę" nawet na "Wolumenie" w Warszawie), ale chętnie też bym się dowiedział jak zdemontować tylną kanapę lub dlaczego po kilkunastu minutach pracy silnika wszystko pod maską jest gorące jak....jest bardzo gorące.
Pozdrawiam wszystkich MiłośnikówPojemnychVanów.


jesli chodzi o grzanie mam to samo ale wczesniej mialem mesia v6 itak samo bylo wazne zeby plyn nie wylatywal
arkadiusz 1
 

Postprzez Ng_6 » 1 wrz 2009, 15:20

Szanowny arkadiuszu 1mam właśnie tą wersję słabszą, robioną na europejski rynek o mocy 109kW. Oznaczenie silnika JE – jeśli mi nie dowierzasz gdzieś na forum znajdują się specyfikacje technologiczne.
http://www.mazdaspeed.pl/web/warsztat/warsztat.php?c=oznaczenia
proszę bardzo ;D
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2009, 17:00
Posty: 59
Skąd: małpolska lub Lublin
Auto: MPV 3.0 18V – jeszcze nie zabytek ;)

Postprzez otiks » 2 wrz 2009, 12:27

Panowie macie dwa różne auta
3.0 V6 18V to wersja LV
3.0 V6 24V to wersja LW
Otiks
ObrazekMazda MPV LW 2.0 MZR-CD 136KM '02
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2012 miejsce 1
 
Od: 28 kwi 2007, 22:43
Posty: 397 (0/3)
Skąd: Wrocław
Auto: MPV '02, RX-8 '06 RIP –> GT86

Postprzez Ng_6 » 2 wrz 2009, 19:26

arkadiusz 1 napisał(a):jak bylem u rzeczoznawcy w sprawie haka z własną książką mówił że są dwie wersje silników jedna to v6 3,0 24v 200KM to jest ta mocniejsza wersja a druga ta słabsza może to jest to ale trzy zawory na cylinder coś nie tak


Wiem, ze mamy dwa różne typy tego modelu, chciałem tylko rozwiać wątpliwości codo "czegoś nie tak" z tą ilością zaworków.
Nie sądzę aby którykolwiek z nas widział tu jakiś problem :) [/b]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2009, 17:00
Posty: 59
Skąd: małpolska lub Lublin
Auto: MPV 3.0 18V – jeszcze nie zabytek ;)

Postprzez arkadiusz 1 » 4 wrz 2009, 12:18

Wiem, ze mamy dwa różne typy tego modelu, chciałem tylko rozwiać wątpliwości codo "czegoś nie tak" z tą ilością zaworków.
Nie sądzę aby którykolwiek z nas widział tu jakiś problem :) [/b][/quote]


problemu nie widze nie jestem mechanikem zebym wiedzial wszystko dlatego jestem na mazdaspeed zeby dowiedziec sie wiecej
arkadiusz 1
 

Postprzez skarkop » 5 wrz 2009, 10:32

Witam wszystkich
Jestem na etapie kupowania MPV. Mysle o roczniku 2003 (model 2004) z silnikiem diesla. Czy wszystkie te modele maja klime dwustrefowa?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2006, 14:42
Posty: 200
Skąd: Gliwice, Dębica
Auto: 6 2.0i '07
MPV 2.0CDVi '05

Postprzez pdrog » 5 wrz 2009, 15:46

skarkop napisał(a):Witam wszystkich
Jestem na etapie kupowania MPV. Mysle o roczniku 2003 (model 2004) z silnikiem diesla. Czy wszystkie te modele maja klime dwustrefowa?


wg mojej wiedzy : TAK
pdrog
 

Postprzez skarkop » 5 wrz 2009, 23:13

Dzieki za odpowiedz. We wtorek jade do Szczecina obejrzec mpv rocznik 2005. Na co zwrocic szczegolna uwage w tym modelu przy kupowaniu?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2006, 14:42
Posty: 200
Skąd: Gliwice, Dębica
Auto: 6 2.0i '07
MPV 2.0CDVi '05

Postprzez pdrog » 6 wrz 2009, 09:45

Jeśli chodzi o klekota to nie mam zielonego pojęcia. Uwagi ogólne m.in. karoseryjne nie różnią się niczym od zakupu dowolnego auta. Gratuluję odwagi – z Dębicy do Szczecina po auto, w ciemno ;) może jakiś link do ogłoszenia ??
pdrog
 

Postprzez skarkop » 6 wrz 2009, 10:01

Jestem na polwyspie na wczasach, wiec wracam do Debicy przez Szczecin (1150km) :D
Oto link:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9696935
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2006, 14:42
Posty: 200
Skąd: Gliwice, Dębica
Auto: 6 2.0i '07
MPV 2.0CDVi '05

Postprzez pdrog » 6 wrz 2009, 12:26

skarkop napisał(a):Jestem na polwyspie na wczasach, wiec wracam do Debicy przez Szczecin (1150km) :D


jesteś hardkorem <lol>



na zdjęciach (zrobionych chyba kiepską komórką) wygląda ślicznie. trochę tanio – na mobile ceny zaczynają się od 9900euro + marża, opłaty itp.... a tu masz 9680euro. no ale auto jest z tych niechodliwych więc może będzie ok.
pzdr
pdrog
 

Postprzez skarkop » 9 wrz 2009, 15:17

Zrobilem wczoraj trase Jastarnia-Szczecin-Berlin-Wroclaw-Rzeszow moja stara 626 4WD (1250km). Wyrobilem sie w 16godz. majac na dachu 4 deski do surfingu i kupujac po drodze kolejna madzie. Wyglada jakby jezdzila nia tylko jedna osoba bez pasazerow. W piatek jade ja odebrac (nie umiem jezdzic dwoma autami naraz). Oczywiscie wrzuce fotki na "Nasze mazdy"
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 wrz 2006, 14:42
Posty: 200
Skąd: Gliwice, Dębica
Auto: 6 2.0i '07
MPV 2.0CDVi '05

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy