Mazda5 (CR) – Opinie o modelu
Zawsze z przymrużeniem oka traktowałem artykuły i opinie o Mazdach 5 , ale przeczytałem,że jest w niej głośno i szumi od drzwi przesuwnych. Wiec może mi ktoś odpowie jak jest . Automatów strasznie mało na rynku wtórnym.
- Od: 5 wrz 2013, 20:46
- Posty: 27
- Auto: Mazda Premacy Sportive 02' Zielona 2.0 131KM
niestety mazdy ogólnie do cichych nie należą. Ale co do szumów z drzwi suwanych bym nie robił tragedii, zdążyło mi się jechać dla zabawy na tylnych fotelaach i nie odniosłem wrażenia że szumi bardziej niż z przednich drzwi. bardziej mi dokuczał hałas z tylnych nadkoli. Po wygłuszeniu bagażnika jest Git! teraz planuje wygłuszenie po kolei drzwi suwane, drzwi przednie i przednie nadkola.
Nadane telegrafem Z1
Nadane telegrafem Z1
dwa lata, 37tysięcy kilometrów. obecnie 160 tys na zegarach. póki co zwykle eksploatacyjne typu filtry, olej, końcówki, klocki.
masa pomysłów na przeróbki i zero chęci na zmianę na coś innego....
... No dobra może bym oddał m5 żonie a sobie sprawił MX-5 B-)
Nadane telegrafem Z1
masa pomysłów na przeróbki i zero chęci na zmianę na coś innego....
... No dobra może bym oddał m5 żonie a sobie sprawił MX-5 B-)
Nadane telegrafem Z1
Z tą głośnością to jak dla mnie lekka przesada. Szum drzwi można zredukować choćby przez wyregulowanie drzwi. U mnie pomogło i zredukowało szum. Fakt że M5 to nie LEXUS i jest głośniej ale bez przesady. Jadąc 160-170 km/h mogę swobodnie rozmawiać więc jest
z pewnością nie jest to Lexus. cicha mazda nie jest. ale ja nie widzę innego auta (producenta) odpowiednika M5. Są albo mniejsze albo większe i z pewnością nie tak ładne, charakterystyczne, wyróżniające się w gąszczu aut nijakich.
dla mnie zaletą drzwi suwanych jest najważniejsza, zwłaszcza przy dzieciach. Wcześniej miałem Magdę MPV. Rozważałem zmianę na inne jakiegoś suva lub coś takiego, ale po kilku jazdach innymi autami a potem przekażką M5 o poprzednich zapomniałem.
myślę że najlepszą.jest jazda próbna i od razu będzie wiadomo czy auto spełnia wymagania także te dotyczące hałasu ;–)
Nadane telegrafem Z1
dla mnie zaletą drzwi suwanych jest najważniejsza, zwłaszcza przy dzieciach. Wcześniej miałem Magdę MPV. Rozważałem zmianę na inne jakiegoś suva lub coś takiego, ale po kilku jazdach innymi autami a potem przekażką M5 o poprzednich zapomniałem.
myślę że najlepszą.jest jazda próbna i od razu będzie wiadomo czy auto spełnia wymagania także te dotyczące hałasu ;–)
Nadane telegrafem Z1
Dodatkowe wygłuszenia tak jak pisałeś wyżej mogą komfort jazdy poprawić. U mnie zostały usunięta z tylnych nadkoli mata wygłuszająca w postaci a'la filc gdyż zbierało się tam błoto i zabezpieczone zostało środkiem- jakim nie wiem – ale tragedii nie ma a ruda ma mniejsze pole do popisu
Witam wszystkich maniaków Mazdy.
Jestem tutaj nowy więc chciałbym się Was drogie grono poradzić.
Jeżdżę obecnie Mazdą 626GF 2.0 PB , jestem mega zadowolony, jednakże powiększyła mi się rodzina i właśnie myślę o wymianie na M5.
Moje pytanie jest takowe, czy benzynę(1,8/2) czy Diesla śmiało mogę brać pod uwagę w Mazdzie?
Jestem tutaj nowy więc chciałbym się Was drogie grono poradzić.
Jeżdżę obecnie Mazdą 626GF 2.0 PB , jestem mega zadowolony, jednakże powiększyła mi się rodzina i właśnie myślę o wymianie na M5.
Moje pytanie jest takowe, czy benzynę(1,8/2) czy Diesla śmiało mogę brać pod uwagę w Mazdzie?
jak benzyna to tylko 2.0. mniejszy silnik jest za słaby zwłaszcza jak się zapakujesz na jakiś wyjazd. A co do diesla to już co kto woli. miałem kiedyś i dość teraz Pb+LPG i jakoś tak spokojniej żyje i mniej kosztuje serwis auta.
Nadane telegrafem Z1
Nadane telegrafem Z1
Ja mam Diesla i spokojnie żyję a nie wyobrażam sobie zabawy z gazem.
Jak dobrze trafisz to jeden i drugi silnik będzie sprawował się dobrze. Jak źle trafisz to nic nie pomoże.
Przy Dieslu masz silniki 110KM i 143KM. Oba bardzo mocne. Jak kupisz tego 110KM to programowo potem możesz sobie podnieść moc do tego mocniejszego.
Jak dobrze trafisz to jeden i drugi silnik będzie sprawował się dobrze. Jak źle trafisz to nic nie pomoże.
Przy Dieslu masz silniki 110KM i 143KM. Oba bardzo mocne. Jak kupisz tego 110KM to programowo potem możesz sobie podnieść moc do tego mocniejszego.
Fakt benzyna tańsza w obsłudze ale mam dieselka i na razie odpukać jest ok. Miałem 1,8 i do spokojnej jazdy była ok. 2,0 zdecydowanie mocniejsza
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Dzięki wielkie.
O gazie to nawet nie myślałem. Co do Diesla, czytam dużo prasy auto i zawsze piszą o jakiś tam problemach z dieslem. Mając rodzinę i prace jako fotograf wolałbym oszczędzić sobie kłopotów z wieczna wizyta w serwisie czy u mechanika stąd moje dylematy odnośnie diesla. Benzyny się nie boję zupełnie, mam 2 litry 115 km więc w nowej jak będę miał to samo ale 145 będzie super. Tylko właśnie więcej ogłoszeń jest, dieslem i w dodatku wiele z nich nie ma tempomatu na którym mi zależy.
O gazie to nawet nie myślałem. Co do Diesla, czytam dużo prasy auto i zawsze piszą o jakiś tam problemach z dieslem. Mając rodzinę i prace jako fotograf wolałbym oszczędzić sobie kłopotów z wieczna wizyta w serwisie czy u mechanika stąd moje dylematy odnośnie diesla. Benzyny się nie boję zupełnie, mam 2 litry 115 km więc w nowej jak będę miał to samo ale 145 będzie super. Tylko właśnie więcej ogłoszeń jest, dieslem i w dodatku wiele z nich nie ma tempomatu na którym mi zależy.
brencik napisał(a):2.0 to nie jest duzy silnik.
ale już przy takiej pojemności dwumasowe koła zamachowe się pojawiają..... patrz konstrukcja VW o oznaczeniu 2.0 ALT... ale fakt w Mazdach tego nie ma w silnikach benzynowych...
- Od: 5 mar 2014, 20:17
- Posty: 575 (8/32)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 6 GY, LF, 2007
Jak auto zadbane i serwisowane to będzie jeździć. Najczęściej złą prasę robi się dlatego, że auta mają przekręcone liczniki i potem jest jak jest – dwieście tysięcy i wszystko się psuje – w rzeczywistości 300-400 tys km. Diesle bez tempomatu ? Nie zwróciłem na to uwagi
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość