Dane techniczne modelu

Mazda Premacy 1999–2004

Postprzez Yard » 18 maja 2014, 13:20

Mazda Premacy produkowana była w latach 1999 – 2005. W lipcu 2001 przeszła lifting.

5.jpg
Premacy 1999 – 2001

8.jpg

Premacy08A.jpg
Premacy 2001 – 2005

Premacy08C.jpg


Jej następcą jest Mazda 5, która w Japonii występuje pod nazwą Premacy.

Na rynku azjatyckim samochód ten był sprzedawany jako Ford Ixion. Pierwsza generacja Premacy była produkowana w Chinach przez FAW Haima Automobile Co. Ltd. , pod nazwą Haima Freema.

fr13.jpg

fr11.jpg


Bardzo podobny samochód o nazwie Polarsun produkowała armia chińska.

mazda_premacy_copy.jpg


    Wymiary samochodu po liftingu


premacy.jpg


    Wymiary bagażnika


Bez_tytułu_1.jpg


    Miejsca oznaczeń identyfikacyjnych


c9591598ad48b0137de0c5f6ac21d997_1920x1080.jpg
1. VIN (numer identyfikacyjny pojazdu) – przed fotelem na podłodze

29b687ef012bb2e5a5821b9224532c74_1920x1080.jpg
2. Kod silnika FP i FP Hi-Power
3. Kod silnika RF turbo

image012.jpg
4. Przekładnia ręczna F25M-R
5. Przekładnia ręczna G15M-R
6. Przekładnia automatyczna FN4A-EL




Dane dla wersji produkowanych od 07/2001 na rynek francuski

    Model i pojemność 1,8 L
Typ CP19F2
WAGA I WYMIARY
Długość (mm) 4 340
Szerokość (mm) 1 705
Wysokość (mm) 1 600
Rozstaw osi (mm) 2 670
Rozstaw kół pojazdu przód/tył (mm) 1 475 / 1 480
Prześwit (mm) 155
Ilość miejsc 5
Masa w stanie gotowym do jazdy (kg) 1 275
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 1 770
Maksymalna masa przyczepy z hamulcami (kg) 1 300
Maksymalna masa przyczepy bez hamulców (kg) 400
Wielkość bagażnika (litry) 370/1848
SILNIK 4 cylindry DOHC 16 zaworów
Typ FP (EGI DOHC)
Pojemność (cm3) 1840
Średnica x skok tłoka (mm) 83x85
Stopień kompresji 9,7
Maksymalna moc (kW/KM – CEE) 74/100 przy obr/min 5 500
Maksymalny moment obrotowy (Nm – CEE) 152 przy obr/min 3 500
System zasilania paliwem Wtrysk wielopunktowy
Paliwo Benzyna bezołowiowa 95
Zbiornik paliwa (l) 58
Zużycie paliwa (93/116/CEE)
Cykl miejski (l/100 km) 10,9
Cykl pozamiejski (l/100 km) 6,9
Cykl mieszany (l/100 km) 8,4
CO2 (g/km) 201
Osiągnięcia
Maksymalna prędkość na drodze (km/h) 175
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h (s) 11,9
UKŁAD KIEROWNICZY
Typ Przekładnia zębata ze wspomaganiem zależnym od silnika
Promień zawracania między krawężnikami (m) 5,4
Promień zawracania między ścianami (m) 5,7
UKŁAD HAMULCOWY
Typ Dwa obwody w X
Hamulce przednie Tarcze wentylowane
Hamulce tylne Tarczowe
System anytblokujący koła (ABS) 4 czujniki z elektroniczną kontrolą
Hamulec postojowy Mechaniczny na koła tylne
ZAWIESZENIE
Przednie Niezależne typu McPherson z dolnym drążkiem stabilizatora
Tylne Niezależne wahacze
Amortyzatory Hydrauliczne podwójnego działania
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Skrzynia biegów Mechanika z 5. biegami do przodu i 1. do tyłu
Sprzęgło Suche jednotarczowe
Przełożenia
1 bieg 3,416
2 bieg 1,842
3 bieg 1,29
4 bieg 0,972
5 bieg 0,731
Bieg wsteczny 3,214
Przełożenie bezpośrednie 4,105
OPONY
Wymiary 195/55 R15
(LTX/LTX Pack: 185/65 R14)
Koło zapasowe Typ koła – dojazdowe – T115/70 D15

