Strona 13 z 13

Re: Wysokie ssanie 323bf

PostNapisane: 25 mar 2010, 09:50
przez Daro_GST
ja będę jeszcze próbował przepustnice wyczyścić może to pomoże.

Re: Wysokie ssanie 323bf

PostNapisane: 1 kwi 2010, 14:33
przez Wolf-
ok daro jak wyczyscisz to powiedz jakie efekty , bo widze mamy ten sam problem ;)

Re: Wysokie ssanie 323bf

PostNapisane: 3 kwi 2010, 08:35
przez ROMAN-R87
Wolf, sprzedajesz auto?

Re: Wysokie ssanie 323bf

PostNapisane: 3 kwi 2010, 11:01
przez Wolf-
tak , tzn sprzedawalem ale nikt nie chcial i sobie chyba zostawiam ;))

Re: Wysokie ssanie 323bf

PostNapisane: 4 kwi 2010, 09:23
przez Daro_GST
niestety mam złe wieści czyszczenie przepustnicy nic nie dało :( i tak się zastanawiam, bo chyba tam nic od ssania nie było tylko kilka kanalików które przeczyściłem powietrzem i tyle....

Re: Wysokie ssanie 323bf

PostNapisane: 4 kwi 2010, 13:26
przez Wolf-
kurde nie wiem co to moze byc , naszczescie mrozow juz nie ma i ssanie zaczyna sie od 2tys a nie od 3 ;/

Re: Wysokie ssanie 323bf

PostNapisane: 22 kwi 2010, 08:37
przez Daro_GST
wczoraj wymieniłem jakiś czujnik od płynu chłodzącego wkręcony w kolektor dolotowy i trochę pomogło. dzisiaj jeszcze lambde wymienię i zobaczę jak to będzie.

PostNapisane: 8 mar 2012, 18:34
przez toudy44
Wracam do waszego problemu. Mam u siebie to samo wie tkoś już coś więcej na ten temat gdzie tkwi przyczyna tak dziwnego odpalania?? I jak ową usterkę usunąc.

PostNapisane: 8 mar 2012, 19:51
przez Jahoo
ja mam to samo po odpaleniu przy 0 jest 2000 przy -15 było 3000 a po rozmowie z poprzednim właścicielem który jeździł samochodem 6 lat mówił że tak było zawsze

Re: Wysokie ssanie 323bf

PostNapisane: 9 mar 2012, 20:02
przez Speed
Ja tam stawiam na ssanie dodatkowym powietrzu z tylu kolektora. Macie taką wtyczkę turkusową odepnijcie ją i zobaczycie zmianę.

Tak w ogóle to u mnie jest tak:

-22C 2200 obrotów
0C 1500

PostNapisane: 9 mar 2012, 20:51
przez Daro_GST
parę dni temu wymieniłem ten czujnik na nowy bo wcześniej to używkę założyłem i <dupa> to samo a może i nawet gorzej bo przy 0 jest prawie 3000 a wcześniej 2000 z kawałkiem było i jeszcze do tego żeby było mało wolnych obrotów brak fale dunaju jednym słowem.

wtryskiwacze paliwa 323 bg 16v –> 323 bf 8v

PostNapisane: 25 lis 2012, 20:58
przez Daro_GST
Witam. Pytanie brzmi następująco, czy owe wtryskiwacze z 16v będą pasowały do 8v. Pozdrawiam

PostNapisane: 27 lis 2012, 08:41
przez ROMAN-R87
bezpieczniej bedzie od BG ale 8v powinny miec podobna wydajnosc tylko czy beda pasowac w kolektor to nie wiem
pozdrawiam

Re: wtryskiwacze paliwa 323 bg 16v –> 323 bf 8v

PostNapisane: 27 lis 2012, 23:11
przez Speed
Stawiam piwo ze same wtryski powinny pasować , za jakis czas bede wkladal do siebie wtryski od 323 1.3 BJ wydaja sie takie same

Re: wtryskiwacze paliwa 323 bg 16v –> 323 bf 8v

PostNapisane: 29 lis 2012, 09:57
przez Daro_GST
ryzyk fizyk ;P nie spróbuje to się nie dowiemy. pozdrawiam

Re: Problemy z Silnikiem, Obrotami – Temat Zbiorczy

PostNapisane: 22 lut 2013, 12:25
przez Lantis 89
Uporządkowane :)