Biały/Siwy dym po odpaleniu.

Mazda 323 1980–1995

Postprzez siera » 2 paź 2010, 10:39

tylko powtarzam co słyszałem ;) od Arias'a :)
ogólnie jak bym wiedział że oryginał jest z metalu to sam bym nie kupował Elringa :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2009, 20:02
Posty: 201
Skąd: Poznań
Auto: RX-8 1.3

Postprzez SponeR » 3 paź 2010, 12:23

ehhh to z ariasa druciarz jest <lol> jak takie rzeczy wie :P
a serio macie papierowe uszczelki głowicy ?? :| :| :|
=x
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2008, 15:22
Posty: 723 (0/1)
Skąd: Annaberg/Piaseczno
Auto: 89' turboMiateł
08' cx-9 3.7v6

Postprzez siera » 3 paź 2010, 20:42

chodzi o taki karton ;) pokryty cienka warstwa metalu, a "rzekomo" :) jest wersja cala z metalu.
a ta OE Mazda jaka jest ???
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2009, 20:02
Posty: 201
Skąd: Poznań
Auto: RX-8 1.3

Postprzez SponeR » 3 paź 2010, 22:16

aha takie cuś
mi OEmowa wyglądała na metalową ale sie nie przyglądałem dokładnie :P
=x
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2008, 15:22
Posty: 723 (0/1)
Skąd: Annaberg/Piaseczno
Auto: 89' turboMiateł
08' cx-9 3.7v6

Postprzez dominik0310 » 23 paź 2010, 20:07

Kapitalka silnika zrobiona, jak na razie wszystko jest dobrze.
Ale mam pytanie: Jak zresetować komputer silnika?
Pytam ponieważ podczas próby pierwszego odpalenia silnika osprzęt był nie podłączony i komputer chyba załapał jakieś błędy.
Początkujący
 
Od: 5 wrz 2010, 20:33
Posty: 23
Skąd: Kamienna Góra
Auto: MX-3 B6
1.6 16v DOHC 107km

Postprzez maris801801 » 23 paź 2010, 22:07

1. ustawic kluczyk w pozycji "ACC".
2. Znalezc skrzynkę bezpieczników znajdującą się w komorze silnika i wyją 2 bezpieczniki: BTN (60A-u mnie 40A) i EGi (inaczej INJ lub EGI-INJ) (30A)
3.teraz należy odczekac 20 sekund (lub policzyc do 30) i ponownie zalożyc bezpieczniki
4.wyjąc kluczyk następnie włożyc jeszcze raz i odpalic samochod
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2009, 22:39
Posty: 452
Skąd: bytom
Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94

Postprzez siera » 25 paź 2010, 09:22

ja bym odpiął minusową klemę od akumulatora i przez 30 sekund wciskał pedał hamulca
:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2009, 20:02
Posty: 201
Skąd: Poznań
Auto: RX-8 1.3

Postprzez maris801801 » 25 paź 2010, 11:25

hm troszxke gorszy sposob ze wzgledu na to ze musisz pozniej jezdzic ze stala predkoscia ;) jest to jedynie metoda alternatywna...
Obrazek
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2009, 22:39
Posty: 452
Skąd: bytom
Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94

Postprzez dominik0310 » 25 paź 2010, 16:17

Zrobiłem tak jak napisał "siera". Mam jeździć ze stałą prędkością? Nie rozumiem o co chodzi <co?>
Początkujący
 
Od: 5 wrz 2010, 20:33
Posty: 23
Skąd: Kamienna Góra
Auto: MX-3 B6
1.6 16v DOHC 107km

Postprzez siera » 26 paź 2010, 07:25

w tej instrukcji chyba pisze ze z różnymi prędkościami :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2009, 20:02
Posty: 201
Skąd: Poznań
Auto: RX-8 1.3

Postprzez dominik0310 » 26 paź 2010, 22:14

Na puszce bezpieczników nie ma żadnego schematu i opisu bezpieczników, na forum też nie mogę nic znaleźć :| Które to są te bezpieczniki BTN i EGI może ktoś pokazać na zdjęciu?
Początkujący
 
Od: 5 wrz 2010, 20:33
Posty: 23
Skąd: Kamienna Góra
Auto: MX-3 B6
1.6 16v DOHC 107km

Postprzez maris801801 » 26 paź 2010, 22:59

bitte ;) EGI nie ma, ale jak pisałem wyżej czy w innym poscie to to samo co INJ ;]
Obrazek
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2009, 22:39
Posty: 452
Skąd: bytom
Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94

Postprzez dominik0310 » 26 paź 2010, 23:18

Dzięki "maris801801" :)
Początkujący
 
Od: 5 wrz 2010, 20:33
Posty: 23
Skąd: Kamienna Góra
Auto: MX-3 B6
1.6 16v DOHC 107km

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323