Koszty napraw waszych 5

Mazda5 2005–2010

Postprzez brencik » 5 paź 2014, 21:11

grzechx napisał(a):Jaki masz przebieg Twojej madzi?

Obecnie coś koło 53tyś km
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 cze 2011, 13:42
Posty: 356 (1/23)
Skąd: Osielsko
Auto: Mazda 5, 2.0 Pb, 145KM, 2007.

Postprzez matys » 6 maja 2016, 21:43

Ciekawostka

Zmieniam koła w M5 na letnie i zaskoczenie. Przy prawym przednim na wahaczu pełno smaru. Diagnoza pęknięta obudowa przegubu ale od strony skrzyni. I tu zaczyna się ciekawostka. Okazuje się że nie ma tej gumy nigdzie. Zewnętrzna strona jest ale wewnętrznej nie ma. Telefon do serwisu- dzień dobry i tak dalej. Miły pan mówi JEST- połowa sukcesu ALE..., cena 400zł- myślę gdzie tu ta filozofia Mazdy: guma za 400zł. Mechanik mówi może niech pan kupi używaną ośkę. Po czym wpadłem na pomysł i telefon do przyjaciela, który ma sklepik z częściami, pokopał, pokopał i znalazł.
Rozwiązanie Guma od Renault Megan cena 35. Montaż jeżdże już od 1000km i wszystko gra.

Filozofia Mazdy, język Kodo – fajnie ale nie z tymi cenami.
Pozdrawiam może komuś będę pomocny.
Pozdrawiam
Początkujący
 
Od: 29 kwi 2015, 16:36
Posty: 19 (0/1)
Auto: Mazda 5 2.0 16V

Postprzez Damian68 » 7 maja 2016, 21:19

Warto wiedzieć o takiej opcji zamiany i oszczędności kasy
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 15:26
Posty: 1440 (6/36)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Postprzez mazda5kdw » 29 lip 2016, 18:53

Witam
Jestem tutaj nowy na forum. Czy mógłbym prosić o pomoc w dobraniu do Mazdy 5 zamienników numerów części przegubów lewy i prawy wewnętrzny? Ceny w ASO powalają na kolana:o

VIN: JMZCR19F270165466
mazda5kdw
 

Postprzez dzux » 9 sie 2016, 20:55

Forumowicz
 
Od: 5 cze 2011, 21:38
Posty: 706 (1/8)
Skąd: lubuskie
Auto: BYŁA Mazda 3 2005 sedan 1.6 JEST Mazda 5 2006r 2.0 benzyna :)

Postprzez duzy » 2 lut 2017, 14:45

Witam panowie, że tak się wtrącę... Jestem tu dosłownie od wczoraj, ale wg mnie to trochę coś nie halo z tymi częściami... i ceną za naprawę! Jestem posiadaczem M5 od marca zeszłego roku i wszystkie naprawy wykonywałem sam. Fakt faktem, że rozrząd drogi – wiadomo, ale sama wymiana trwała około godzinki. Jednak żeby zimery wymieniać od razu? :| Ja mam 2.0 143 KM (obecnie 171000 przebiegu) i nie chwaląc autka jak na razie wszystko się sprawuje. Mimo to fakturka, którą kolega tutaj wrzucił jak dla mnie to dużo za dużo i jeszcze raz dużo... :(
Początkujący
 
Od: 1 lut 2017, 21:25
Posty: 2
Auto: Mazda 5
2.0
143km

Postprzez dzux » 6 lut 2017, 20:06

Nasze m5 są ok też jeżeli jest potrzeba naprawiam sam, moje pytanie po co zmieniałeś rozrząd ktōry jest na łancuchu ? Przy takim przebiegu.
Forumowicz
 
Od: 5 cze 2011, 21:38
Posty: 706 (1/8)
Skąd: lubuskie
Auto: BYŁA Mazda 3 2005 sedan 1.6 JEST Mazda 5 2006r 2.0 benzyna :)

Postprzez Fred.X » 6 lut 2017, 22:23

dzux napisał(a):Nasze m5 są ok też jeżeli jest potrzeba naprawiam sam, moje pytanie po co zmieniałeś rozrząd ktōry jest na łancuchu ? Przy takim przebiegu.
w dyzlu chyba sie wymienia <faja>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 lis 2013, 18:42
Posty: 741 (4/25)
Skąd: Toruń
Auto: Lancer Sportback 1.8 + Hyundai Tucson 1.6

Postprzez iwi » 20 lut 2017, 13:54

Przy 220kkm przyszła pora na mały remoncik:
Regulacja wtryskiwaczy z wymianą jednej sztuki (używka) 1500zł
Wymiana sprzęgła i dwumasy 3300zł
Regeneracja turbiny 1700zł

został jeszcze dogrzewacz – coś nie za każdym razem się włącza ale inny serwis – muszę znaleźć trochę czasu żeby tam podjechać
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2011, 23:33
Posty: 408 (0/4)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 5 2,0 Diesel 2006r. 150KM
6,5-8,0l / 100km
230000km

Postprzez Damian68 » 20 lut 2017, 17:01

Z tego co u mnie było z dogrzewaczem to sprawa "elektroniki" na płytce. TTTM :D
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 15:26
Posty: 1440 (6/36)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Postprzez iwi » 23 lut 2017, 09:50

Byłem w AllHappy i okazało się że sitko za 40zł się przepaliło. Koszt 40zł + 80zł wymiana + 80 zł diagnostyka i usunięcie błędów (netto+23% VAT).
Czy nikt z Was nie ma problemów z tym sitkiem? Ja je wymieniam co 2-3 lata.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2011, 23:33
Posty: 408 (0/4)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 5 2,0 Diesel 2006r. 150KM
6,5-8,0l / 100km
230000km

Postprzez Damian68 » 23 lut 2017, 18:47

Co to za sitko i gdzie się znajduje?
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 15:26
Posty: 1440 (6/36)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Postprzez iwi » 24 lut 2017, 15:00

W Dieslach, w środku Eberschprachera się to znajduje
a na fakturze dokładnie jest napisane: Sitko rozpałowe Eberschprachera
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lip 2011, 23:33
Posty: 408 (0/4)
Skąd: Kraków
Auto: Mazda 5 2,0 Diesel 2006r. 150KM
6,5-8,0l / 100km
230000km

Postprzez Damian68 » 24 lut 2017, 18:04

Dzięki
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 15:26
Posty: 1440 (6/36)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Postprzez kriskus » 27 lut 2017, 11:46

Te sitka aż tak często się nie powinny psuć. Ten nasz model to ma tylko standardową fabryczną wadę sterowników, ale oprócz tego jest w miarę OK.
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2005, 02:30
Posty: 275 (1/0)
Skąd: Bydgoszcz / Gdańsk
Auto: BAZ5, CAKL, CRRF7J

Postprzez Damian68 » 27 lut 2017, 15:03

Sterownik to fakt potrafi się zepsuć ale na szczęście jest naprawialny :D
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 15:26
Posty: 1440 (6/36)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Postprzez kriskus » 28 lut 2017, 14:14

Na szczęście tak. Tylko trzeba o tym wiedzieć i znaleźć fachowca, który go wydłubie z glutowej osłonki ;)
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2005, 02:30
Posty: 275 (1/0)
Skąd: Bydgoszcz / Gdańsk
Auto: BAZ5, CAKL, CRRF7J

Postprzez Damian68 » 28 lut 2017, 15:22

Ja znalazłem :D
MAZDA SIĘ NIE PSUJE TO LUDZIE PSUJĄ MAZDY
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lis 2014, 15:26
Posty: 1440 (6/36)
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 3 2,0 LF 2004 Sedan
Ford CMax 2014 2,0 Diesel 163 KM
była
Mazda 323FBJ 1,6 16V2002
Mazda 5 2,0 Diesel Sport 2006
był
Opel Astra 1.8 16V

Postprzez kriskus » 1 mar 2017, 15:43

Ja też ;)
Forumowicz
 
Od: 4 gru 2005, 02:30
Posty: 275 (1/0)
Skąd: Bydgoszcz / Gdańsk
Auto: BAZ5, CAKL, CRRF7J

Postprzez Wiktoro » 15 lis 2017, 22:42

A tutaj cos na swiezo :)
Załączniki
_20171115_202505.JPG
Wiktoro
 

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 5 / Premacy