    Model i pojemność 2,0 L

Typ CP19S2
WAGA I WYMIARY
Długość (mm) 4 340
Szerokość (mm) 1 705
Wysokość (mm) 1 600
Rozstaw osi (mm) 2 670
Rozstaw kół pojazdu przód/tył (mm) 1 465 / 1 470
Prześwit (mm) 155
Ilość miejsc 5
Masa w stanie gotowym do jazdy (kg) 1 310
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 1 795
Maksymalna masa przyczepy z hamulcami (kg) 1 300
Maksymalna masa przyczepy bez hamulców (kg) 400
Wielkość bagażnika (litry) 370 / 1848
SILNIK 4 cylindry DOHC 16 zaworów
Typ FS (EGI DOHC)
Pojemność (cm3) 1991
Średnica x skok tłoka (mm) 83x92
Stopień kompresji 9,7
Maksymalna moc (kW/KM – CEE) 96/130 przy obr/min 6 000
Maksymalny moment obrotowy (Nm – CEE) 171 przy obr/min 4 500
System zasilania paliwem Wtrysk wielopunktowy
Paliwo Benzyna bezołowiowa 95
Zbiornik paliwa (l) 58
Zużycie paliwa (93/116/CEE)
Cykl miejski (l/100 km) 11,5
Cykl pozamiejski (l/100 km) 7,1
Cykl mieszany (l/100 km) 8,7
CO2 (g/km) 209
Osiągnięcia
Maksymalna prędkość na drodze (km/h) 188
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h (s) 10,7
UKŁAD KIEROWNICZY
Typ Przekładnia zębata ze wspomaganiem zależnym od silnika
Promień zawracania między krawężnikami (m) 5,4
Promień zawracania między ścianami (m) 5,7
UKŁAD HAMULCOWY
Typ Dwa obwody w X
Hamulce przednie Tarcze wentylowane
Hamulce tylne Tarczowe
System anytblokujący koła (ABS) 4 czujniki z elektroniczną kontrolą
Hamulec postojowy Mechaniczny na koła tylne
ZAWIESZENIE
Przednie Niezależne typu McPherson z dolnym drążkiem stabilizatora
Tylne Niezależne wahacze
Amortyzatory Hydrauliczne podwójnego działania
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Skrzynia biegów Mechanika z 5. biegami do przodu i 1. do tyłu
Sprzęgło Suche jednotarczowe
Przełożenia
1 bieg 3,307
2 bieg 1,842
3 bieg 1,31
4 bieg 0,97
5 bieg 0,755
Bieg wsteczny 3,166
Przełożenie bezpośrednie 4,105
OPONY
Wymiary 195/55 R15 (VTX: 195/50 R16)
Koło zapasowe Typ koła – dojazdowe – T115/70 D15

    Model i pojemność 2,0 L BVA
Typ CP19S5
WAGA I WYMIARY
Długość (mm) 4 340
Szerokość (mm) 1 705
Wysokość (mm) 1 600
Rozstaw osi (mm) 2 670
Rozstaw kół pojazdu przód/tył (mm) 2 465 / 1 470
Prześwit (mm) 155
Ilość miejsc 5
Masa w stanie gotowym do jazdy (kg) 1 325
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 1 815
Maksymalna masa przyczepy z hamulcami (kg) 1 300
Maksymalna masa przyczepy bez hamulców (kg) 400
Wielkość bagażnika (litry) 370 / 1848
SILNIK 4 cylindry DOHC 16 zaworów
Typ FS (EGI DOHC)
Pojemność (cm3) 1991
Średnica x skok tłoka (mm) 83x92
Stopień kompresji 9,7
Maksymalna moc (kW/KM – CEE) 96/130 przy obr/min 6 000
Maksymalny moment obrotowy (Nm – CEE) 171 przy obr/min 4 500
System zasilania paliwem Wtrysk wielopunktowy
Paliwo Benzyna bezołowiowa 95
Zbiornik paliwa (l) 58
Zużycie paliwa (93/116/CEE)
Cykl miejski (l/100 km) 12,6
Cykl pozamiejski (l/100 km) 7,5
Cykl mieszany (l/100 km) 9,4
CO2 (g/km) 225
Osiągnięcia
Maksymalna prędkość na drodze (km/h) 179
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h (s) 12,1
UKŁAD KIEROWNICZY
Typ Przekładnia zębata ze wspomaganiem zależnym od silnika
Promień zawracania między krawężnikami (m) 5,4
Promień zawracania między ścianami (m) 5,7
UKŁAD HAMULCOWY
Typ Dwa obwody w X
Hamulce przednie Tarcze wentylowane
Hamulce tylne Tarczowe
System anytblokujący koła (ABS) 4 czujniki z elektroniczną kontrolą
Hamulec postojowy Mechaniczny na koła tylne
ZAWIESZENIE
Przednie Niezależne typu McPherson z dolnym drążkiem stabilizatora
Tylne Niezależne wahacze
Amortyzatory Hydrauliczne podwójnego działania
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Skrzynia biegów Automatyczna z 4. biegami do przodu i 1. do tyłu
Sprzęgło Hydrokinetyczne
Przełożenia
1 bieg 2,816
2 bieg 1,497
3 bieg 1
4 bieg 0,725
5 bieg –
Bieg wsteczny 2,648
Przełożenie bezpośrednie 3,904
OPONY
Wymiary 195/55 R15 (VTX: 195/50 R16)
Koło zapasowe Typ koła – dojazdowe – T115/70 D15

    Model i pojemność 2,0 L DiTD

Typ CP19R2(CP65R2) (...) dane dla wersji 7. miejscowej.
WAGA I WYMIARY
Długość (mm) 4 340
Szerokość (mm) 1 705
Wysokość (mm) 1 600 (1 570)
Rozstaw osi (mm) 2 670
Rozstaw kół pojazdu przód/tył (mm) 1 475 / 1 480 (1 465 / 1 470)
Prześwit (mm) 155
Ilość miejsc 5(7)
Masa w stanie gotowym do jazdy (kg) 1 380 (1395)
Dopuszczalna masa całkowita (kg) 1 845 (1980)
Maksymalna masa przyczepy z hamulcami (kg) 1 400
Maksymalna masa przyczepy bez hamulców (kg) 500
Wielkość bagażnika (litry) 370 (129) / 1848 (1848)
SILNIK 4 cylindry OHC 16 zaworów
Typ RF-Turbo
Pojemność (cm3) 1998
Średnica x skok tłoka (mm) 86x86
Stopień kompresji 18,8
Maksymalna moc (kW/KM – CEE) 74/100 przy obr/min 4 000
Maksymalny moment obrotowy (Nm – CEE) 230 przy obr/min 2 000 – 2 600
System zasilania paliwem Zarządzanie elektroniczne
Paliwo Olej napędowy
Zbiornik paliwa (l) 58
Zużycie paliwa (93/116/CEE)
Cykl miejski (l/100 km) 7,8
Cykl pozamiejski (l/100 km) 5,6
Cykl mieszany (l/100 km) 6,4
CO2 (g/km) 177
Osiągnięcia
Maksymalna prędkość na drodze (km/h) 170
Przyspieszenie od 0 do 100 km/h (s) 11,6
UKŁAD KIEROWNICZY
Typ Przekładnia zębata ze wspomaganiem zależnym od silnika
Promień zawracania między krawężnikami (m) 5,4
Promień zawracania między ścianami (m) 5,7
UKŁAD HAMULCOWY
Typ Dwa obwody w X
Hamulce przednie Tarcze wentylowane
Hamulce tylne Tarczowe
System anytblokujący koła (ABS) 4 czujniki z elektroniczną kontrolą
Hamulec postojowy Mechaniczny na koła tylne
ZAWIESZENIE
Przednie Niezależne typu McPherson z dolnym drążkiem stabilizatora
Tylne Niezależne wahacze
Amortyzatory Hydrauliczne podwójnego działania
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Skrzynia biegów Mechanika z 5. biegami do przodu i 1. do tyłu
Sprzęgło Suche jednotarczowe
Przełożenia
1 bieg 3,454
2 bieg 1,833
3 bieg 1,31
4 bieg 0,914
5 bieg 0,68
Bieg wsteczny 3,454
Przełożenie bezpośrednie 3,409
OPONY
Wymiary 185/65 R14 (VTX: 195/55 R15)
Koło zapasowe Typ koła – dojazdowe – T115/70 D15


Specyfikacje 1
Specyfikacje 2
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 21:32
Posty: 3015 (61/37)

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy