Wymiana rozrządu – różne szkoły

Mazda Premacy 1999–2004

Postprzez paxi » 21 cze 2009, 23:38

dzieki poszukam ;]
Początkujący
 
Od: 17 cze 2009, 19:37
Posty: 6
Skąd: Bytom
Auto: Mazda Premacy 2.0 DiTD '03r

Postprzez xANDy » 22 cze 2009, 09:48

paxi napisał(a):mam pytanko odnosnie paska rozrzadu. w poradniku diesla u xandy napisal iz powinna byz UNITTA. Mechanik chce wymienic mi na CONTITECH (czy jakos tam) i powiedzail ze takie sa wkladane do mazdy?
sprawdzilem w sklepie (INTERCARS) iz CONTITECH kosztuje 137 zł

Mam Ci zrobić zdjęcie zwłok paska contitech po 35-45kkm? to już koleny pasek, który wyciągamy z mazdy, najczęściej zmielony... Naprawdę może jednak zrobię fotorelację ze zmasakrowanego silnika jako ogłoszenie globalne to może ludzie przestaną wypisywać ciągle te same pytania... Jest tak jednoznacznie – czerwoną czcionką – napisane odnośnie rozrządu, paska, napinacza itd. Diesel to nie benzyna gdzie mogą sobie wsadzać dowolny pasek dowolnej firmy i pojedzie.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez marcili » 22 cze 2009, 10:31

Xandy napisał(a):Naprawdę może jednak zrobię fotorelację ze zmasakrowanego silnika jako ogłoszenie globalne to może ludzie przestaną wypisywać ciągle te same pytania...

Jestem jak najbardziej za. Ten sposób przekazu jest najbardziej przekonywujący.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 mar 2008, 22:30
Posty: 177 (0/1)
Skąd: Kwidzyn
Auto: Premacy 2003 DiTD RF3F

Postprzez Yard » 22 cze 2009, 11:41

Na mechaników od wsadzania byle czego jest metoda.
Niech da na piśmie gwarancję przejechania bez problemu do następnej wymiany. Od razu stwierdzi, że to co proponował to tak do końca nie jest dobre rozwiązanie. Kiedyś zrobiłem sobie taki przejazd po warsztatach. :)
Moderator
 
Od: 13 mar 2004, 22:32
Posty: 3015 (61/37)

Postprzez paxi » 24 cze 2009, 11:43

czy ktos wymienial rozrzad + pompa wody u Dobosza w Chorzowie Niezależny Dealer Mazdy
MAZDA – DOBOSZ
Ul. Katowicka 180
Chorzów
http://mazda-dobosz.pl/ ??????? zaspiewal mi 360 zł
prosze o jakies opinie ;]
Początkujący
 
Od: 17 cze 2009, 19:37
Posty: 6
Skąd: Bytom
Auto: Mazda Premacy 2.0 DiTD '03r

Postprzez xANDy » 24 cze 2009, 14:44

Jest takie coś – polecane i NIEPOLECANE warsztaty – tam sprawdź.
Poza tym – więcej danych na ten temat będzie w dziale diesel niż tutaj.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez PiterP » 25 cze 2009, 12:10

Trochę odgrzeję temat, ale mam pytanie właśnie w związku z planowana wymianą rozrządu: dzwoniłem w tej sprawie do warsztatu, który zajmuje się serwisowaniem tylko Mazd i gość, z którym rozmawiałem powiedział, że oprócz kompletu rolki-napinacz-pasek-pompa wody (ta ostatnia to moja decyzja) trzeba jeszcze wymienić simmering górny i dolny (cokolwiek by to nie było) i pasek klinowy – czy rzeczywiście jest to konieczne? Madzia to moje pierwsze auto i nawet nie wiem co to są te simmeringi a co dopiero czy są one potrzebne :(
Początkujący
 
Od: 23 cze 2009, 12:32
Posty: 17
Skąd: Pilawa
Auto: 323F BJ 2.0DiTD 90KM 2000r

Postprzez Riki » 25 cze 2009, 12:15

Jak nie ciekną to nie wymieniasz.. a paski klinowe warto wymienić – i tak je ściągasz to można założyć nowe (chyba że są "nufki" to zostawić) w kwestii zakupu części zapraszam na PW...
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Parys » 5 lip 2009, 21:08

Te paski są takie same?
Bo widzę, że są dwa. Jak ktoś może to niech napisze ich numery.
Jakie najlepiej zakupić w rozsądnej cenie?


Edit 09-07-2009
Oki rozrząd wymieniony za 150 zł (bez pompy) <jupi> plus 10 zł za wymianę oleju i filtra :)
Paski zostały stare.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 24 lip 2008, 11:02
Posty: 24
Skąd: Wyszków
Auto: Mazda 323f BJ DITD 2.0 2002 r.

Postprzez Don Corleone » 8 lip 2009, 10:59

Przerzucam do działu klekotów na prośbę pofleka :)
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez Jaksa » 8 lip 2009, 11:51

Siwy21 napisał(a):Jaksa a co możesz powiedzieć o takich kompletach
Wygladają na oryginalne ale cena jest mało oryginalna <lol> Skąd Ci ludzie biorą ten towar ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Riki » 8 lip 2009, 14:43

Jaksa napisał(a):Skąd Ci ludzie biorą ten towar ?


też bym chciał wiedzieć.... <lol>
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez malkolm » 9 lip 2009, 21:15

RikiJaksa a może przywieziony zza Buga, podobno tam części do mazd są tańsze, gdzieś na forum już o tym było
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lis 2008, 14:30
Posty: 1900 (0/1)
Skąd: Jastrzębiec niedaleko Leżajska (niedziele Kłyżów)
Auto: 626DiTD GF 1998, astra2

Postprzez petix » 28 wrz 2009, 17:42

Odgrzeje trochę temat...
Kupiłem ostatnio Mazdę 626 DITD z 99r potrzebuje w niej wymienić rozrząd i z tego powodu mam kilka pytań. Wiem ze jest na forum dużo ludzi z Podbeskidzia którzy mają napewno mazdy z takim silnikiem i pewnie wymieniali już te części. Potrzebuje namiary na dobry warsztat który by taką usługę wykonał w dobrej cenie rzecz jasna. Co do części tez mam dylemat czy zamawiać te z allegro czy nie bo różnice w cenach są ogromne a skąd się biorą to tego chyba nikt nie wie. Jeśli ktoś zna dobry serwis i może sklep to bardzo proszę o poradę.
Początkujący
 
Od: 26 wrz 2009, 18:05
Posty: 4
Skąd: Żywiec
Auto: Mazda 626 GW 2.0 Ditd 101 KM

Postprzez Paweł Mo » 28 wrz 2009, 21:29

Jeżeli chodzi o rozrząd to Mazdy są na pewno kapryśne. Stwierdziło to kilku Mińskich mechaników, którzy nawet nie specjalizują się w tej marce. Odradzam jakiekolwiek kombinowanie z tymi częściami. Mój kolega mechanik 3 razy wymieniał napinać kupiony w zwykłym sklepie motoryzacyjnym. Nie ma co się bawić w oszczędzanie bo "chytry i głupi traci dwa razy". Kup oryginał i będziesz miał spokojną głowę. Diesle niestety są droższe w serwisowaniu niż benzyniaki.
Forumowicz
 
Od: 4 kwi 2012, 12:37
Posty: 315 (0/2)
Auto: Audi A4 B5 AHL 1.6

Postprzez Riki » 28 wrz 2009, 22:53

petix zapraszam na PW. ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Neonixos666 » 29 wrz 2009, 17:20

patrzyłem ostatnio na allegro to rozrząd do DITD kosztuje 820-850 zł orginał z napinaczem a 750 z paskiem jakiejś innej firmy. Jeśli ktoś chce z pompą wody to od 1000 do 1300zł, ogr. rozrząd tylko nie wiem czy pompa też ale chyba tak z uszczelkami do tego. oczywiście doliczyć trzeba kosz przesyłki ale to i tak taniej niż kolega pisał o sumie ponad 2000zł. No fakt trzeba też szukać dobrej i taniej robocizny bo z rozrządem to nie przelewki
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 wrz 2009, 00:21
Posty: 9479 (52/237)
Skąd: Szczytno
Auto: Grand Scenic III PHII R9M

Postprzez Riki » 30 wrz 2009, 22:16

Neonixos666 napisał(a):a 750 z paskiem jakiejś innej firmy


widać kto handluje na allegro.... oni nawet nie wiedzą co sprzedają :| co robią później z reklamacjami? żenada.......
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez radekko » 30 wrz 2009, 23:14

Od ponad 20 000 km mam zalozony pasek rozrzadu z allegro. Razem z pompa wody itp. Kosztowalo mnie to okolo 1100zł plus 100zlza komplet filtrow (4 sztuki z Nipparts) oczywiscie juz 2 razy wymieniony. Jesli na aukcji sa czesci oryginalne i przychodza w kartonikach sakura, to jest to napewno dobry towar. Oczywiscie nikt kto odrobine czytal o japonskich dieslach na pasek gumowy (prawie gumowy) nie bedzie kupowal zamiennikow, ale mozliwosc kupienia taniej jest zastanawiajaca. Dlaczego to serwisy maja tak drogie czesci? Moj znajomy mechanik stwierdzil ze nie widzi roznic ZADNYCH pomiedzy czesciami ktore ja mu dostarczylem a tymi, ktore sam kupuje dla swoich klientow w hurtowni. To jest spora roznica bo siega nieomal 100%. Skad sie ona bierze?
Ja niestety nie wiem. Ale wiem, ze na czesciach z allegro, jezeli sa oryginalne, mozna polegac.
Jak Madzia to i Ew(f)ka

Moja Magdalena
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2008, 17:52
Posty: 93
Skąd: Olsztyn
Auto: 323F 2.0 DITD 101KM

Postprzez Riki » 30 wrz 2009, 23:25

radekko napisał(a):mozliwosc kupienia taniej jest zastanawiajaca.


rzekłbym... mocno zastanawiająca. Poza tym, każdy robi jak uważa ;)
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5585 (3/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy