Problemy z Silnikiem, Obrotami – Temat Zbiorczy

Mazda 323 1980–1995

Postprzez polnik@studio » 14 paź 2004, 21:18

Ale z ECU i całym osprzętem? Czyli cały swap w okolicach 8500, hmm jeszcze poza zasięgiem


ale czy ty nie masz takiego silnika u Siebie ?
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez luca » 14 paź 2004, 21:20

No ja mam, ale zwykły kl, a pytałem o ze :)
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2004, 15:12
Posty: 811
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Postprzez polnik@studio » 14 paź 2004, 21:25

a to nie lepiej turbo jakieś założyć ? Koszt podobny efekt o wiele lepszy :D
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez luca » 14 paź 2004, 21:36

Wszystko w swoim czasie, moje marzenie, to najpierw swap na ze, a pozniej turbinka :)
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2004, 15:12
Posty: 811
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Postprzez Krasnal » 14 paź 2004, 22:09

luca napisał(a):Wszystko w swoim czasie, moje marzenie, to najpierw swap na ze, a pozniej turbinka :)


Twoje marzenie................ ??????

EmerytStyle'ra ??? <lol>
Nie czuć, że przyspiesza – tylko jakoś inni stoją zamiast jechać
V6 – no more questions...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2004, 20:02
Posty: 611
Skąd: Pruszków
Auto: 323F (BA) – 2.0 V6 GT

Postprzez luca » 14 paź 2004, 23:04

Wiesz posiadając ze z turbawką nie zawsze trzeba jeździć ze wskazówką na 6,5 tys rpm ;)
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2004, 15:12
Posty: 811
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Postprzez polnik@studio » 14 paź 2004, 23:19

ale fajny smoczek z niego będzie :D GTR potrafi strawić 20 litrów :D to co dopiero takie 2,5 V6 + TURBO :D
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez luca » 14 paź 2004, 23:24

Ciekawe przede wszystkim ile rumaków z takiego zestawu można wydobyć.
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2004, 15:12
Posty: 811
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Postprzez polnik@studio » 14 paź 2004, 23:44

pewnie około 250 KM tak na początek, przy małych modyfikacjach (inter, jakiś wydech 3-4 cale, itp) to do 300 KM można dojść :D
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lis 2003, 16:31
Posty: 1097
Skąd: Warszawa
Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet

Postprzez Jaksa » 15 paź 2004, 00:00

Krasnal napisał(a):Twoje marzenie................

Marzenie za 8 tysi :P
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7848 (2/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2017 GL 2.2 SKY-D/6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez Globy » 16 paź 2004, 18:31

Kaczy, te silniki nie sa awaryjne, ale jak kazde – mozna przegrzac i zajezdzic. Jaki przebieg mial Twoj poprzedni motor? Mysle, ze minimum socjalne ze V6 to wlasnie 2500 zl, poszukaj na Allegro kontaktow i wez telefony od chlopakow. Cena za auto jest bardzo niska.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez luca » 16 paź 2004, 22:32

Jaksa napisał(a):
Krasnal napisał(a):Twoje marzenie................

Marzenie za 8 tysi :P


Myślę, że raczej w okolicach 20 kpln :D
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2004, 15:12
Posty: 811
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Postprzez marek » 16 paź 2004, 22:37

20 kpln


Jeśli masz na myśli swap na ZE, kute tłoki oraz turbo i interka i inne gadżety. No i swój silnik pchniesz za jakieś 3-4 k więc to odejmij
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Paweł » 16 paź 2004, 22:43

luca napisał(a):Wszystko w swoim czasie, moje marzenie, to najpierw swap na ze, a pozniej turbinka

Uturbiac trzeba raczej KL-DE/03, bo ma juz wyjsciowo mniejszy stopien sprezania. (9.2:1 i 10.0:1)
the right man in the wrong place...
gasoline
Avatar użytkownika
Zarząd – Prezes
 
Od: 20 paź 2003, 15:13
Posty: 11059 (565/889)
Skąd: Warszawa
Auto: 4FH0VL CAJA '09
256 B4204T35 '17

Postprzez luca » 16 paź 2004, 22:50

A co to za jednostka o której piszesz Tco?
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2004, 15:12
Posty: 811
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Postprzez xXx » 17 paź 2004, 10:09

Polnik, czego Ty zawsze takie głupoty gadasz. Luca chce ZE to założy ZE, a Ty ciągle z tym turbo. Nie zdajesz sobie nawet sprawy w jakim stanie musi byćsilnik, żeby założyć turbinę i jakie są potem ewentualne koszty napraw.

Dlatego jak chcesz coś mówić w tego tyou tematach to mów na temat, a nie cały czas jak jakiśoślepiony krzyczysz "TURBINA" .


Luca, trudno Ci będzie założyć Turbo do KL_ZE z tego względu, że KL_ZE ma sprężanie 10:1 a nie 9,2:1 jak to jest w twoim przypadku. KL_DE z tego co się orientuję to poprostu twój silnik KL wypuszczony na rynek japoński. Widziałem wiele tych silników i ich oznaczeń w necie, ale do końca nie jestem przekonany co do ich poprawnego nazewnictwa.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Globy » 17 paź 2004, 12:19

DE to klasyczna KL-ka. Moim zdaniem turbo oprocz tego co napisal Patryk to moc rozwijana w innej charakterystyce niz nowy motor o porownywalnej mocy.
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9888 (0/3)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez marek » 17 paź 2004, 16:40

Gwoli wyjaśnienia:

"E" stands for "Electronic Fuel Injection" (EFI)

"D" indicates that the engine is a dual overhead camshaft model

"Z" indicates that the engine is a Mazda performance version. For the K-Series engines, Mazda adds higher compression pistons, more agressive camshafts and larger ports in the heads and intake manifold

Tłumaczyć chyba nie muszę

Zatem np standarodwy silnik w MX-3 to K8-DE.
A w 626 2,5 V6 to KL-DE
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez xXx » 17 paź 2004, 19:17

A dodatkowo możesz powiedzieć, że A-Spec :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez luca » 17 paź 2004, 21:51

Panowie, czyli reasumując:
– ze zwykłego KL-a (DE), można wycisnąć po założeniu turbiny do 300 KM (w przypadku ekstremalnym)
– z KL-ZE mozna wyciągnąć maks ok 220 KM (szlify, etc.)
Mazda Motor Company
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 kwi 2004, 15:12
Posty: 811
Skąd: DC
Auto: Astra 1.4

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323