Mazda5 (CR) – Opinie o modelu
Witam. Jestem nowy na forum.
Przymierzam się do zakupu Mazdy 5 w dieslu. Wiem, że awaryjny potrafi byc silnik o mocy 143 KM (pękający wał, jakies uszczelniacze czy podkladki pod wtryskami). Czy takie same "cuda" dzieją się z silnikiem 110 konnym CRDI ?
Szukam odpowiedzi na ten temat, ale niestety nigdzie nie mogę znaleźć. Będę wdzięczny za wymienienie wad obydwu silników – no chyba, że oba silniki mają takie same wady, to wtedy – o zgrozo !
Pozdrawiam
Przymierzam się do zakupu Mazdy 5 w dieslu. Wiem, że awaryjny potrafi byc silnik o mocy 143 KM (pękający wał, jakies uszczelniacze czy podkladki pod wtryskami). Czy takie same "cuda" dzieją się z silnikiem 110 konnym CRDI ?
Szukam odpowiedzi na ten temat, ale niestety nigdzie nie mogę znaleźć. Będę wdzięczny za wymienienie wad obydwu silników – no chyba, że oba silniki mają takie same wady, to wtedy – o zgrozo !
Pozdrawiam
- Od: 26 mar 2014, 20:25
- Posty: 90
- Skąd: Lębork
- Auto: Mazda 5 1,8; 116 KM, LPG
bary75 napisał(a):no chyba, że oba silniki mają takie same wady, to wtedy – o zgrozo!
jest to taki sam silnik...
a "opinie" o nich zostały "stworzone" na podstawie przywiezionych egzemplarzy-szrotów...
Każdy, z którym były problemy, był motorem "po przejściach"...
Znam kilku użytkowników posiadających ayta z tymi silnikami i nic złego o nich nie można powiedzieć...
Resztę (opisów usterek) znajdziesz w dziale silników diesla...
miłego czytania
Skoda Rapid , Mii FR-line 1.0
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
byly: Mazda 323 BG, Tribute, M6 GG, M5 CR i M2 DE, SEAT Mii SE 1.0, Seat Toledo NH S 1.2
Witam
Posiadam mazdę 5 2.0 benz. z 2008 roku wersja at sport.
Moje pytanko a zarazem opinia, dlaczego jest taka głośna powyżej 90 km/h mam wrażenie że szyby są pootwierane.
Podzielacie moje zdanie?
Kupiłem ją z Niemiec z pękniętą szybą z przodu i wymieniłem po przyjeździe.
Początkowo myślałem że to to, i pojechałem do innego instalatora zęby sprawdził czy szyba zainstalowana jest poprawnie. Powiedział że jest ok.
Najgorsze że teraz nie mogę sobie przypomnieć jak go prowadziłem czy też tak był głośny?
Powiedzcie jak wasze 5 – tki się zachowują? Są głośne?
Może złą szybę mi wstawili , czytałem coś o akustycznych?
Dzięki za opinie.
Posiadam mazdę 5 2.0 benz. z 2008 roku wersja at sport.
Moje pytanko a zarazem opinia, dlaczego jest taka głośna powyżej 90 km/h mam wrażenie że szyby są pootwierane.
Podzielacie moje zdanie?
Kupiłem ją z Niemiec z pękniętą szybą z przodu i wymieniłem po przyjeździe.
Początkowo myślałem że to to, i pojechałem do innego instalatora zęby sprawdził czy szyba zainstalowana jest poprawnie. Powiedział że jest ok.
Najgorsze że teraz nie mogę sobie przypomnieć jak go prowadziłem czy też tak był głośny?
Powiedzcie jak wasze 5 – tki się zachowują? Są głośne?
Może złą szybę mi wstawili , czytałem coś o akustycznych?
Dzięki za opinie.
-
kajkaz1
Ostatnio byłem we Włoszech na wakacjach i przy 140 km/h słuchałem bajek, które moje dzieci puszczały sobie na laptopie z tyłu. Przy tej prędkości idzie normalnie rozmawiać w aucie. Jak go kupiłem to tak powyżej 80 tki był taki świst, wycie jakby tylna klapa była niedomknięta – po ułożeniu odkształconych uszczelek szyb w drzwiach bocznych zniknęło.
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Od: 11 cze 2013, 11:08
- Posty: 52
- Auto: Mazda 5 2,0 B, 2005
Ja nie zauważyłem w swojej M5 czegoś takiego. Jak założyłem belki pod boxa to słyszę świst który może jest troszkę denerwujący ale idzie się przyzwyczaić. Poza tym przy 120 normalnie rozmawiam z żoną która siedzi z dzieckiem w drugim rzędzie.
Witam i dzięki za odpowiedź.
Kolega napisał o ułożeniu uszczelek.
Wiecie to profesjonalnie się tym zajmuje?
Czy może od razu walić do ASO?
Kurcze w mojej mazdzie ewidentnie jest coś nie tak.
Kolega napisał o ułożeniu uszczelek.
Wiecie to profesjonalnie się tym zajmuje?
Czy może od razu walić do ASO?
Kurcze w mojej mazdzie ewidentnie jest coś nie tak.
-
kajkaz1
Cześć, w M5 to jest wlaśnie wg mnie największa wada-wyciszenie kabiny z tyłu przy nadkolach, podczas jazdy pow. 90 km/h ma się wrażenie że szyby bądź klapa jest otwarta, to nie jest wina uszczelek bo to nie jest świst, świst jest ale w przednich drzwiach w górnych tylnych rogach części drzwi.
Ja się przymierzam do wyciszenia tylnej części kabiny matami, bo wkurzająca jest taka jazda. Sprawę ratuje trochę jazda z założoną roletą, ktòra odcina przestrzeń bagażową od kabiny, wtedy jest znacznie ciszej, ale z racji że wożę często dziecięcy wózek roleta leży w garażu, a jazda madzią pow. 90 km/h nie sprawia wtedy przyjemności, a szkoda bo to fajne autko.
Mam porównanie to toyoty corolli verso – tam jest błoga cisza, nie ma tego zjawiska.
Ja się przymierzam do wyciszenia tylnej części kabiny matami, bo wkurzająca jest taka jazda. Sprawę ratuje trochę jazda z założoną roletą, ktòra odcina przestrzeń bagażową od kabiny, wtedy jest znacznie ciszej, ale z racji że wożę często dziecięcy wózek roleta leży w garażu, a jazda madzią pow. 90 km/h nie sprawia wtedy przyjemności, a szkoda bo to fajne autko.
Mam porównanie to toyoty corolli verso – tam jest błoga cisza, nie ma tego zjawiska.
- Od: 21 wrz 2013, 09:10
- Posty: 29
- Auto: Mazda 5 2.0 benzin 2006
witam, zastanawiam się nad zakupem madzi. Miałem MPV i byłem mega zadowolony do czasu aż silnik się "rozbiegał". Mam pytanie jak jest z trwałością diesli w 5 i czy nie lepiej wybrać benzynowy i zagazować jakieś sugestie?
- Od: 10 lis 2013, 00:21
- Posty: 15
- Auto: Mazda 626 2.0 gd 1989
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości