Mazda MPV (LW) – Opinie o modelu
witam jestem na forum nowy
i jestem posiadaczem mazdy mpv
2002 r. 2,3 benz + lpg
przez dwa lata całkiem bezawaryjnej jazdy
ułamała mi się częśc kolektora co zaskutkowało
pęknięciem pierścienia na jednym tłoku
dostępność części do tego modelu tragiczna
pierścienie tylko w serwisie – 600 pln
kolektor nowy ok 2500 udało mi się kupić za 1200 na szrocie /cud/
właśnie jest skręcana głowica i boję się że jeszcze zawory wywali jak coś źle zrobią
samocho generalnie b.fajny wręcz z.a.jebis.ty
do momentu jak się nie popsuje
i jestem posiadaczem mazdy mpv
2002 r. 2,3 benz + lpg
przez dwa lata całkiem bezawaryjnej jazdy
ułamała mi się częśc kolektora co zaskutkowało
pęknięciem pierścienia na jednym tłoku
dostępność części do tego modelu tragiczna
pierścienie tylko w serwisie – 600 pln
kolektor nowy ok 2500 udało mi się kupić za 1200 na szrocie /cud/
właśnie jest skręcana głowica i boję się że jeszcze zawory wywali jak coś źle zrobią
samocho generalnie b.fajny wręcz z.a.jebis.ty
do momentu jak się nie popsuje
-
wojtek78
skarkop napisał(a):Widzieliscie mazde biante? szkoda ze jest tylko na rynku japonskim. podobnie jak najnowsza mpv
http://www.biante.mazda.co.jp/?tid=car_a_bia
Stylistycznie auto ciekawe, chociaz nie powalajace. Swiatelka troche male w stosunku do gabarytow. Grill smieje sie pelna geba. Kokpit prosty, co jest niewatpliwa zaleta. Oferuja ja tylko w automacie?
Szokujaca ilosc dodatkow – od fotelikow, przez podswietlenia podlogi diodami led w fotelach po torby na zwierzaki. No i cena tez szokuje 73,2 – 88,2 tys pln (89,4 – 106,5 tys pln z oplatami wg moich wyliczen).
-
wkamien
posiadam MPV v6 wersja amerykanska 2+2+3 kanapa jest zarabista klima dwu strefowa dzieci szaleja jest tyle miejsca jezeli chodzi o system karakuri niekture modele maja kanape lub fotele chowane w podłodze do przewozu towarow zarabiste jest plaska podloga niekture maja automatyke
-
arkadiusz 1
Witam.
Od miesiąca jestem posiadaczem (jeszcze nie wiem czy szczęśliwym) MPV 3.0 V6 oczywiście zza oceanu. Chętnie wymieniłbym z innymi użytkownikami uwagi na temat eksploatacji tego auta. Mam na myśli typowe różnice Am-Eu np: przestrojenie radia (natknąłem się na "ścianę" nawet na "Wolumenie" w Warszawie), ale chętnie też bym się dowiedział jak zdemontować tylną kanapę lub dlaczego po kilkunastu minutach pracy silnika wszystko pod maską jest gorące jak....jest bardzo gorące.
Pozdrawiam wszystkich MiłośnikówPojemnychVanów.
Od miesiąca jestem posiadaczem (jeszcze nie wiem czy szczęśliwym) MPV 3.0 V6 oczywiście zza oceanu. Chętnie wymieniłbym z innymi użytkownikami uwagi na temat eksploatacji tego auta. Mam na myśli typowe różnice Am-Eu np: przestrojenie radia (natknąłem się na "ścianę" nawet na "Wolumenie" w Warszawie), ale chętnie też bym się dowiedział jak zdemontować tylną kanapę lub dlaczego po kilkunastu minutach pracy silnika wszystko pod maską jest gorące jak....jest bardzo gorące.
Pozdrawiam wszystkich MiłośnikówPojemnychVanów.
-
Lubek
Witam (mam nadzieję, że) szczęśliwego posiadacza MPVki
Od 2 miechów sam mam takie autko niestety nie przejechałem nim jeszcze ani jednego metra- odkupiłem ją od przemiłego starszego pana, który sam dobrze nie wiedział po co ją sprowadził zza granicy i radośnie przy niej próbował majsterkować.
Nie trzeba być zbytnio rozgarniętym by wiedzieć, iż jak się wymienia rozrząd u jakiegoś blacharza/ lakiernika/ technika- spawacza/elektryka/akrobaty/ elektronik/egzorcysty w jednej osobie, który zmienia stary pasek rozrządu na prawie nowy (sic!) to nie wyjdzie z tego nic dobrego.
Daruje sobie szczegóły, w każdym razie kompletowanie części to wyższa szkoła jazdy- serwis Mazdy śpiewa ceny przyprawiające o palpitacje serca, natomiast nawet w intercarsie z rozbrajającą szczerością odpowiadają, że części do V6 mają ale tylko w katalogu,a nie na stanie. I NIE sprowadzają.
W każdym razie jestem dobrej myśli ;D
P.S Jakbyś potrzebował manuala to wyszperałem w necie .pdf, co prawda w j. angielskim, ale zawsze ;D
Od 2 miechów sam mam takie autko niestety nie przejechałem nim jeszcze ani jednego metra- odkupiłem ją od przemiłego starszego pana, który sam dobrze nie wiedział po co ją sprowadził zza granicy i radośnie przy niej próbował majsterkować.
Nie trzeba być zbytnio rozgarniętym by wiedzieć, iż jak się wymienia rozrząd u jakiegoś blacharza/ lakiernika/ technika- spawacza/elektryka/akrobaty/ elektronik/egzorcysty w jednej osobie, który zmienia stary pasek rozrządu na prawie nowy (sic!) to nie wyjdzie z tego nic dobrego.
Daruje sobie szczegóły, w każdym razie kompletowanie części to wyższa szkoła jazdy- serwis Mazdy śpiewa ceny przyprawiające o palpitacje serca, natomiast nawet w intercarsie z rozbrajającą szczerością odpowiadają, że części do V6 mają ale tylko w katalogu,a nie na stanie. I NIE sprowadzają.
W każdym razie jestem dobrej myśli ;D
P.S Jakbyś potrzebował manuala to wyszperałem w necie .pdf, co prawda w j. angielskim, ale zawsze ;D
- Od: 19 sie 2009, 17:00
- Posty: 59
- Skąd: małpolska lub Lublin
- Auto: MPV 3.0 18V – jeszcze nie zabytek ;)
Witam.
Może być pdf, może być j. angielski, może być....to i tak będzie więcej niż mam do tej pory. .
Będę wdzięczny jak prześlesz to prywatną wiadomością.
A swoją drogą cóż za model MPV posiadasz? 3.0 18V z paskiem rozrządu? Ja mam łańcuszek.
Aloha.
Może być pdf, może być j. angielski, może być....to i tak będzie więcej niż mam do tej pory. .
Będę wdzięczny jak prześlesz to prywatną wiadomością.
A swoją drogą cóż za model MPV posiadasz? 3.0 18V z paskiem rozrządu? Ja mam łańcuszek.
Aloha.
-
Lubek
jak bylem u rzeczoznawcy w sprawie haka z własną książką mówił że są dwie wersje silników jedna to v6 3,0 24v 200KM to jest ta mocniejsza wersja a druga ta słabsza może to jest to ale trzy zawory na cylinder coś nie tak
-
arkadiusz 1
Lubek napisał(a):Witam.
Od miesiąca jestem posiadaczem (jeszcze nie wiem czy szczęśliwym) MPV 3.0 V6 oczywiście zza oceanu. Chętnie wymieniłbym z innymi użytkownikami uwagi na temat eksploatacji tego auta. Mam na myśli typowe różnice Am-Eu np: przestrojenie radia (natknąłem się na "ścianę" nawet na "Wolumenie" w Warszawie), ale chętnie też bym się dowiedział jak zdemontować tylną kanapę lub dlaczego po kilkunastu minutach pracy silnika wszystko pod maską jest gorące jak....jest bardzo gorące.
Pozdrawiam wszystkich MiłośnikówPojemnychVanów.
jesli chodzi o grzanie mam to samo ale wczesniej mialem mesia v6 itak samo bylo wazne zeby plyn nie wylatywal
-
arkadiusz 1
Szanowny arkadiuszu 1mam właśnie tą wersję słabszą, robioną na europejski rynek o mocy 109kW. Oznaczenie silnika JE – jeśli mi nie dowierzasz gdzieś na forum znajdują się specyfikacje technologiczne.
http://www.mazdaspeed.pl/web/warsztat/warsztat.php?c=oznaczenia
proszę bardzo ;D
pozdrawiam
http://www.mazdaspeed.pl/web/warsztat/warsztat.php?c=oznaczenia
proszę bardzo ;D
pozdrawiam
- Od: 19 sie 2009, 17:00
- Posty: 59
- Skąd: małpolska lub Lublin
- Auto: MPV 3.0 18V – jeszcze nie zabytek ;)
arkadiusz 1 napisał(a):jak bylem u rzeczoznawcy w sprawie haka z własną książką mówił że są dwie wersje silników jedna to v6 3,0 24v 200KM to jest ta mocniejsza wersja a druga ta słabsza może to jest to ale trzy zawory na cylinder coś nie tak
Wiem, ze mamy dwa różne typy tego modelu, chciałem tylko rozwiać wątpliwości codo "czegoś nie tak" z tą ilością zaworków.
Nie sądzę aby którykolwiek z nas widział tu jakiś problem [/b]
- Od: 19 sie 2009, 17:00
- Posty: 59
- Skąd: małpolska lub Lublin
- Auto: MPV 3.0 18V – jeszcze nie zabytek ;)
Wiem, ze mamy dwa różne typy tego modelu, chciałem tylko rozwiać wątpliwości codo "czegoś nie tak" z tą ilością zaworków.
Nie sądzę aby którykolwiek z nas widział tu jakiś problem [/b][/quote]
problemu nie widze nie jestem mechanikem zebym wiedzial wszystko dlatego jestem na mazdaspeed zeby dowiedziec sie wiecej
Nie sądzę aby którykolwiek z nas widział tu jakiś problem [/b][/quote]
problemu nie widze nie jestem mechanikem zebym wiedzial wszystko dlatego jestem na mazdaspeed zeby dowiedziec sie wiecej
-
arkadiusz 1
skarkop napisał(a):Witam wszystkich
Jestem na etapie kupowania MPV. Mysle o roczniku 2003 (model 2004) z silnikiem diesla. Czy wszystkie te modele maja klime dwustrefowa?
wg mojej wiedzy : TAK
-
pdrog
Jeśli chodzi o klekota to nie mam zielonego pojęcia. Uwagi ogólne m.in. karoseryjne nie różnią się niczym od zakupu dowolnego auta. Gratuluję odwagi – z Dębicy do Szczecina po auto, w ciemno może jakiś link do ogłoszenia
-
pdrog
Jestem na polwyspie na wczasach, wiec wracam do Debicy przez Szczecin (1150km)
Oto link:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9696935
Oto link:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C9696935
- Od: 25 wrz 2006, 14:42
- Posty: 200
- Skąd: Gliwice, Dębica
- Auto: 6 2.0i '07
MPV 2.0CDVi '05
skarkop napisał(a):Jestem na polwyspie na wczasach, wiec wracam do Debicy przez Szczecin (1150km)
jesteś hardkorem
na zdjęciach (zrobionych chyba kiepską komórką) wygląda ślicznie. trochę tanio – na mobile ceny zaczynają się od 9900euro + marża, opłaty itp.... a tu masz 9680euro. no ale auto jest z tych niechodliwych więc może będzie ok.
pzdr
-
pdrog
Zrobilem wczoraj trase Jastarnia-Szczecin-Berlin-Wroclaw-Rzeszow moja stara 626 4WD (1250km). Wyrobilem sie w 16godz. majac na dachu 4 deski do surfingu i kupujac po drodze kolejna madzie. Wyglada jakby jezdzila nia tylko jedna osoba bez pasazerow. W piatek jade ja odebrac (nie umiem jezdzic dwoma autami naraz). Oczywiscie wrzuce fotki na "Nasze mazdy"
- Od: 25 wrz 2006, 14:42
- Posty: 200
- Skąd: Gliwice, Dębica
- Auto: 6 2.0i '07
MPV 2.0CDVi '05
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości