Mazda5 (CR) – Opinie o modelu

Mazda5 2005–2010

Postprzez brencik » 10 gru 2011, 23:23

Krzemol1994 napisał(a):Wersji 120KM brak.

Czyżby sobie ludzie inne silniki powkładali?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2011, 14:42
Posty: 356 (1/23)
Skąd: Osielsko
Auto: Mazda 5, 2.0 Pb, 145KM, 2007.

Postprzez Krzemol » 11 gru 2011, 21:14

Może po prostu zły opis? Faktycznie, tych egzemplarzy dużo :P
http://www.autocentrum.pl/dane-technicz ... /5/i.html#
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 23:11
Posty: 1561 (258/82)
Skąd: Ruda Śląska

Postprzez brencik » 18 gru 2011, 00:14

No nie sadze ze zły, za duzo byłoby takich "przypadków".
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2011, 14:42
Posty: 356 (1/23)
Skąd: Osielsko
Auto: Mazda 5, 2.0 Pb, 145KM, 2007.

Postprzez atommy78 » 18 gru 2011, 02:21

Silnik 120 KM miała Mazda 6.

Nawet nie wiesz jakie bzdury potrafią wypisywać w ogłoszeniach.

Czasem robią też ogłoszenia "na wabia".
Moja 5-ka którą kupiłem od handlarza była w Internecie reklamowana jako wersja 143 KM, a okazała się 110 KM. Zdjęcia też były innego samochodu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2008, 20:33
Posty: 219
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 5 2.0 MZR-CD

Postprzez brencik » 2 sty 2012, 20:53

brencik napisał(a):Koledzy kiedy w Mazdzie 5 2.0 benzyna 146Km pojawiała sie skrzynia 6-biegowa? Bo widzę ze diesle miały ja juz wcześniej niz w 2008 roku.

Repeta pytania.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2011, 14:42
Posty: 356 (1/23)
Skąd: Osielsko
Auto: Mazda 5, 2.0 Pb, 145KM, 2007.

Postprzez Wojtek » 25 sty 2012, 18:30

luzne rozmowy przenioslem do specjalnego watku CR Team ;)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez skawin » 12 kwi 2012, 14:43

Witam Szanowne grono użytkowników Mazdy 5. Obecnie posiadam autko wymienione w profilu, jednak powoli nadchodzi chwila kiedy trzeba pomyśleć nad zmianą na coś większego i trafiło na Mazde 5.
Pod uwagę były brane jeszcz Opel Zafira, Citroen C4 Pisasso Grand, jednak wyszło że jednak Mazda.
Przebiegi nie będą wielkie więc napewno będzie to benzyna w wersji 1.8. Powiedzcie mi koledzy jak jest z rudą w waszych modelach, czy dzieje się cos niepokojącego? Mógłby mi ktoś powiedzieć na co uważać przy oglądaniu. Mazda będzie prawdopodobnie sprowadzona od naszych zachodnich sąsiadów, gdyż przy ogladaniu naszych serwisów ogłoszeniowych nie ma zabardzo nic ciekawego. Jak Wam się użytkuje takowa Mazda? Jeśli przyjdzie mi coś jeszcze do głowy będę pytać.
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 13:16
Posty: 96 (0/1)
Skąd: G.Śląśk (SW)
Auto: Mazda 5, 1.8 benz

Postprzez Wojtek » 12 kwi 2012, 15:39

skawin napisał(a):Mógłby mi ktoś powiedzieć na co uważać przy oglądaniu

jak na kazde inne auto...

skawin napisał(a):mi koledzy jak jest z rudą w waszych modelach, czy dzieje się cos niepokojącego?

na te pytania mozesz sam sobie odpowiedziec ;)
tutaj jest dzial eksploatacyjny, a wiec kazdy temat, to potencjalna bolaczka... wiec nic tylko czytac ;)

ps. a jak juz kolega znajdzie odpowiedni model (egzemplarz), to zapraszam do dzialu Kupuje Mazde...
tam koledzy doradza co i jak sprawdzic...
powodzenia w szukaniu
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez k_kawa » 10 cze 2012, 21:30

Kolega chcę dokonać zakupu mazdy 5 2,0 benzyna z 2007 roku.
Oglądaliśmy w dniu dzisiejszym takie auto i generalnie ok, jednak zawsze jakieś ale....
Zaobserwowałem na tyle silnika na komorze grodziowej brak wygłuszenia.
Wiązka elektryczna jest bez osłaniającego go peszla. Generalnie przewody są podpięte w pęczku spinkami do komory grodziowej. Widzę wszystkie przewody i ich kolory. Generalnie patrząc na komorę silnika to jedne przewody osłonięte inne nie ????

Moja prośba zatem do posiadaczy piątki z takim silnikiem o podpięcie zdjęcia komory silnika z naciskiem na ścianę grodziową. Chciałbym zobaczyć jak to wygląda. Ewentualne, wszystkie rady bezcenne
Pamietaj !!!! Nie jedź szybciej niż Twój Anioł potrafi latać
Początkujący
 
Od: 15 maja 2009, 10:59
Posty: 16
Skąd: Warszawa
Auto: M6 GY MZR-CD 121KM '03

Postprzez Wojtek » 10 cze 2012, 23:04

k_kawa napisał(a):Zaobserwowałem na tyle silnika na komorze grodziowej brak wygłuszenia.
Wiązka elektryczna jest bez osłaniającego go peszla. Generalnie przewody są podpięte w pęczku spinkami do komory grodziowej. Widzę wszystkie przewody i ich kolory. Generalnie patrząc na komorę silnika to jedne przewody osłonięte inne nie ????

racja... tak jest...
wazne, aby byla dolna oslona silnika... wtedy woda itd nie dostaje sie w okolice silnika ;)

ps. przenosze do Opinii o modelu
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez skawin » 11 cze 2012, 12:00

Też mam kable na wierzchu i zastanawiałem się czy nie owinąć je folią termokurczliwą, ale w zasadzie od dołu jest osłona silnika, więc nic nie powinno się stać.
Forumowicz
 
Od: 12 kwi 2012, 13:16
Posty: 96 (0/1)
Skąd: G.Śląśk (SW)
Auto: Mazda 5, 1.8 benz

Postprzez Koenig » 24 gru 2012, 09:55

Mam pytanko do włascicieli M5 – jak to na prawdę jest z korozją w Waszych autach? Szukam egzemplarza okolo cztero, góra piecioletniego i jestem zaskoczony ilością rdzy. Zakladam że były powypadkowe. A jak wygląda sprawa z autami bez przygód? Jak to jest z tym "ocynkiem" w Mazach? Czy bardzo cienka oryginalna powłoka lakiernicza zdaje egzamin?
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 12 lis 2012, 15:38
Posty: 10
Skąd: małopolska

Postprzez bartek_bart » 24 gru 2012, 13:26

Koenig napisał(a):Zakladam że były powypadkowe


raczej nie... po prostu słabe blachy. W mazdach 6 też problem dość powszechny
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 paź 2005, 22:09
Posty: 363
Skąd: UK
Auto: Mazda 5 Sport 2.0 benzyna
była: Honda Accord i-Ctdi Sport 2006r
Mazda 323C 1,5i

Postprzez brencik » 26 gru 2012, 15:22

Nie wiem u mnie nic nie gnije. Auto 5 lat. Korozja jedynie tyka podwozie, praktycznie całe pokryte rudym nalotem.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2011, 14:42
Posty: 356 (1/23)
Skąd: Osielsko
Auto: Mazda 5, 2.0 Pb, 145KM, 2007.

Postprzez Wojtek » 26 gru 2012, 15:47

w po f/l tez zdrowo...
tylko zawieszenie (ale jest tak grube, ze rdza nie ma szans i wzdluz progow jest nalot... do tego nakretki i chyba wszystko...
reszta podwozia w 85% jak nowa... troszke smutne, ze 3/4 auta zabezpieczone na 100%, ale z rezta sie trzeba zajac... (estetyka)
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Postprzez Krzemol » 4 sty 2013, 21:22

Rocznik 2006, rdzy brak. Lekko brało podwozie, które jest już zabezpieczone.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 mar 2010, 23:11
Posty: 1561 (258/82)
Skąd: Ruda Śląska

Postprzez martin77 » 28 sty 2013, 12:28

Witam niedlugo zamierzam sprzedac swoja M5 i kupic taki sam model ale po liftingu z silnikem 2,0 benzynowym z automatyczna skrzynia biegowa(podobno 5-cio biegowa),na co zwrocic uwage przy kupnie,czego moge sie spodziewac,i czy grzechy mlodosci z pierwszych modeli zostaly wyeliminowane (amortyzatory,problem z odpalaniem,silowniki zamka tylnych drzwi).Czy miejsca w samochodzie jest tyle samo czy moze M5 po lifcie jest nieco szersza!Prosze o opinie
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2009, 20:39
Posty: 227 (0/1)
Auto: M6,BENZYNA, 2,0,ROK PRODUKCJI 2008,PRZEDSTAWICIEL polska

Postprzez bartek_bart » 18 lut 2013, 22:31

Lakisz napisał(a):Biegi to dla mnie dalej jest masakra... ciężko wchodzi mi wsteczny


U mnie też wsteczny jest tragiczny czasami nie idzie go wbić. Czy to norma w M5 czy to objaw zużycia skrzyni??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 paź 2005, 22:09
Posty: 363
Skąd: UK
Auto: Mazda 5 Sport 2.0 benzyna
była: Honda Accord i-Ctdi Sport 2006r
Mazda 323C 1,5i

Postprzez brencik » 19 lut 2013, 00:06

Chyba norma bo u mnie tez tak jest, nawet po wymianie oleju w skrzyni. Najpierw trzeba biegi "rozruszac" wrzucajac na postoju od 1 do 5 kilka razy wtedy wsteczny wchodzi dobrze.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2011, 14:42
Posty: 356 (1/23)
Skąd: Osielsko
Auto: Mazda 5, 2.0 Pb, 145KM, 2007.

Postprzez Wojtek » 19 lut 2013, 00:16

w polifcie nie mam problemow ze skrzynia...
Skoda Rapid Obrazek , Mii FR-line 1.0 Obrazek
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Avatar użytkownika
Zarząd – Członek Zarządu
 
Od: 21 gru 2013, 13:44
Posty: 17490 (110/470)
Skąd: UK
Auto: Rapid 1.2 SE-L 110KM
Mii FR-line 1.0 75KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy