Strona 12 z 13

PostNapisane: 8 maja 2007, 22:29
przez zaber
a jaki to BP – nie znam sie tak konkretnie – wiem tylko ze mazda jest BF ??bo 1988r

PostNapisane: 9 maja 2007, 00:48
przez Orin
Możesz wsadzić tam z generacji BG: silnik od GTX'a, GTR'ki, 1,8 DOHC 128/134 KM DOHC lub 1,8 SOHC 105KM bez żadnej rzeźby (wymagany jednak silnik z całym osprzętem i najlepiej wiązką komory silnika + komputer)

PostNapisane: 10 maja 2007, 22:32
przez zaber
kurcze dochodzą mnie słuchy ze własnie pod tą skrzynie 4WD do mazdy 323 BF pasuje silnik od BF a nie od BG i to jeszcze ponoc tylko 1.6 Turbo

PostNapisane: 10 maja 2007, 22:36
przez brii
zaberOrin naprawdę dobrze orientuje się w temacie

PostNapisane: 10 maja 2007, 22:37
przez brii
zaberOrin naprawdę dobrze orientuje się w temacie

PostNapisane: 10 maja 2007, 23:17
przez corey
sam zmienialem w takiej bfce silnik na bp – pasuje wszytsko – jak to w mazdzie

PostNapisane: 10 maja 2007, 23:55
przez zaber
ok wielkie podziękowania

Ssanie i wolne obroty – gaźnik

PostNapisane: 13 maja 2007, 14:03
przez pgargala
Witam.
Kupiłem Mazde 323 BF silnik 1.5(B5) na gazniku i nie mam w niej wolnych obrotów a raczej mozna powiedzieć ssania,bo jak jest zimna to nie trzyma obrotów.Jak się już nagrzeje i wskazówka przejdzie ponad drugą kreske to juz trzyma wolne obroty.
Moze ktoś juz miał taki przypadek lub wie jak to naprawić.
Prosze o pomoc.
Z góry dziekuje.
pozdrawiam i czekam na odpowiedz.

PostNapisane: 13 maja 2007, 17:00
przez Kylu8
jaki masz gaźnik? producent , symbole?

PostNapisane: 14 maja 2007, 10:55
przez Winetou
pgargala jako, że jesteś nowy poprawiam za Ciebie temat – przeczytaj proszę regulamin przed założeniem kolejnego...

PostNapisane: 17 maja 2007, 18:30
przez pgargala
Nie wiem jaka to jest firma i jakie numery.pisze tam tylko B5/E5.
Znalazłem chyba przyczyne tylko nie wiem co dalej robic.
Z tyłu gaznika obok tego na co sie zakłada linke od gazu jest jakieś podcisnienie i tam na to nie jest zaden wężyk załozony.wydaje mi sie ze to własnie to bedzie przyczyna braku ssania tylko nie wiem gdzie ten węrzyk powinien byc załozony.
pomózcie bardzo prosze.
czekam

problem z zapalaniem

PostNapisane: 6 sty 2008, 10:29
przez rozlon
witam ma ten sam problem jak jest minusowa temp. to nie chce wogóle zapalić. Wymieniłem przewody i świce i sprawdziłem błędy na kompupterze ale nic nie ma. Michał_anioł nie musisz jechać do serwisu żeby sprawdzić błedy wtyczki diagnostyczne są obok silnika wycieraczki pod maską tylko musiasz poczytać sobie jak to sie sprawdza szkoda pieniedzy jak można to samemu sprawdzić. Wlałem denaturatu i zobacze dzisiaj zapaliła ale jest 0 stopni.

Mazda 323 BF 1600 na pełnym wtrysku

Nie trzyma obrotów i ciężko odpalic gdy ciepła

PostNapisane: 11 paź 2009, 15:15
przez Wolf-
Witam
Posiadam mazde 323 89r 1.6 (bf) z gazem. Samochod normlanie odpala gdy jest zimny (ssanie 2tys obrotów) i odrazu przechodzi na gaz przy 2tys obrotow , wszystko jest ok. Gdy jednak troche pojezdze i silnik jest rozgrzany to zeby odpalic musze trzymac kilka sekund na rozruchu az w koncu pojdzie przy czym dodaje gazu zeby jakos odpalil . Pozatym wlasnie jak juz sie nagrzeje troche silnik albo nawet na zimnym bede go mocno krecil i dynamicznie przyspieszal to gdy stoje np. juz na czerwonym swietle obroty masakrycznie spadaja nawet do 200obrotow i faluja . Nie mam pojecia oco chodzi myslalem ze moze gaz do wyregulowania ale w koncu jak naewet na cieplym silniku nie chce odpalac to chyba to cos innego.

akumulator ma 4 lata – ale nie sadze zeby to on bo na zimnym odpala bez problemu
kable wysokiego napiecia nie wiem ile maja lat bo samochod mam od czerwca ale no nie wiem niei znam sie wiec w sumie ciezko mi cos wnioskowac . moze ten silniczek krokowy?

odpowiedzcie prosze co to moze byc i czy na stacji diagnostycznej to wykarze?

PostNapisane: 11 paź 2009, 16:55
przez Rafał
Wolf-, poprawiłem temat za Ciebie.
Przenoszę do właściwego działu ;)

--> 323

PostNapisane: 11 paź 2009, 17:03
przez Jacek176
Stawiam na walnięty czujnik temperatury.

PostNapisane: 11 paź 2009, 18:33
przez Wolf-
Rafał – dzięki , Jacek176- gadałem z kumplami na dzielni i tez mowili ze to moze byc to :D cos w tym jest , dzięki. Czekam na dalsze propozycje.

Re: Nie trzyma obrotów i ciężko odpalic gdy ciepła

PostNapisane: 8 lut 2010, 16:11
przez ROMAN-R87
a chodzi ci caly czas wentylator?jezei tak to czujnik temp silnika z wiazka na kompa, jest on wkrecony albo w glowice albo w kolektor ssacy
pozdrawiam

Wysokie ssanie 323bf

PostNapisane: 10 mar 2010, 12:19
przez Wolf-
Witam , po nocy gdy odpalam zimny samochod ssanie wynosi 2,5-3 tys obrotow. Wydaje mi sie ze to o wiele za duzo , obroty spadaj po okolo 10minutach do 1,5 i pozniej w miare grzania sie silnika do 800. Jaki moze byc tego powod? Jezeli to tylko regulacja to gdzie to sie reguluje w 323bf ? Silnik 1.6 b6 8zaworowy

Re: Wysokie ssanie 323bf

PostNapisane: 11 mar 2010, 09:41
przez Daro_GST
dokładnie mam ten sam problem...

Re: Wysokie ssanie 323bf

PostNapisane: 11 mar 2010, 15:28
przez Wolf-
moze to tak ma byc?... ale nie sadze ;//
zauwazylem ze jak nie ma mrozu temepreatura koło 0 stopni , to samochod zaczyna ssanie na 2tys obrotow. W tym i w tamtym przypadku kazde docisniecie sprzegla i wrzucenie biegu jeszcze troszenke podnosi obroty